Къде да се оплача?

  • 2 153
  • 19
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • Мнения: 481
Преди месец и половина сключихме договор с БТК за служебен телефонен пост. Изрично попитах колко ще ми струва - отговорът беше безплатно (имаше промоция с подарък телефонен апарат).
 
И преди няколко дена получихме първата сметка : 157.66 лв.
-такса включване 70лв
- и 3 такси по 18 лева (абонамент за 3 месеца)
-7.50 лв. разговори
-на всичко изброено ДДС

По принцип, кой какво ми казал и какво съм разбрала, няма значение... , но НИКЪДЕ в договора не пише колко струва услугата им включване на служебен телефонен пост!
Днес се разправях с някакъв управител и подадох жалба в БТК, но искам да знам, мога ли да се обърна към някоя инстанция, за да си търся правата?
Не мисля, че е редно да се подписва договор за продажба на каквото и да е, без да има стойност на услугата или стоката упомената в него.
НИКЪДЕ  в салона за обслужване нямаше изложена тарифа , нито имаше брошура с цена. Отговорът на въпроса ми защо липсва такава информация, беше , че им свършили бланките...
За мен това е целенасочен ход за заблуда на потребителите.
Мога ли да ги съдя и да си искам парите обратно (ако не заплатя сумата по фактура, ще ми тече лихва).

# 1
  • Мнения: 9 865
Говори с адвокат и заведете дело...
Ние почти бяхме го направили, когато спряха телефоните на фирмата за неопределено време, което можело да продължи до 7дни...  Shocked
Но като разбраха, че работата ще е дебела, веднага пратиха спешни екипи, които са все много заети и оправиха 2 от 5-те линии за да работи фимата.
През това време адвокатката беше съчинила писма до няколко инстанции, като начало самата БТК и само ги дебнехме кога ще свършат работа - или/или... ай не са оправили телефоните, ай някой тъп началник от най-нисшестоящите е заминал...

# 2
  • Brokenpromiseland
  • Мнения: 1 432
Миличка виж тук http://www.bnap.org/?page_id=10.
Чувала съм че вършат работа,дано и да теб помогнат.
Раздуй нещата възможно най-много, ако имаш необходимите документи подай жалба и в прокуратурата.Питай в агенцията, те би трябвало да ти обяснят най-точно. Hug

# 3
  • София
  • Мнения: 175
Ако е служебен телефонен пост, би трябвало да имате т. нар. account menager, обади се в БТК, кажи какъв е проблемът, те ще ти дадат координатите на този човек и може би той ще може да ви помогне. Аз непрекъснато имам проблеми с тази фирма и обикновено този човек оправя всичко.  Flutter

# 4
  • Мнения: 213
Гадни монополисти - правят си каквото си искат.
Би трябвало в Комисията по търговия и защита на потребителите да могат да направят нещо.

# 5
  • Sofia
  • Мнения: 4 726
И при нас се беше случило нещо такова, очаквах около 70 лв да е първата сметка - включване и 3 такси (даже мислех, че тия 3 такси са за първите 3 месеца), а дойде 130 лв #Crazy. Но не сме подавали оплакване, защото мъжът ми подаваше документите, а той е много завеян и кой знае какво са му казали и какво е разбрал...
Макар че като гледах цените в интернет, за включване на домашен пост таксата беше май около 25 лв, а не 70...  Rolling Eyes
След това не сме имали проблеми.

# 6
  • Мнения: 153
Много неприятно наистина! След подобен случай на нас ни "кипна" и просто от 4 години вече не ползваме услугите на БТК. Това не значи, че трябва да се отказваш. В правото си да им потърсиш отговорност и шапка свалям на хора като теб. На мен тогава не ми се занимаваше, най- вече, защото ни предстоеше да се местим в ново жилище. Но съм категорична - повече вземане - даване с БТК и производните му - НИКОГА!!!

# 7
  • Мнения: 552
Пробвай в Българската национална асоциация на потребителите, Angel^wings ти е посочила сайта. Мисля, че ще свърши работа. Доколкото си спомням наскоро приеха закон точно за такива случаи, в които се подвежда с или без информация потребителя.
Успех

# 8
  • София
  • Мнения: 179
Аз доколкото разбрах после тези суми ти се приспадат от сметките за следващите три месеца. Затова мисля го водят безплатно включване. Не съм сигурна ще питам пак, един приятел скоро се включи към бтк точно с тази промоция и май така му казаха.

# 9
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 339
И при нас се беше случило нещо такова, очаквах около 70 лв да е първата сметка - включване и 3 такси (даже мислех, че тия 3 такси са за първите 3 месеца), а дойде 130 лв #Crazy.


