Реклама, подиграваща се с българите, спечели награда от Cannes Lions

  • 1 132
  • 6
  •   1
Отговори
  • Шотландия
  • Мнения: 2 855
Възмутително отношение към българите, показва въпросната реклама. Най-удивителното е, че тази реклама печели сребърен медал ...

Дали е добре да реагират повече хора, според вас?
Ето повече за рекламата от http://world.actualno.com/news_168382.html:
Цитат
Защо никога не бива да си купувате ризи, ушити от българин?“, пита рекламата на австралийската марка за ризи Herringbone.
Тази реклама спечели сребърен медал в категорията „Преса“ на фестивала Cannes Lions, съобщи БГНЕС.
"Българите не са известни със своите шивашки умения, тъй като пръстите им са дебели като салам. Никога не купувайте риза, шита от българин. За най-фини детайли винаги купувайте ризи, правени от шивачи с малки ръце. На света няма шивач с по-малки ръце от нашия Хенри", гласи текстът на рекламата.
Под печатната реклама има текст: "Ризите, шити на ръка, са толкова добри, колкото ръцете, които ги шият. Ето защо точно Хенри Бувоа е нашият главен шивач. С обиколка на ръката 6 см, само тя е подходяща да ушие риза с не по-малко от 11 347 шева, които свързват нейните 19 части. Хенри е от Франция, нация с малки и фини ръце. Известни са с изтънчените дейности като гравиране и свирене на флейта. Тази генетична предпоставка показва защо французите са прочути със създаването на фини модни облекла, а не например със зидарска дейност.
Кампанията има и 3-минутен телевизионен клип вариант, в който не се споменава и дума за "бездарието" на българина, а се показва житейската история на шивача с миниатюрни ръце Хенри.
Криейтивът на рекламата е дело на австралийския клон на агенцията M&S Saatchi, създадена през 1995 г. от братята Морис и Чарлз Сачи.
Още и тук - http://lifestyle.ibox.bg/news/id_966500053

# 1
  • Belgium
  • Мнения: 7 731
Хората действат по въпроса, прочети тук:

http://www.yvox.net/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&a … amp;postorder=asc

# 2
  • Шотландия
  • Мнения: 2 855
Благодаря ти. Peace

# 3
  • София
  • Мнения: 1 162
нас са си ни нарочили и това е, в един известен комедиен американски сериал, главния герой излизайки от тоалетната казва че г... му е станал на рани /или нещо такова/, защото бил ползвал българска тоалетна хартия.

# 4
  • Мнения: 3 835
Това ме шокира дори повече от самата реклама. "Наши" хора да не реагират, присъствали там, просто ме сащиса! Тия какви са бе, те са по-големи идиоти и от авторите на рекламата!

"България мина по червения килим в Кан
25 юни 2008 /


Български рекламисти се завърнаха от фестивала в Кан, където се раздават най-престижните награди в областта на рекламата – Golden Lions.
Невероятно бляскав и луксозен беше тази година фестивала, споделя Мария Маслева - директор рекламна агенция "График Дизайн Студио", която посети фестивала с Мелания Рашева - представител на Вестникарска група България – представител на фестивала в Кан за България, Катя Буюклиева – управител на Агенция "Медия клуб", Марияна Брашнарова - директор на АРА България, Ценемир Чапанов – издател на Sign Cafe – списание за маркетинг и реклама и медиен партньор на фестивала в Кан за България и др. С уникални личности – истински светила в рекламата – са имали възможност да се запознаят българите в Кан. Рупърт Мърдок, Тони Бенет, сър Антъни О’Рейли, сър Мартин Сорел и Жан-Мари Дру са били сред специалните гости, които направили фестивалът Cannes Lions 2008 да изключителен и запомнящ се. Атрактивни лекции, поднесени по изключително креативен начин са изнесли най-големите имена в бранша. Мария Маслева разказа с невероятен ентусиазъм за лекцията на легендата в музикалния свят Тони Бенет, който взел участие в семинара на Grey Group, озаглавен „Tony Bennett Talks Music”, заедно със своя син и мениджър Дани. Бенет изнесъл и едночасов концерт в интимна обстановка в хотел Majestic, а достъп имали само хора със специални покани. Голямата награда „Media Person Of The Year” пък спечелил ирландският милиардер сър Антъни О’Рейли. Самият О’Рейли, описан от Хенри Кисинджър като „ренесансов” човек, изгражда през годините впечатляващо портфолио, включващо многобройни утвърдени марки, разпространени на 4-те континента в 22 страни. Неговите собствени интереси стоят зад заглавията на над 200 вестника и списания, чиито сборен седмичен тираж надхвърля 32 милиона копия, а седмичните читатели са около 100 милиона. Сред големите клиенти в Кан били и “Advertiser Of The Year” – P&G, които бяха представени на фестивала от глобалния маркетингов директор на компанията Джим Стенгел и CEO – AG Lafley.«Ние не само получихме запомняща се информация и интригуващи контакти, а и имахме възможност да представим «лицето» на българската реклама на този изключително престижен фестивал» - коментираха след завръщането си нашенците"

Последна редакция: сб, 28 юни 2008, 08:42 от teo7777

# 5
# 6
  • Шотландия
  • Мнения: 2 855
Странно защо не успях да я намеря с търсачката, преди да отворя тази тема. Моля модераторите да я заключат. Благодаря.

Общи условия

Активация на акаунт