Едно голямо разочарование - Спа Студио Сабина

  • 13 353
  • 67
  •   1
Отговори
Eдно преживяване, което трябваше да бъде приятна изненада- коледен подарък - спа терапия - за майка ми, сестра ми и мен самата. Искаше ми се да направим нещо заедно. Когато закупувах "подаръка" от "Спа студио Сабина" изрично изявих желанието си да се проведе успоредна терапия и за 3те и ме увериха, че ще намерят начин. Дойде моментът, в който намерихме свободно време и 1 ден предварително се обадих, за да запазя час (както ми бяха казали да сторя). Оказа се, че нямат абсолютно никаква възможност да приемат 3 жени едновременно и че няма свободни часове, дори за 2 от нас. След като пожелах да говоря с мистичната управителка, успяха набързо да ми запишат час в 8 вечерта. Появихме се в уреченото време във въпросното студио, където ни изказаха голямото си съжаление, че не могат да ни приемат, защото няма вода! Тъй като сестра ми заминаваше на следващата сутрин за Германия, където живее и подаръкът напълно се обезмисляше, поисках да ни компенсират, като ни върнат парите, но това можела да стори само управителката. "Кога ще мога да се срещна с нея?", "ами...ъъъ... може би другата седмица", "Може ли да ми дадете неин телефон?" - "Не мога." Ужасно се ядосах и се почувствах адски тъпо, затова реших, че не мога да оставя нещата просто така. Обадих се на софийска вода и се оказа, че по това време аварии не е имало, тъй че най-вероятно сме били излъгани, просто заради късния час. Дори и да не съм права, мисля, че в подобни случаи би следвало да има подобаваща компенсация на провалената изненада. И най-вече, подобни скъпо платени удоволствия не би следвало да се пробутват като евтина стока, без рекламации.

# 1
  • София
  • Мнения: 2 161
Неприятно наистина.
За първи път чувам нещо негативно за този салон... Thinking

# 2
  • Мнения: 10 758
Баси.Бих им теглила една до девето коляно ooooh!

# 3
  • Мнения: 5 790
Оплачи се в Комисията за защита на потребителя. Имат страница в Интернет и действат доста бързо.

# 4
  • Sofia, BG
  • Мнения: 210
Оплачи се в Комисията за защита на потребителя. Имат страница в Интернет и действат доста бързо.
Точно така! И за съм звъняла по други поводи и наистина си вършат работата.

# 5
  • София
  • Мнения: 7 800
Преди време им разглеждах сайта и мислех да го посетя, сега се отазах.  Whistling

# 6
  • Мнения: 4 371
Много неприятно.
В крайна сметка взе ли си парите?

# 7
Гневът е съвсем основателен, но понеже аз съм клиент там и знам, че е доста натоварено и има моменти, в които не успявам да си запиша час, а за паралелни, предполагам, че е още по-трудно, особено ако човек се обади в последния момент. Колкото до водата, аз миналата седмица имах час за маска с водорасли и антицелулитен масаж с вендузи след това, но момичетата ми се обадиха, за да отменим часа, тъй като има замръзване по водопровода и нищо, което изисква душ, не може да бъде направено. Иначе, за този салон мога да споделя само хубави неща.  Незнам, защо не са ви се обадили, за да ви предупредят за аварията.

# 8
  • Мнения: 5 001
Пролетта направих една серия антицелулитни процедури в спа стубио Сабина. Момичетата са много любезни, но такива синини имах след всеки масаж, че просто......  Sick Close

