Към пазаруващите онлайн от чужбина

  • 2 667
  • 43
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • 3
  • Всички
  • Sofia
  • Мнения: 6 918
Пускам темата в Красива мама,защото всички теми,за тези магазини са тук съответно и аудиторията им е в този подфорум.
Напоследък много зачестиха липсите от пакетите,а и непристигналите поръчки от Ларедут.Интересно ми е дали има липси и при пазаруване от Ягодка,Промод или някой друг онлайн магазин?Т.е. чудя се вината дали е в Бг пощите или в отсрещната страна?И има ли начин на противодействие или ще пълним гардеробите на пощаджийте Twisted Evil

# 1
  • Мнения: 2 108
Пръчвала съм 5-6 пъти от Ягодка-до сега липси не съм имала. Не са ми били отваряни и пакетите-то си личи. Ако имате липси трябва да се реагира!

Последна редакция: чт, 07 юни 2007, 09:38 от Наоми

# 2
  • Sofia
  • Мнения: 6 918
Аз имам липсваща пратка,но няколко мацки гледам се оплакват от липси в самия пакет,разлика във фактурата и самия грамаж на пратката

# 3
  • Мнения: 49
Аз бързам да си дам мнението:)

Имам една загубена поръчка от Ла редут, (благодарение на някои момичета тук, реших да им пиша); Най-много ме дразни, че поръчката е от 28.02, а статуса и е "en préparation", т.е не си обновяват данните за поръчките на сайта с месеци.
От Promod съм много доволна. Имам направени 10-ина поръчки (ако не и повече), и по всяко едно време знаеш къде се намира пратката. Статуса и се обновява за около ден.

От ягодката се каня скоро да си поръчам Simple Smile, тогава ще си дам мнението.

# 4
  • Мнения: 2 829
4-5 поръчки имам от Ягодка и нямам проблеми и липси -и слава богу де Wink

# 5
  • Мнения: 13 512
Ot La Redute имам липсваща от 21 март-за около 170 евро/съдържа маратонки/,затова си мисля,че  е открадната,  а не изгубена.Получила съм над 30 колета от там-само с тази имам проблем.
От Ягодката- не е имало издънки-там са над 50 поръчки.имах един крем за тяло,който миришеше лошо.Писах им и ми върнаха парите след седмица.
пазарувала съм и от  dressforless.de-никакъв проблем и там ,след 10 дни си получих пратката. e, от е-bay имам печален опит с един телефон за около 150 евро, добре че не поръчах 2.Yoox.com-също всичко беше наред,но от там нямам много поръчки.

# 6
  • Мнения: 1 727
Моят опит с онлайн шопинга не е кой знае колко голям, но все пак и аз да споделя мнение.

Досега всички поръчки от Ягодка са ми идвали в пълен състав и колетчетата са видимо неотваряни. Продуктите дори вътре са добре пакетирани.

От ларедут, като писах в другите теми още на втората пратка имаше липси, най-вероятно кражба ...., но не е станала в районния пощенски клон, откъдето си взех колета, тък като беше запечатан. Ако се повтори такъв случай, ще се поинтересувам как се процедира и дали нашите пощи носят въобще някаква отговорност за липси. Според мен проблем с ларедут е и че фактурата е видима за всеки, а там се съдържа описание на стоките, номера, цена и като цяло опаковката е доста лесно отваряема.

# 7
  • Мнения: 9 865
АниСим, дори и да откраднат от твоя пощенски клон, мислиш ли че ще ти го дадат разпечатан, нали веднага ще се усъмниш, че нещо не е наред.
Аз съм правила само една поръчка от Ягодата, всичко беше ОК, дори имаше плюс. Но мисля, че ако започна да поръчвам често и получавам в един и същ пощ. клон, може да съблазня някого и да ме оберат и мен... Не знам, аз не вярвам на БГ пощи, нито пък на тези, които го изпращат. Рисковано е, а и никога не знаеш дали ще те компенсират за загубите. Sad, but true!

# 8
  • Мнения: 13 512
В нашия пощенски клон вчера ми ги изнесоха с количка 7-те пратки! хахаха...аман с тези тестери,дето ги слагам за пълнеж, а ми ги пращат в големи кашони!Не ми се е случвало да получа отворена кутия. Само от Ла Редут от митницат ми се е случвало няколко пъти. Ама те там са най-крадливите. Когото хваната в издънка  по митниците-го пращат за наказание на митницата на Пощите hahaha

# 9
  • Мнения: 1 727
АниСим, дори и да откраднат от твоя пощенски клон, мислиш ли че ще ти го дадат разпечатан, нали веднага ще се усъмниш, че нещо не е наред.

