За какво става въпрос, вчера Димана беше бутната от най-горната част на пързалката от детенце от нейната група. Тъй като тя не е очаквала, и паднала директно на главата си, от горе долу метър и половина . За цялото, това нещо аз научих, когато отидох да я взема един час по-късно(лош късмет), точно вчера имах много работа и закъснях много за градина и едва се добрах с едно такси.
Единственото, което беше направено, че главата и беше промита, но кръв още си течеше, веднага отидохме в Пирогов, промихая, залепиха раната, биха и ваксина срещу тетанус и направихме ренген на главата, слава Богу, нищо и няма .
И сега защо да се оплаквам от директорката, защото когато се опитахме да разберем, защо никой не ни се обади, веднага когато се е случило всичко, се оказа, че директорката махнала външния телефон на детската , защото не можела да контролира обажданията.
Телефони има и в стаята на главната сестра и на счетоводителката, но те си тръгват в 16.30 и се оказва, че в периода след това, докато си вземеш детето, дефакто няма телефон, по които да ти се обадят да ти кажат, ако се случи нещо
Бясна съм, за това дайте ми адреси на възможно повече институции, да пусна оплакване.