# 9
  • Мнения: 6 461
Това е адски нагло от тяхна страна.

# 10
  • Мнения: 4 053
много неприятно  Rolling Eyes

# 11
Здравейте,
Аз съм въпросната мистична управителка на студиото.  Първо искам да се извиня на момичето, което се е почувствало излъгано и да да заявя, че парите за платените процедури ще бъдат върнати.
В момента, когато се е случило това бях във Варна, но момичетата са Ви казали, че следващата седмица ще бъда в София и ще можем да се срещнем.
Относно мобилния ми телефон съм забранила да го дават на когото и да било.
Много съжелявам за това което се е получило, но  искам да кажа че няма как да са Ви били обещани 3 паралелни часа, понеже разполагаме само с 2 душ кабии и това физически не би могло да се получи.
Да от Софииска вода не са спирали водата, но беше замръзнала и до вчера се занимавахме с майстори. И сега да дойдете в студиото ще видите, тръбите и мястото където е къртено да се размразява.
Повярвайте ми, момичетат в студиото са на % и нямат инетерес да Ви върнат, колкото и да е късно. Освен това ние сме до 9 и 8 часа си е съвсем нормален час, ако всичко е ок. Най - малко ние сме искали да замръзва водата и да връщаме клиенти. Ако бяхте оставили тел за конатакт щяха да Ви се обадят при всички положения.
Ако са Ви казали, че няма свободни часове, значи наистина не е имало, графика ни беше доста претоварен по празниците и имаше хора, които са си запазили часове седмици преди това.
Пак искам да кажа, че съжелявам за това което се е получило, но обещавам да направим всичко възможно да Ви компенсираме. Никога не сме си позволявали да излъжем наш клиент по един или друг начин. Винаги сме държали на нашите клиенти и сме били максимално коректни с тях. Оставям си личния номер и ще чакам да се свържете с мен да решим проблема, по най- добрия за вас начин.
0888263486
 С уважение: Сабина Костуркова

# 12
Здравейте Госпожо Симеонова и вие мили дами, участници във форума. Аз съм едно от момичетата, които работят в СПА Студио Сабина и честно казано доста ме заболя, когато научих за тази тема.
Скъпа Госпожа Симеонова, вашият гняв е напълно основателен, но моля да разберете и нашата позиция. Първо искам да ви уверя, че ние не сме отказали да Ви върнем парите, а ви казахме, че в момента, това не може да стане, тъй като управителят на студиото отсъства от София, а това е човекът, който трябва да го направи, тъй като ние сме обслужващ персонал, именно поради тази причина Ви казахме, че другата седмица, ще можете да се видите и разговаряте с управителя. Колкото до телефона, това е личен номер и смятаме, че не е редно да се дава, без изричното съгласие на съответното лице.
А сега, защо се стигна до тук? Още когато сте закупували ваучера, Ви е било обещано да бъдат проведени паралелни часове, но не три, а два, защото капацитета на студиото не позволява да бъдат проведени три такива терапии. Вие се обадихте, за да фиксирате часове за другия ден, но наша колежка Ви обясни, че графикът за следващият ден е пълен и специално за този ден е невъзможно да бъдат записани два едновременни часа, но вие казахте, че нямате друга възможност и тогава избухнахте и поискахте или да намерим начин, да запишем часове на другия ден, или да ви върнем парите. Моята  колежка ви записа часове в 20.00 часа, тъй като това беше единствената възможност, като за целта, щяхме да удължим работното време за тази вечер. Просто, при нас графикът за една седмица, а понякога и две седмици  напред е запълнен и честно казано, се е случвало клиенти, да не успяват да си запазят час. За съжаление на другия ден нямахме вода, защото имахме замръзване на водопровода в студиото, и нашите клиенти, знаят, че дълго време се борихме с този проблем, тъй като замръзването беше мащабно.
Оттук нататък, бих искала да Ви се извиня от името на цялото студио, за провалената изненада и да ви кажа, че ако желаете може да оставите свой телефон, за да се свърже управителят с Вас и тази ситуация, да се разреши по възможно най-добрия за Вас начин. А също така бих искала да  информирам,както Вас, така и други хора, които имат подарък ваучер за терапия в нашето студио, че тези ваучери, нямат срок за изпълнение, т.е. могат да бъдат оползотворени, независимо, какъв период от време е изминал, от получаването им.
С най-добри пожелания: SPA Studio Sabina

# 13
  • Мнения: 1 371
Какво развитие само....

Убеждавам се за пореден път, че има полза от форума.  Laughing

# 14
  • Мнения: 214
Какво развитие само....

Убеждавам се за пореден път, че има полза от форумаLaughing

За кого, обаче? Wink

# 15
  • Мнения: 4 435
А тези два поста са писани от един и същи човек.В един стил,с еднакъв начин на писане,спазване на абзаци,интервал след точки,запетаи и т.н.Айде не на нас .Няма нужда. ooooh!