Пакетът беше запечатан с клеймо-стикер с печат, дата на получаване и констатирано тегло. Такива печати мисля не се слагат в районните клонове, а при пристигане в страната.

# 10
  • Мнения: 9 865
А когато ги тарашат по митниците после разкъсани ли идват. Е*аси държавата...  ooooh!

# 11
  • Мнения: 13 512
А когато ги тарашат по митниците после разкъсани ли идват. Е*аси държавата...  ooooh!
не, облепят ги с тиксо, но отвсякъде си личи,че са отваряни.

# 12
  • Мнения: 49
При мен една пратка (която беше минала през щателен митнически контрол) беше облепена с лепенка която го удостоверяваше..

# 13
  • Мнения: 5 622
Последната ми пратка, която пристигна на Варненска митница, беше също с ракъсана опаковка и облепена с тиксо. Още там питах дали имат нещо против да отворя и да проверя дали всичко е ОК. Жената не възрази, отворих и нямаше нищо липсващо. Може би са я отваряли и нищо не са си харесали..Знам ли..  Rolling Eyes

Друго ме озадачава мен- сякаш проблеми има само с поръчките от ЛАредута...Затова смея да виня и самите тях, не толкова митниците и пощенските служби  Tired

Лошото е, че един Бог знае къде е вината...

# 14
  • Мнения: 870
Днес си взех една поръчка от ягодката, един лосион за тяло и кашона беше разкъсан, но явно като са разбрали че е едно нещо са се отказали...

# 15
  • Мнения: 211
Аз само от ибей съм пазарувала, но нищо над 50$, не съм имала никакви проблеми. Напоследък гледах репортаж , че са зачестлипращанията на кокаин в колети, тоест ще зачестят и проверки....
Аз зна, че дори като пътуваш може да улекнеш с някой парфюм от куфара....но не ми се е случвало.

# 16
  • Мнения: 3 342
Имам около 3-4 поръчки от ЛаРедут и над 10 от Ягодка. Досега нямам загубена пратка или липсваща стока/да не предизвиквам съдбата все пак Praynig/.
А последната година имам около 4-5 пратки от чужбина/не покупки, а изпратени ми от приятели/. Получавала съм всичко изпратено, но май почти винаги ги получавах вече отваряни за проверка. Вътре имаше приложени протоколи, в които пишеше, че пратките са проверявани.

# 17
  • sofia
  • Мнения: 4 296
Няма нищо лошо и нередно в проверяването на пратките.Мисля си,че проблема е в ЛаРедут,защото момичетата,които имат липси пишат на дадения мейл и ги уверяват,че ще им бъдат пратени липсващите сток и ги пращат.За мен щом без проблем и разправии изпращат стоките,то те си знаят,че допускат грешки.

# 18
  • Мнения: 13 512
Аз зна, че дори като пътуваш може да улекнеш с някой парфюм от куфара....но не ми се е случвало.
аз няколко пъти съм "Олекавала"- с по няколко парф'ми. И сега с тези мерки за сигурност-не мога да си  нося покупките в ръчния багаж и  много лесно изчезват. Аман вече,човек само от летищата вече може да пазарува.

# 19
  • Мнения: 472
Имам случаи на няколко изчезнали и подменени неща(пазарени от "еbay").Проблема се оказа от нашите пощи.Писах много молби и оплаквания, докато ме вземат на сериозно от българските пощи.Накрая хванали крадците докато отваряли пакетите(гледах го по новините).Платиха ми обезщетение само за някои продукти.

# 20
  • Мнения: 220
И аз съм пазарувала 3-4 пъти от Ларедут, не съм имала проблем, освен в последната поръчка. Номера на панталона не беше този който си бях поръчала, а с 7 номера по-голям, но понеже не ми се занимаваше не съм им писала, пък и нищо не разбирам от този френски език Thinking

# 21
  • София
  • Мнения: 229
На мен пък ми изчезна един крем от поръчката от Ягодка и след хиляди разправии и пускане на жалби ми беше обяснено, че щом няма описание на продуктите, които се съдържат в колета нищо не мога да направя. Дори при съставянето на протокол не можели да опишат какво ми липсва и евентуално да търся обезщетение щом нямало опис от външната страна на кутията. Като им обясних, че пратката идва с опис ми обясниха, че този опис тях не ги бърка Shocked. Просто нямам думи!

# 22
  • Мнения: 271
Ами да .Разбира се че ще намерят как да се измъкнат.Ще лепят хората афиши на кутията какво ни изпращат защото ние така искаме,така е по нашите закони де.

