Гаранцията не покрива това...

  • 7 886
  • 38
  •   1
Отговори
  • на кой му пука, майна
  • Мнения: 5 367
Случаят е следният-покупка на монитор за компютър Samsung  на 06.03.2008 от Техномаркет. На 03.07.2008 виждам 1 цветен изгорял пиксел, съответно днес носим монитора в оторизирания сервиз и там ни казват следното- Гаранцията не покрива 1 изгорял пиксел !
Гаранцията покрива 2 изгоряли цветни пиксела на 1 квадратен дециметър или 3 черни изгоряли пиксела пак в радиус на 1кв.дециметър.
Дори да имаш 10 изгоряли пиксела, ако са пръснати по екрана, гаранцията не важи  Shocked

Реших, да попитам тук, защото знам, че има хора, които могат да се включат с полезна за мен информация относно това вярно ли е или не /на мен ми се струва нелепо/.
Да се обърна ли към Защита на потребителите ? Как да постъпя ?

# 1
  • DE
  • Мнения: 967
Да се обърна ли към Защита на потребителите ? Как да постъпя ?
Да! Обърни се.

# 2
  • на кой му пука, майна
  • Мнения: 5 367
mimoza^^, ще се обърна към тях, но първо исках да се уверя, че съм в правото си да изисквам ремонт или подмяна на стоката, да не се излагам един вид. А гаранцията е 3 години на този монитор.

# 3
  • Мнения: 2 161
Онзи ден в Кауфланд присъствах на грозна сцена в магазина за техника там.Управителят на магазина нагло спореше с клиент точно по този въпрос.Специално се поинтересувах как се казва магазина-Домо.Управителят крещеше,че гаранцията не покривала еди какво си,а хората настояваха да им се впише рекламацията,за да могат после да се обърнат към Комисията за защита на потребителите.Така че,първо може би трябва да направиш рекламация в самият магазин,за да може после да има основание за проверка.

# 4
  • Мнения: 654
преди три години си купих лаптоп от технополис.на другия ден видях че 1 пиксел е изгорял.отидох в магазина ,а от там в сервиза.отговора беше само един пиксел не е проблем,ако са повече тогава.така че не си губи времето.

# 5
  • на кой му пука, майна
  • Мнения: 5 367
Chanel, за това не се сетих  Thinking И даже сега, като се замисля, мъжа ми изиска документ, че са му отказали ремонт, а те не му дадоха такъв, като казаха, че нямали такава практика  ooooh!

# 6
  • Мнения: 575
Не знам дали си в правото си, но аз забелязах един изгорял пиксел на следващия ден след покупката. И ми замениха монитора с нов, но не беше купуван от Техномаркет.

# 7
  • Мнения: 2 161
Chanel, за това не се сетих  Thinking И даже сега, като се замисля, мъжа ми изиска документ, че са му отказали ремонт, а те не му дадоха такъв, като казаха, че нямали такава практика  ooooh!
Имат,имат такава практика.Имат си регистър за вписване на рекламациите и в определен срок трябва да ти отговорят.

# 8
  • на кой му пука, майна
  • Мнения: 5 367
преди три години си купих лаптоп от технополис.на другия ден видях че 1 пиксел е изгорял.отидох в магазина ,а от там в сервиза.отговора беше само един пиксел не е проблем,ако са повече тогава.така че не си губи времето.

А ти обърна ли се към комисията за защита на потребителите ? Аз все си мисля, че баламосват хората с врели некипели, пък ако мине номера...

# 9
  • Мнения: 2 161
преди три години си купих лаптоп от технополис.на другия ден видях че 1 пиксел е изгорял.отидох в магазина ,а от там в сервиза.отговора беше само един пиксел не е проблем,ако са повече тогава.така че не си губи времето.
Големи глупости си написала.

# 10
  • DE
  • Мнения: 967
преди три години си купих лаптоп от технополис.на другия ден видях че 1 пиксел е изгорял.отидох в магазина ,а от там в сервиза.отговора беше само един пиксел не е проблем,ако са повече тогава.така че не си губи времето.

А ти обърна ли се към комисията за защита на потребителите ? Аз все си мисля, че баламосват хората с врели некипели, пък ако мине номера...
Както е написала Chanel, първо си пусни рекламация. Длъжни са да ти дадат входящ номер и ако не ти отговорят на рекламацията, се обръщаш към комисия за защита на потребителите.

# 11
  • София
  • Мнения: 1 508
За подобни единични точкови проблеми изрично се споменава в гаранцията и техническите характеристики на производителя, че гаранцията не ги покрива. Поне за нашия Philips е така. За вашия може да потърсите на сайта на производителя.

# 12
  • на кой му пука, майна
  • Мнения: 5 367
За подобни единични точкови проблеми изрично се споменава в гаранцията и техническите характеристики на производителя, че гаранцията не ги покрива. Поне за нашия Philips е така. За вашия може да потърсите на сайта на производителя.


Няма такова нещо, никъде в гаранцията не пише такова нещо /100 пъти я препрочетох/
Съвсем други са причините, поради които не се поема гаранция от сервиза, но не и при изгорели пиксели, за това смятам, че съм си в правото

# 13
  • Мнения: 2 161
0 700 111 22 -горещ телефон

# 14
  • на кой му пука, майна
  • Мнения: 5 367

Както е написала Chanel, първо си пусни рекламация. Длъжни са да ти дадат входящ номер и ако не ти отговорят на рекламацията, се обръщаш към комисия за защита на потребителите.


Благодаря, ви, така ще направим. Само да се съгласят да ми издадат документ, ако ли не, комисията дали ще ми обърне внимание ?

Общи условия

Активация на акаунт