# 16
  • София
  • Мнения: 2 161
А тези два поста са писани от един и същи човек.В един стил,с еднакъв начин на писане,спазване на абзаци,интервал след точки,запетаи и т.н.Айде не на нас .Няма нужда. ooooh!

Жената си е оставила и телефона , що не се обадиш да провериш ....

Пък и от какво няма нужда: От обяснение  или от извинения?

# 17
Да оставила съм си личния телефон, защото искам да се изяснят нещата. Не се чувствам гузна или виновна и ще помоля ако някой има обвинения да дойде и да ги отправи лично. Много е обидно когато някой те обвинява несправедливо. Другия текст го писа едно момиче от студиото, като единствено преди това поиска разрешението ми да го публикува. Почувствахме  се длъжни да се извиним и да се защитим по някакъв начин. Бих помолила жената, която е пуснала темата да остави тел за връзка, аз лично ще се свържа с нея, за да уточним всичко.
Благодаря за разбирането.

# 18
  • Мнения: 1 371
Какво развитие само....

Убеждавам се за пореден път, че има полза от форумаLaughing

За кого, обаче? Wink


Надявам се за г-жа Симеонова. Praynig

Лично аз си извадих поука за въпросното студио.

# 19
  • Kопенхаген
  • Мнения: 663
Мислите ли, че това беше ужасна антиреклама за това студио и сега целия персонал под ръководството на управителката пишат постове и се опитват да защитят честта си  newsm78

# 20
  • Мнения: 600
Да оставила съм си личния телефон, защото искам да се изяснят нещата. Не се чувствам гузна или виновна и ще помоля ако някой има обвинения да дойде и да ги отправи лично. Много е обидно когато някой те обвинява несправедливо. Другия текст го писа едно момиче от студиото, като единствено преди това поиска разрешението ми да го публикува. Почувствахме  се длъжни да се извиним и да се защитим по някакъв начин. Бих помолила жената, която е пуснала темата да остави тел за връзка, аз лично ще се свържа с нея, за да уточним всичко.
Благодаря за разбирането.

аз не мога да разбера - вие сигурно претърсвате форумите за антиреклама и се опитвате да опровергавате newsm78 според мен ако прекарвате повече време върху размисли за услугите си, а не в писане по форумите, ще имате по-голям успех...

# 21
  • Мнения: 5 647
аз не мога да разбера - вие сигурно претърсвате форумите за антиреклама и се опитвате да опровергавате newsm78 според мен ако прекарвате повече време върху размисли за услугите си, а не в писане по форумите, ще имате по-голям успех...

А аз си мисля, че истината е някъде по средата.

# 22
  • Мнения: 3 830
М, не знам какво да кажа за всичко изписано тук.
Трябвало е да се обясни на клиентката защо не могат да бъдат изпълнени процедурите, а не да й се мрънка насреща Peace
Дано всичко да е било едно голямо недоразумение и нещата се оправят и за двете страни. Peace

# 23
аз не мога да разбера - вие сигурно претърсвате форумите за антиреклама и се опитвате да опровергавате newsm78 според мен ако прекарвате повече време върху размисли за услугите си, а не в писане по форумите, ще имате по-голям успех...
[/quote]

Не претърсваме форумите за антиреклама, защото досега такава никога не е имало, всичките ни клиенти са оставали доволни. Напротив бях решила да не пиша нищо по случая, но все пак мисля , че като ни нападат е редно да се защитим по някакъв начин. На жената е било обяснено, защо не може да се извърши услугата, както са и били поднесени и съответните извинения за причиненото неудобство. Искам да кажа също, че не съм карала никой да оставя постове тук, дори аз самата бях против писането на каквото и да било, но прецених че е добре да се чуят гледните точки и на двете страни.
Продължавам да чакам въпросната госпожа да се свърже с мен, за да решим проблема по наи-добрия за нея начин.