# 23
  • Мнения: 13 512
Има опис и той е вътре в кутията. Тия ненормални ли са? Да им  сложат опис отвън, че да им е по-лесно...да отварят само тези, дето им трябват.  #Cussing out

# 24
  • Мнения: 271
Боже Монда как се чудиш.Да не забравяме че живеем БГ.

# 25
  • Мнения: 13 512
Не, аз се чудя на тези, които се съгласяват с тях.
Аз имах пререкание за получаването срещу лична карта.  Тъй като от половин година нямам лична карта, си ги получавам с шофьорска книжка. Но има една служителка, която се запъва и казва Не може. Давало се само срещу лична карта! -Защо?
-Ами за да сверим адреса...
Ами адреса, на който си получавам известията не е домашният ми адрес, а служебния. КАкво ще удостоверявате?
-Ами не знам, така е.
Нелогична от всякъде и се запъва- и тя не знае защо.
Аз тегля пари и договори сключвам с шофьорската си книжка, тя ми ояснява как колет не мога да получа !

Чл.80. (1) Колетните пратки се предават лично на получателите или на упълномощени от тях лица след удостоверяване на самоличността им.

Не се оставяйте да ви говорят врели-некипели и да се измъкват.

# 26
  • Мнения: 13 512
НАРЕДБА No 4 ЗА ПОЩЕНСКИТЕ СЪОБЩЕНИЯ

ВСЕМИРНА ПОЩЕНСКА КОНВЕНЦИЯ


Раздел ХII
Отговорност на пощенската служба

Чл.152. (1) За изгубване, ограбване или повреждане на международни пощенски пратки, ценни писма и колети на подателите се заплаща обезщетение при условия и размери, установени от всемирната пощенска конвенция и специалните споразумения, сключени със съответната държава.
(2) Получателят на международната пратка има право да получи обезщетение само след като се получи съобщение от чуждата пощенска администрация, че подателят се е отказал в негова полза.
(3) Обезщетението за изпратените от страната международни пощенски пратки се изплаща на подателя в български левове съобразно размерите, определени в тарифите за международни пощенски пратки.
Чл.153. Органите на министерството на съобщенията не носят материална отговорност за изгубването, ограбването или повреждането на международни пощенски пратки в случаите, когато:
1. това е станало при извънредни (непреодолими) обстоятелства (земетресение, наводнение, пожар), ако са били взети всички възможни предохранителни мерки за запазване на пратките;
2. не е възможно да се направи справка поради унищожаване на служебните документи при форсмажорни обстоятелства и не е проявена небрежност от пощенските служители;
3. това е станало поради изключителна вина на подателя - слаба опаковка, непълен адрес, недопълнен в дадения с уведомлението на пощенската служба срок, или се дължи на естеството на изпращаните предмети.

Последна редакция: пт, 28 сеп 2007, 17:51 от monda

# 27
  • София
  • Мнения: 293
Една от Ларедут пратките ми дойде през пощата. Оттам ми липсваха едни обувки.
Проблем с пратките през митницата не съм имала, независимо дали са били преопаковани или не.
От Ягодката съм получавала пратки, които определено са били преглеждани от пощаджийките, но досега не съм имала липси оттам.

# 28
  • София
  • Мнения: 229
А как ни изпращат пратките от Ягодка - препоръчано или като обикноженна прака? newsm78
Ако били изпратени като обикновенна пратка - нищо не можело да се направи

# 29
  • Мнения: 13 512
пощенските администрации отговарят:
1.1.1. за загубването, ограбването или повредата на препоръчаните пратки, за обикновените колети и за пратките с обявена стойност;
1.1.2. за загубването на пратки с доказана доставка.

# 30
  • София
  • Мнения: 229
е да де, и аз го прочетох, но има разлика м-у обикновен колет и обикновенна пратка. Със сигурност ни изпращат нещата като малък пакет, а не като колет, само където не знам препоръчани ли са или не. Sad

# 31
  • Бургас
  • Мнения: 5 919

Чл.80. (1) Колетните пратки се предават лично на получателите или на упълномощени от тях лица след удостоверяване на самоличността им.

Не се оставяйте да ви говорят врели-некипели и да се измъкват.
самоличност се удостоверява чрез ЕГН /трите имана може да съвпадат с още стотици други хора, но ЕДИННИЯ граждански номер е уникален// Посочва се официален документ от когото е преписан въпросния ЕГН. На документа нрябва да  има снимка за да се види, че вие сте негов притежател.

# 32
  • София
  • Мнения: 971
Да кажа и аз:

Поръчвала съм от Ягодка, Промод, Ла Редут, иБей и каквото се сетите още - досега ми липсва само едни пакет поръчван от иБей но там поради конкретната специфика мисля че не беше проблема в пощата.

Другите досега са идвали и нямам оплаквания (засега!).


А, да, пазарувала съм от Продавалника (купувала съм и съм продавала), там имам една изчезнала пратка пратена от мен - така и не се намери.

