Подготовка за сватба?

  • 29 350
  • 87
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 388
Нашите халки са от Сара Трейд, доволни сме. Но ние ходихме на място да си ги поръчаме. Иначе тази седмица кумувахме на едни приятели и техните халки пак бяха от там, само че поръчани през златарски магазин и пак бяха много нежни.

Иначе ние не използвахме сватбен агент, всичко си организирахме сами. Така да се каже, моя сватбен агент беше сестра ми, защото сватбата я организирах от разстояние и тя поемаше всичко което трябваше да се свърши там. В крайна сметка, всичко беше точно както го искахме, нямаше пропуски, нямаше недоразбирателства.

Ако ви се занимава, защото гледам че имате време, препоръчвам ви да си организирате всичко сами - това са спомени които остават после и определено носят голямо удовлетворение като видиш че всичко е станало точно както си го искал и че гостите са доволни. Тук вече е въпрос на личен избор, защото има хора на които просто не им се занимава и предпочитат някой друг да свърши всичко вместо тях...

# 31
  • Мнения: 246
Момичета Whistling има ли скорошни или бъдещи булки от Пловдив?

# 32
  • Тракийка в Софийското равно поле....
  • Мнения: 439
Момичета, благодаря за бързите отговори - страхотни сте!   bouquet

Сватбеният агент ми излезе около 900 лв. - включваше украсата на ресторанта и черквата, свещи, шампанско, чаши, украсата за тях и за автомобилите, торта, 2 питки,  аксесоари за черквата, букета ми, късметите на кумата ... В общи линии това, което е необходимо за една сватба.
#Crazy Това е  супер. Много добра цена!  Peace На мен всъщност ми е небходим някой, който да организира самото събитие (в деня на сватбата най-вече), за да съм спокойна аз по време на сватбата. И разбира се за украсата! Надявам се, че ще се намери някой за поносима сума и в София.

Нашите халки са от Сара Трейд, доволни сме. Но ние ходихме на място да си ги поръчаме. Иначе тази седмица кумувахме на едни приятели и техните халки пак бяха от там, само че поръчани през златарски магазин и пак бяха много нежни.
Дали ще е много нагло да те помоля да ми изпратиш снимка  Praynig на ЛС? Просто искам да видя нещо направено от тях. Каталозите им са страхотни.  Hug
Иначе си права - аз така или иначе съм се захванала сама.... Просто за някой неща......
Време имам наистина много. Даже смешно много. Но каква изненада - вчера се обадих да проверя някой ресторанти и се оказа, че в два от тях 9 май вече е зает. Ние искахме 2 или 9, така че все още няма проблем, но..........  ooooh!

# 33
# 34
  • Мнения: 489
Нашата сватба я организирахме за 6 месеца, без сватбен агент. Сториха ми се излишни парите за услугата. Но пък водещият има и агенция и ни прави украсата в ресторанта, погрижи там всичко да е наред. Дисководещият също работеше с него.
Халките ни са с отпечатък и са правени при златар.
Много ми помогна форумът на  svatbata.bg, от там събрах информация за всичко необходимо.

Сватбеният агент ми излезе около 900 лв. - включваше украсата на ресторанта и черквата, свещи, шампанско, чаши, украсата за тях и за автомобилите, торта, 2 питки,  аксесоари за черквата, букета ми, късметите на кумата ... В общи линии това, което е необходимо за една сватба.
#Crazy Това е  супер. Много добра цена!  Peace На мен всъщност ми е небходим някой, който да организира самото събитие (в деня на сватбата най-вече), за да съм спокойна аз по време на сватбата. И разбира се за украсата! Надявам се, че ще се намери някой за поносима сума и в София.
За споменатата цена не мога да дам определиние, дали е добра - много зависи каква е била украсата, какво е включвала, какви са били шампанското и чашите...  на нас само украсата ни излезе мноооого повече.
 В общи линии смятам, че има нужда от фирма за украса на ресторанта, но друтите неща може и сам да си ги купи човек. А за деня на сватбата - спазва се график, предварително направен спрямо резервираните часове. При нас от фотостедиото се погрижиха да ни казват кога - какво, а после в ресторанта водещият пое тази роля - то пак си има програма.
Желая на всички бъдещи булки много приятни моменти с подготовката и щастлив семеен живот!   bouquet

Последна редакция: вт, 14 окт 2008, 23:40 от Mисис T.