# 24
  • Мнения: 224
Аз не виждам нищо лошо в това, че служителите на салона и персонално управителката се включиха в темата и поднесоха извиненя на клиентката. Мисля, че държат на клиентите си, а случката е била лошо стечение на обстоятелствата. Само малко ме притеснява фактът, че от салона са препоръчали жената да се обади ден преди да дойде и да си назначи процедурите при техния така натоварен график.

# 25
  • Варна
  • Мнения: 567
А аз не разбрах какво е работното време?

Според управителката: Повярвайте ми, момичетат в студиото са на % и нямат инетерес да Ви върнат, колкото и да е късно. Освен това ние сме до 9 и 8 часа си е съвсем нормален час, ако всичко е ок.

Според служителката: Моята  колежка ви записа часове в 20.00 часа, тъй като това беше единствената възможност, като за целта, щяхме да удължим работното време за тази вечер.

Колко отзивчиви гости, чак да им повярваш.

# 26
  • Мнения: 5 173
Мисля, че момичето е имало предвид, че процедурите ще траят повече от 1 час, затова Simple Smile
Иначе не знам това студио, аз съм от Пловдив и никога не съм посещавала спа

# 27
  • Sofia
  • Мнения: 4 577
Не мога да разбера защо нападате управителката и служителите от студиото?
По-скоро трябва да се приветства желанието им за изяснаване на ситуацията и най-вече извинението им.

Можеше и да не се случи, нали?

Можеше темата да остане и в една страница с изявления от сорта на: "ох, колко лошо", "ах, как можаха тези", "ех, ако бях аз..." и така и да си отмре.. Но излезе ли някой с извинение - давайте да търсим под вола теле и да си чешем езиците.

# 28
  • Мнения: 10 758
Не мога да разбера защо нападате управителката и служителите от студиото?
По-скоро трябва да се приветства желанието им за изяснаване на ситуацията и най-вече извинението им.

Можеше и да не се случи, нали?

Можеше темата да остане и в една страница с изявления от сорта на: "ох, колко лошо", "ах, как можаха тези", "ех, ако бях аз..." и така и да си отмре.. Но излезе ли някой с извинение - давайте да търсим под вола теле и да си чешем езиците.
А, и аз това щях да кажа Peace

# 29
  • Мнения: 1 432
Стига бе ,вие повярвахте ли?  ooooh!

# 30
  • Мнения: 10 758
Стига бе ,вие повярвахте ли?  ooooh!
Е що не?

# 31
  • София
  • Мнения: 2 161
Не мога да разбера защо нападате управителката и служителите от студиото?
По-скоро трябва да се приветства желанието им за изяснаване на ситуацията и най-вече извинението им.

Можеше и да не се случи, нали?

Можеше темата да остане и в една страница с изявления от сорта на: "ох, колко лошо", "ах, как можаха тези", "ех, ако бях аз..." и така и да си отмре.. Но излезе ли някой с извинение - давайте да търсим под вола теле и да си чешем езиците.

  202uu

Стига бе ,вие повярвахте ли?  ooooh!

Да !
Е и ???

# 32
  • Мнения: 4 292
По принцип разбирам и двете страни. В ситуация като тази, всички са прави. Хубавото в случая е, че се разбра, че подобни гафове могат да бъдат с последствия и то в полза на обикновенния потребител.

# 33
  • Мнения: 782
А къде изчезна пострадалата???

# 34
  • Мнения: 3 830
Не мога да разбера защо нападате управителката и служителите от студиото?
По-скоро трябва да се приветства желанието им за изяснаване на ситуацията и най-вече извинението им.

Можеше и да не се случи, нали?