# 33
  • Мнения: 2 241
Само от Ягодка и ЛаРедут съм поръчвала до момента.

С Ягодката (да чукам на дърво smile3538) не съм имала проблеми до момента във вид на откраднати или изгубени покупки, само в едната пратка ми бяха сложили различен продукт в опаковка на този, който бях поръчала. Снимах ги и им писах, а те ми пратиха моя си продукт безплатно. В това отношение са (бяха?) много коректни.

От ЛаРедут пратките ми са винаги отваряни, но засега нищо не е липсвало. Последния път младежът в митницата се опитваше да ме убеди, че нямало нужда да си проверявам на място наличностите, защото видите ли, пишело същото констатирано тегло в България, както на френския печат. Аз все пак си ги проверих.

# 34
  • Мнения: 2 108
Да.
И мен вчера в пощата ме убеждаваха да не си отварям нещата там,защото грамажа илизал и ако липсва нещо, те нямат вина #Crazy
Аз си го отворих все пак... беше налично всичко.

# 35
  • Мнения: 2 241
Да.
И мен вчера в пощата ме убеждаваха да не си отварям нещата там,защото грамажа илизал и ако липсва нещо, те нямат вина #Crazy
Аз си го отворих все пак... беше налично всичко.

Ами да, вързват гащите така и то излиза, че няма начин да им се потърси отговорност. Close  А каква е гаранцията, че просто не пишат същото тегло, за да съответства, а иначе свиват нещо?

# 36
  • София
  • Мнения: 4 751
От чуждестранни сайтове не съм поръчвала нищо, но в един друг форум едно момиче беше качило снимка на пратката си от Ягодка- пакетът разкъсан,опаковките също, а вътре липсваше някаква пудра на Шанел сякаш.
За сметка на това колети от чужбина са ми изчезвали доста пъти. Проблемът си е в нашите пощи и митници. #2gunfire

# 37
  • Мнения: 13 512
Аз не получих една пратка от Англия чрез ebay.  Момичето днес ми е писало, че пратката е върнта в Англия, но без парфюма. Сега ще пуска жалба, ама...

# 38
  • Бургас
  • Мнения: 95
и аз да споделя моя печален опит.
с първата ми поръчка от Ла Редут всичко си беше наред, но втората още не съм я получила, а е от 30.08.07г. питах в пощата, от там вдигат рамене - не знаели нищо.
Моля ви кажете ми какъв е редът да си търся пратката  и как да разбера дали е изпратена по пощата или да я търся в митницата  ooooh!

# 39
  • Мнения: 19 300
поръчвала съм доста често от еbay  в Германия и не съм имала проблеми.братовчедка ми поръчва от Бг и няколко пъти е имало губене на поръчките.според мен проблемът е българските пощи и митници.

# 40
  • Варна
  • Мнения: 34
Поръчах от един американски сайт продукти и отидох да си взема колета от Варненската митница. Там ми направиха проблем за това, че нямало опис на нещата и следващия път да си поискам такъв опис от сайта. После ме питаха подробно за съдържанието на колета - по бройки и видове. След всичките разправии все пак не ми дадоха нещата същия ден. Отидох на другия ден с документи, удостоверяващи плащането, взех си колета, който беше отварян за проверка, прибрах  се и установих, че ми липсват два от най-скъпите продукта. На никого не се оплаках, че ми липсват нещата. Мисля си, че служителите са ОТКРАДНАЛИ продуктите, които са си харесали и  са взели този опис, за да не мога да докажа какво е имало вътре.
Имам и един въпрос - като си поръчвате по-вече продукти от някой сайт и на по-голяма стойност, питат ли ви на митницата какво ще ги правите толкова неща, примерно какво ще правите с толкова много козметика?

# 41
  • Мнения: 13 512
На митницата само веднъж съм ходила да си полу4а пратка с парфюм от Щатите. Сумата беше 150 долара и ме предупредиха 4е дължа мито и ДДС за стоки над 60 долара. Беше отворен колета, но нямаше как да липсва нещо,защото беше само един продукт.
На теб не ти ли  взеха мито? Или пишеше,4е е подарък?
Трябвало е да се опла4еш веднага,след като си видяла,4е колетът е отварян. Добре е да се запознаете първо с правата си.

# 42
  • Варна
  • Мнения: 34
Платих мито, имаше обявена стойност,  по принцип имат ли право да отварят пратките и не трябва ли и аз да присъствам. Те всъщност не криеха, че са я отваряли.

# 43
  • София
  • Мнения: 229
Аз получих отговор на моята жалба, че за да може да се предяви рекламация трябвало да има пълното наименование и адрес на изпращача на латиница - а по повод на разминаванията в теглото нито дума Shocked

Общи условия

Активация на акаунт