Въх. Преди 15 дни открих телефонен пост. Таксата е 24 лв с ДДС. Ама защо три такси  newsm78 На мен ми казаха само 2... И не са ли за първите месеци все пак?! Сега тръпна и вяхна каква сметка ще ми пристигне. А да не говорим за прехвърляне на АДСЛ как ме одраха 36 лв  #Cussing out

# 10
Най-вероятно са ти задействали документите когато промоцията е била невалидна (изтекла).Нормално за БТК,не се учудвам.Имат практика да прецакват хората по какви ли не начини.А таксата за прехвърляне на АДСЛ е наистина 36 кинта,питах затова още миналата година.

# 11
  • Sofia
  • Мнения: 4 726
Ама защо три такси  newsm78 На мен ми казаха само 2... И не са ли за първите месеци все пак?!
Хммм, сега като споменаваш, наистина май бяха 2. Не мога да си намеря бележките, сигурно мъжът ми ги е хвърлил, но сумата определено беше двойна от очакваната от мен.

На моя договор също не пише никакви цени.

# 12
  • Мнения: 481
Благодаря ви , момичета.
Много се ядосвам така като ме подвеждат. Утре ще задействам нещата в асоциацията на потребителите.
И да добавя, че когато попитах управителя, други клиенти дали са се оплакали от това, че не фигурира цена на услугата в договора, той ни отговори, че ние сме първите  Shocked
Е, защо така се примиряваме? Защо да си затрая, пък след мен другите да се оправят?
Писна ми вече. То да беше някоя фирмичка, която да се опитва да се изхранва, печелейки от заблуда на шарани, ...ама БТК?! Няма да го оставя така. Нека си загубя времето, но ще си търся правата... Ако има някой  юрист, моля да се включи със съвет за следващите ми действия.

# 13
  • Мнения: 215
Дано да имаш успех със съюза на потребителите. На мен ми спряха телефона по тяхна "грешка", както се изрази служителката на БТК. Звънях на гореща линия и къде ли не докато ми го пуснат и накрая минах с едно "извинявайте", ама цялото това нещо продължи три дни  #2gunfire

# 14
  • E-CLM & CH-VD
  • Мнения: 3 045
Maлко чужбински опит, надявам се да не се сърдите.  Peace
Та положението е следното - тук такива фирми постоянно звънят по телефона с различни промоции. В момента, в който се заслушаш, а не ги отрежеш веднага, вече се водиш техен клиент по някакви странни начини.  newsm78 Самата фирма, която ти прави промоцията, урежда, без да знаеш, прекъсването на договора ти с предната фирма, и веднага си те прехвърля за неин клиент. После следва поне няколко месеца ходене по мъките, докато се разбере кой, какво и защо, съд, нерви, и да се върне старото положение.

Изхода е един - искаш условията на промоцията/договора в писмен вид. Така после няма къде да мърдат.  Peace

При нас това действа. Казваш им го и почват да мънкат, че не можело, че не знам си какво. Ами тогава - чао!  Stop

# 15
  • Мнения: 1 492
Ако е служебен телефонен пост, би трябвало да имате т. нар. account menager, обади се в БТК, кажи какъв е проблемът, те ще ти дадат координатите на този човек и може би той ще може да ви помогне. Аз непрекъснато имам проблеми с тази фирма и обикновено този човек оправя всичко.  Flutter


На нас точно account menager ни подведе. Казва едно, ние подписваме, оказва се друго. Таксите са за 2 месеца. Поне при нас дойдоха толкова.

# 16
  • Мнения: 481
Днес говорих с агенция за защита на потребителите и ме посъветваха да подам жалба, но като частно лице, а не като служебен абонат. Имам основание, според тях. 
В понеделник, мисля да се разходя да подам там жалба.

# 17
  • Мнения: 3 376
Честно казано не мога да повярвам, че още има мераклии да стават нови абонати на БТК  ooooh!

# 18
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 339
Честно казано не мога да повярвам, че още има мераклии да стават нови абонати на БТК  ooooh!

Аз специално отдавна да съм им отрязала спатиите  Close Но съм вързана още за една година с договор за АДСЛ. И сега в новата квартира ми се наложи да откривам пост точно по тази причина  #Cussing out

# 19
  • Мнения: 1 107
Май думите монополист и недоволни клиенти са синоними....Колко време и аз съм се разправяла с БТК по друг повод, не е истина просто- лошото е, че не сме до такава степен готови да ги поставим на мястото им. Преди време един адвокат казваше по тв, че ако има недоволни от качеството на услугите на енергоснабдяването може да се свържи с него и да се заведе дело(на едно семейство им беше изгоряла къщата след токов удар и той им спечели делото за щети).
Днес говорих с агенция за защита на потребителите и ме посъветваха да подам жалба, но като частно лице, а не като служебен абонат. Имам основание, според тях. 
В понеделник, мисля да се разходя да подам там жалба.
newsm10 То е много добра идея...като за начало.

Общи условия

Активация на акаунт