Можеше темата да остане и в една страница с изявления от сорта на: "ох, колко лошо", "ах, как можаха тези", "ех, ако бях аз..." и така и да си отмре.. Но излезе ли някой с извинение - давайте да търсим под вола теле и да си чешем езиците.
А, и аз това щях да кажа Peace


Да, така си е! Peace

А къде изчезна пострадалата???

И аз това питам. Thinking Нали е засегната, къде изчезна? Да се обади на управителката и да завърши всичко по най-добрия възможен начин. Разумни хора сме все пак! Hug Peace

# 35
  • Мнения: 87
Досадно ми става да чета плитко скроени реклами в нета!   Naughty
 #2gunfire #Cussing out #Cussing out #Cussing out #2gunfire

# 36
  • Мнения: 3 830
Досадно ми става да чета плитко скроени реклами в нета!   Naughty
 #2gunfire #Cussing out #Cussing out #Cussing out #2gunfire



То това си стана направо като антиреклама, ако питаш мен. Повечето жени тук мисля, че не биха стъпили във въпросното студио Wink

# 37
  • София
  • Мнения: 4 966
Досадно ми става да чета плитко скроени реклами в нета!   Naughty
 #2gunfire #Cussing out #Cussing out #Cussing out #2gunfire



То това си стана направо като антиреклама, ако питаш мен. Повечето жени тук мисля, че не биха стъпили във въпросното студио Wink
Да,аз отдавна бях метнала око на това студио,и след изказването на потребителката се отказах и да стъпя там.
Обаче включването на управителката/собственичката на салона ме накара да променя намеренията си.
В крайна сметка винаги може да се случи нещо такова.Никое студио не е презастраховано...важното в случая е ,че собственичката видя грешката си и се извини на клиентката.Също така й предложи отново процедурите или връщане на парите.Което говори за коректността на студиото.

Няма нужда да се нахвърляме всички ...
Все пак истината има винаги две страни.В случая клиент/персонал

# 38
  • Мнения: 1 432
Аз не повярвах щото,толкова  е очевадно ,4е вси4ко е пързалка.  ooooh!
Едната се оплаква ,другата веднага се вклю4и ,4е и трета дойде....моля ви се  Crazy
Дали е било с цел реклама или анти такава ,това ве4е не мога да кажа  Rolling Eyes

# 39
  • Мнения: 5 647
Аз не повярвах щото,толкова  е очевадно ,4е вси4ко е пързалка.  ooooh!
Едната се оплаква ,другата веднага се вклю4и ,4е и трета дойде....моля ви се  Crazy
Дали е било с цел реклама или анти такава ,това ве4е не мога да кажа  Rolling Eyes

Особено пък, когато темите са пуснати от анонимен потребител. Такива ги обичам най-много.

# 40
  • Мнения: 4 053
Аз не повярвах щото,толкова  е очевадно ,4е вси4ко е пързалка.  ooooh!
Едната се оплаква ,другата веднага се вклю4и ,4е и трета дойде....моля ви се  Crazy
Дали е било с цел реклама или анти такава ,това ве4е не мога да кажа  Rolling Eyes

Особено пък, когато темите са пуснати от анонимен потребител. Такива ги обичам най-много.

аслъ  Wink

# 41
  • Мнения: 18 542
E к'ви сте мнителни!
Аз ако исках да пускам пързалки, със сигурност щях да регна нов потребител, може би да пусна тук-там 1-2-3 поста, за да е по-достоверно.
Все пак има доста хора, които не пишат редовно по форуми и не смятат за нужно или не знаят, че може да се регистрират и след това да пишат, още по-малко предполагат, че писанията им ще се възприемат като пърцалка.

