Дали е добре да реагират повече хора, според вас?
Ето повече за рекламата от http://world.actualno.com/news_168382.html:
Тази реклама спечели сребърен медал в категорията „Преса“ на фестивала Cannes Lions, съобщи БГНЕС.
"Българите не са известни със своите шивашки умения, тъй като пръстите им са дебели като салам. Никога не купувайте риза, шита от българин. За най-фини детайли винаги купувайте ризи, правени от шивачи с малки ръце. На света няма шивач с по-малки ръце от нашия Хенри", гласи текстът на рекламата.
Под печатната реклама има текст: "Ризите, шити на ръка, са толкова добри, колкото ръцете, които ги шият. Ето защо точно Хенри Бувоа е нашият главен шивач. С обиколка на ръката 6 см, само тя е подходяща да ушие риза с не по-малко от 11 347 шева, които свързват нейните 19 части. Хенри е от Франция, нация с малки и фини ръце. Известни са с изтънчените дейности като гравиране и свирене на флейта. Тази генетична предпоставка показва защо французите са прочути със създаването на фини модни облекла, а не например със зидарска дейност.
Кампанията има и 3-минутен телевизионен клип вариант, в който не се споменава и дума за "бездарието" на българина, а се показва житейската история на шивача с миниатюрни ръце Хенри.
Криейтивът на рекламата е дело на австралийския клон на агенцията M&S Saatchi, създадена през 1995 г. от братята Морис и Чарлз Сачи.