# 35
  • Мнения: 388
За халките - това е моделчето:
http://www.sara-trade.bg/shop/customer/product.php?productid=418 … cat=3&page=10

но нашите не са 4,5мм, а 6мм - аз ги исках малко по-широки. Ето ги и тях:
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=296925

парола 12345

За споменатата цена не мога да дам определиние, дали е добра - много зависи каква е била украсата, какво е включвала, какви са били шампанското и чашите...  на нас само украсата ни излезе мноооого повече.
 В общи линии смятам, че има нужда от фирма за украса на ресторанта, но друтите неща може и сам да си ги купи човек. А за деня на сватбата - спазва се график, предварително направен спрямо резервираните часове. При нас от фотостедиото се погрижиха да ни казват кога - какво, а после в ресторанта водещият пое тази роля - то пак си има програма.

За справка, при нас имаше вариант в който щяхме да наемем едно момиче за украсата и горе-долу тя ни искаше около 400лв за следните неща:
1. Булчински букет без микрофон - около 50 лв, рози и гербери
2. Букет за колата - рози и гербери - около 100 лв + депозит 15лв за вакуума който после ти го връщат
3. Бутониери за родителите, сестрите и кумовете - по 5лв на бутониер
4. Украса на масите - сфера с вода и гербер в нея - по 6лв на бройка
5. Облекла за столовете - по 3лв на стол - бяла калъфка и панделка в съответния цвят

Ние в последствие решихме че не искаме да я наемаме и си направихме всичко сами и украсата включваше доста повече неща на доста по-ниска цена Simple Smile - балони с хелий, мидички по масите, табелки за гостите, специални салфетки, украса отпред на булченската маса, букета за колата имаше 49цветя (стандартно ги правят с не-повече от 15-20) и беше точно какъвто си го представях. И най-хубавото беше, че тези сферички с герберите после гостите можеха да си ги вземат за спомен и супер много се кефеха на това Simple Smile Единственото с което се разминахме беше облеклата за столовете, но ние решихме че 200лв само за това са излишен разход, но пък на никой не му направи впечатление...

За организацията, мисля че Mисис T е права - хубаво е да имате някакъв график по който да се движите, въпреки че в 90% от случаите този график не се спазва Wink Ние имахме приблизителен график в колко часа къде трябва да бъдем, а за ресторанта бяхме казали на DJ-я какви ритуали ще има и той сам се беше организирал и се координира с персонала, така че там не знаехме кое кога ще се случи, което не беше проблем.

Един съвет който мога да дам е, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да има някой който да следи организацията и този някой да не е булката(или младоженеца). На моята сватба майка ми знаеше всичко което трябва да се свърши и кой трябва да го свърши и мен не ме занимаваха с нищо и дори да е имало проблеми аз не разбрах. Скоро обаче кумувахме на една двойка и аз доста пъти й казах на момичето да имат и те един такъв човек, но те не ме послушаха и в резултат никой не знаеше кой какво трябва да прави и за всичко питаха младоженците и всичките проблеми минаваха през тях... можете да си представите колко успяха да се отпуснат...

Та така... Дълго стана май, но се надявам да съм помогнала поне малко Simple Smile

Последна редакция: ср, 15 окт 2008, 12:01 от краставичка

# 36
  • Мнения: 207
Момичета, благодаря за бързите отговори - страхотни сте!   bouquet

Сватбеният агент ми излезе около 900 лв. - включваше украсата на ресторанта и черквата, свещи, шампанско, чаши, украсата за тях и за автомобилите, торта, 2 питки,  аксесоари за черквата, букета ми, късметите на кумата ... В общи линии това, което е необходимо за една сватба.
#Crazy Това е  супер. Много добра цена!  Peace На мен всъщност ми е небходим някой, който да организира самото събитие (в деня на сватбата най-вече), за да съм спокойна аз по време на сватбата. И разбира се за украсата! Надявам се, че ще се намери някой за поносима сума и в София.
О, агенцията не беше с нас на самото събитие! Те само украсиха ресторанта - арка от балони - 50 лв. и столовете на нашата маса бяха опаковани в коприна - 32 лв., и по някой балон с хелий, който се спускаше от тавана. Нищо особено!
Самото парти го правеше DJ, който наехме сами - 150 лв. Отделно си наехме и фотограф - 100 лв., и камера - 200 лв. Те не влизат в цената за сватбения агент. Погледнато така си беше скъпо за една украса и подсигурените неща за сватбата, които така или иначе трябва да се купят!  После си направих сметка за нещата и се оказа, че агенцията си е взела около 250 лв. за хонорар.   Както и да е! Но иначе изкарахме страхотно!