# 42
Здравейте отново всички,
Първо искам да кажа на всички които си мислят, че това е реклама, че не пожелавам такава "реклама", дори и на най- големия си враг. Бих направила всичко, ако можеше да не се стига изобщо до тук.
Второ на госпожата подхванала тази тема, искам да кажа, че сме вложили прекалено много средства, време и пари в това студиото, за да си позволим да има недоволни клиенти. Освен това продължавам да я очаквам да се обади, или да остави някакви нейни координати за да изясним случая.
Изводите, които направих за себе си:
Извод: 1. Явно българският потребител прекалено много е лъган и винаги си мисли, че някой иска да го прецака.  Аз също съм била на това мнение. Напълно разбирам всички които си мислят, че клиента винаги е онеправдан, но сега когато съм от другата страна виждам, че нещата не стоят точно така. Много е трудно да се работи с хора, характери всякакви, но вината понякога трябва да се търси в двете страни.
Извод: 2. Ако искаш да натопиш някой  - пусни някаква клевета и след това се покрий.

# 43
  • Мнения: 2 614
Както обикновено голямо недоверие, голямо чудо!!! ooooh!
Аз не съм била клиент на въпросното спа-студио, но отдавна се каня да отида....
Истина е, че авторката на темата, можеше да влезе поне да приеме извиненията Peace. Ако бях аз щях да го направя. И не бих пропуснала да си получа закупената услуга.

Нормална е реакцията на студиото да си защити реномето - ако Вас обвинят обвинят в нещо, в някоя клюкарска тема тук, веднага бихте се защитили, нали - форумът е свободно място, и всеки има право да остоява позицията си.
Защо не информирате модератор, като считате темата за реклама?  Peace

# 44
  • София
  • Мнения: 9 489
Защо не информирате модератор, като считате темата за реклама?  Peace
Модератор отдавна следи темата. Ако имаше нужда, щях да се намеся.
Засега смятам, че не се налага и че всеки има право на отговор...

# 45
  • Мнения: 2 614
Защо не информирате модератор, като считате темата за реклама?  Peace
Модератор отдавна следи темата. Ако имаше нужда, щях да се намеся.
Засега смятам, че не се налага и че всеки има право на отговор...

Благодаря, kopche, написах го, именно затова, че всички плюят, а никой не прави нищо....просто отдушник на емоции  Peace

# 46
  • Мнения: 1 455
Аз съм била клиентка на студиото и макар, че отскоро сме конкуренция, мога да изкажа само положителни отзиви, както за студиото, така и за персонала там. Напълно съм сигурна, че темата не е пързалка и все пак щеше да е добре, толкова обидената клиентка, да се включи в темата или поне да се обади на управителката, за да си разреши проблема.

# 47
  • Мнения: 600
Аз съм била клиентка на студиото и макар, че отскоро сме конкуренция, мога да изкажа само положителни отзиви, както за студиото, така и за персонала там. Напълно съм сигурна, че темата не е пързалка и все пак щеше да е добре, толкова обидената клиентка, да се включи в темата или поне да се обади на управителката, за да си разреши проблема.

дано да е така, защото от последните постинги на дамата собственик вече почнах да се прозълзявам.  Tired

# 48
  • София
  • Мнения: 53
Здравейте момичета!
В края на миналата година бях клиентка на споменатото студио и не мога да не изразя искреното си възхищение от професионализма, етиката и вниманието, с които бях обградена. Не познавам управителката на студиото, но на момичетата, които работят там мога само да благодаря. Колкото до въпросната случка - да, неприятно е. Но със сигурност не е било тенденциозно отношение. Чест прави на собственичката, че не се покри мълчаливо, а потърси възможност да предложи решение на проблема. Това затвърди положителното ми отношение към екипа на Спа Студио Сабина. Надявам се авторката на темата да успее да разреши проблема си. А на момичетата от студиото още веднъж - благодаря!

# 49
  • Мнения: 70
 Naughtyегати калъпите  #2gunfire

# 50
  • Мнения: 452
еееееееееее стига де  навсякъде във всеки бизнес се случва да има и доволни и недоволни ,това е нормално
малко вече и на мене на реклама почва да ми се чини

# 51
  • Мнения: 782
То май ние правим рекламата с писането си в темата  Mr. Green

# 52
  • София
  • Мнения: 53
Най - грозният "калъп" е да обвиняваш и "гърмиш" без да си проверил за какво наистина става дума.  Не виждам нищо лошо в това, когато си доволен от нещо, да го споделиш... Както и обратното - ако си имал проблем -  да предупредиш останалите. Стига да си искрен когато споделяш мнение.

# 53
  • Earth
  • Мнения: 1 952
НИКОГА НЕ СЪМ БИЛА ТОЛКОВА ДОВОЛНА  ОТ СПА УСЛУГИ......... Peace
А съм ходила на много места - Виктория Спа, Двореца, Катарино Спа, Орфей, Вила Рока, Медите, Хисар и др.......

Не знам името на момичето, което се занимава с услугите за лице, НО ТЯ Е ПРОСТО един отличен пример за внимателност, коректност, добро отношение и перфектна работа .


ПП.  Връщам се да чета темата.

# 54
  • Earth
  • Мнения: 1 952
Виждам, че по темата са писали само хора, който не са посещавали студиото......и предимно не от София...

Най-хубави отзиви мога да дам за това студио !

# 55
  • Мнения: 2 952
Българско обслужване.Жалко.

Не навсякъде е така , няма какво да спорим , но в тоя  случай това имам да кажа .Жалко за обрата идея и , че  момичето заминавало на другия ден ,лошо се е получило.

# 56
  • Earth
  • Мнения: 1 952
Българско обслужване.Жалко.

Ти била ли си там, че да говориш за обслужване ?

# 57
  • Мнения: 4 595
малееееееееееее ooooh! ooooh!
по 100 пъти на ден казвам
ТОВА БГ МАМА Е ВЕЛИК ФОРУМ
тук някой спокойно може да си напише дипломна работа

хубаво е че има някакъв отговор и от другата страна на това недоразумение

# 58
  • Варна
  • Мнения: 34
За мен темата е с рекламна цел и момичето, което повдигна въпроса и управителката са едно и също лице. А идеята е, видите ли, ако някога изникне проблем винаги има вариант да ви компенсираме и няма да останете излъгани, щото сме професионалисти и имаме отношение към клиента  Stop.

# 59
  • Мнения: 2 952
Българско обслужване.Жалко.

Ти била ли си там, че да говориш за обслужване ?


Да , нека не оспамваме темата със спорове.И  на много  други места  съм била , затова  се изказах.Осевен това  подчертавам , че казах жалко за нейния  случай, не ме цитирай откъслечно.С това приключвам. Peace

# 60
  • Мнения: 4 595
това че е реклама не мога да го повярвам:)Simple SmileSimple Smileчак пък едно и също лице
на кой му е потрябвала подобна реклама при толкова по надеждни начини за рекламиране
по тая логига можеше да се пусне и по положителна тема и изпипана тема
макар че съм ставала свидетел как действа антирекламата (не е по темата ама да си кажа)
в ресторант в созопол за да го напълни шефа беше изкарал табела с меню от сорта на '' вкисната супа'' и ''вчерашни кюфтенца'' и вечерта направи най- големия оборот за сезона , но еднократно на другия ден пак празно
така че антирекламата е нож с две остриета

# 61
  • Мнения: 2 172
Това е писано от конкуренцията на въпросното студио  Peace знам ги аз тези работи,много добре.

# 62
  • Мнения: 3
Посещавам студиото от доста време и съм много доволна. Чест и прави на управителката че се опитва да реши проблема , а и да защити бизнеса си.  Хубави процедури предлагат и персонала е готин. Според мен е станало недоразумение.

# 63
  • Мнения: 4 435
 Shocked
МАМА! ти видя ли от кога е темата? ooooh!

# 64
  • Мнения: 3
От кого ?

# 65
  • Мнения: 4 435

Не от кого,а от КОГА? ooooh!

# 66
  • Мнения: 3
Е и какво сега я видях.
Доволна съм от студиото даже днес бях на масаж и спа капсула. Sunglasses

# 67
  • Мнения: 4 435
Просто теми от преди толкова месеци не се връщат.Да си беше пуснала нова  за похвали. Tired

Общи условия

Активация на акаунт