Последна редакция: ср, 15 окт 2008, 10:15 от ril4eto

# 37
  • Мнения: 4 726
 Шашкате ме с тая тема Shocked Нашата сватба е януари и освен ресторанта друго нищо няма подготвено ooooh!
 Дайте да обменяме идеи за рокли  Flutter

Последна редакция: ср, 15 окт 2008, 10:25 от Kasidy

# 38
  • Мнения: 207
Шашкате ме с тая тема Shocked Нашата сватба е януари и освен ресторанта друго нищо няма подготвено ooooh!
Няма страшно! Ресторанта е най-важното! Той ни излезе и най-скъп - 3500 лв. за 80 души.
Съветвам те обаче да си запазите датата и в Обреден дом. Ние запазихме 3 месеца по-рано и въпреки това преди нас имаше още 3 двойки, запазили същата дата. На датата ни после имаше общо 5 сватби. Освен това, ако правите църковен брак, също е добре да запазите датата отсега! 
Успех! Wink

# 39
  • Мнения: 4 726
Мерси за съветите Hug. В ритуалната зала са ни познати и казаха, че ще ни сместят и в последния момент акот се наложи. Иначе за църковни брак тоя път ще пропусна. Пред Бога можело само веднъж да се вречеш Mr. Green
 Най-много съм в шах за роклята и финансовата страна. Никак не ми се обикаля и се набутах в първия магазин до нас. С щерката искаме да сме с еднакви рокли амацифрите малко ме плашат. Искам хубава рокля, но не за някаква космическа сума, а там от това което видях само замен ще трябва да приготвя около 800 лв, за детето около 300 Rolling Eyes

# 40
  • Мнения: 207
Мерси за съветите Hug. В ритуалната зала са ни познати и казаха, че ще ни сместят и в последния момент акот се наложи. Иначе за църковни брак тоя път ще пропусна. Пред Бога можело само веднъж да се вречеш Mr. Green
 Най-много съм в шах за роклята и финансовата страна. Никак не ми се обикаля и се набутах в първия магазин до нас. С щерката искаме да сме с еднакви рокли амацифрите малко ме плашат. Искам хубава рокля, но не за някаква космическа сума, а там от това което видях само замен ще трябва да приготвя около 800 лв, за детето около 300 Rolling Eyes
Миличка, от София ли си? В Кюстендил в магазина на Модна къща "Снежанка" има много хубави модели на по-ниски цени. Аз си взех за 350 лв. в шампанско със златисти орнаменти. Много красива. Освен това шият по поръчка и могат да ви ги направят еднакви. Роклите са им чудесни. Така че си заслужава да се разходите до града! Wink
Успех в избора!   

# 41
  • Мнения: 4 726
добре звучи, но ми да невъзможни пътувания по настоящем. От Бургас съм. Вероято и тук има магазини с по-нормални цени, но не ми се иска да съм облечена в нещо наподобяващо на чаршаф само и сам да е на нормална цена.

# 42
  • Мнения: 388
добре звучи, но ми да невъзможни пътувания по настоящем. От Бургас съм. Вероято и тук има магазини с по-нормални цени, но не ми се иска да съм облечена в нещо наподобяващо на чаршаф само и сам да е на нормална цена.

И в Бургас има рокли на добри цени. Моята беше от Асеновград - 320лв. Това момиче на което кумувахме беше гледало в Бургас пак за толкова пари пак хубави рокли.
Съветвам те да побързаш с ритуалната зала - не знам дали си проверявала, но там записват часове 3 месеца по-рано. Т.е. ако сватбата ви е януари, от началото на октомври са започнали да записват часове за този месец. Нашата сватба беше септември и имахме запазен час от 2.06 (което е първия работен ден на юни). Същото положение е с ресторантите и DJ-ите. Вярно че ние бяхме "в разгара на сезона" и беше по-трудно, но все пак ти препоръчвам поне тези неща да си уредиш, пък после останалите дреболии които си зависят само от вас може да си ги оправяш през трите месеца които остават. Вие си имате ресторант вече, ако искаш пиши ми на лични, мога да ти препоръчам DJ - на нашата сватба направи страхотен купон  Peace

# 43
  • Мнения: 4 726
Аз писах по-назад че сме свръзки в ритуалната и дори да е късно ще ни вместят. А иначе за диджея, защо на лична. Това не е реклама, просто обменяме информация. Аз се бях спряла на Джорджо и Станислав и мисля да избера втория. Ти би ли споделила за кого говориш?

# 44
  • Мнения: 388
Нещо пак съм чела-недочела  Embarassed  Е, щом сте с връзки, нямаш проблеми  Peace Нашия DJ беше Станислав Жеков (аз така го знам, може би говорим за един и същ човек)

Общи условия

Активация на акаунт