А сега за ПИБ-нечуван непрофесионализъм и некоректност!

  • 1 782
  • 15
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • Мнения: 2 386
Така...реших аз пък да споделя неволите си с тази банка,подбудена от темата за ДСК...

Имам дебитна карта на ПИБ,която изтича през февруари 2007.Ползвам я редовно. Миналата седмица,обаче, ми даде грешен ПИН код 3 пъти подред и блокира,а аз съм  УБЕДЕНА в това,че ПИН-а ми си е същия.(Тук подозирам онези сканиращите устройства,но това е друга тема)
Отивам в клона до нас- в Мусагеница и ме карат да пиша молба на РЪКА в СВОБОДЕН текст,че съм си ЗАБРАВИЛА ПИН-а и да ми го сменяли с друг   Обидно или не-пиша аз. Глоба-5лв    Деактивиране на картата-1лв. Така.  Плащам и се уговаряме в петък да си взема ПИН кода от клона,а новата карта в края на февруари-от Стара Загора,защото е издадена там и предишната.
Но не би! След 2 часа служителката ми звъни по GSMa  и ми заявява,че и за тях и за мен    ще е по-удобно ако те изискат новата ми карта от Стара Загора и ми я доставят....срещу скромната съма от 10лв.    (интересна политика)
Аз обяснявам,че ще си ходя и не ми е нужно това,а тя настоява 
Затварям.

Сещам се,че ми предстои интервю за зелена карта(стискайте палци) и че ми трябва тази сметка,за да се осъществи един трансфер и решавам все пак да платя още 10лв и да получа картата тук,за да ми е под ръка и тя.
Обаждам се и обяснявам това. Съответно я питам защо трябваше да плащам 6лв за ПИН на старата карта,при положение,че тя ще се деактивира в момента,в който те ми дадат новата- а тя ми казва ''съжалявам,че така се получи,няма да се повтори"   
От там идва следващия проблем: новата карта следва да се активира в края на февруари,когато изтича старата,но пък вече се разбрахме,че старата е невалидна и ПИН няма да имам,въпреки че си го платих...'Аз какво да правя до края на февруари',попитах очудено.И обясних,че карта (стара или нова) ми трябва ПРЕДИ седми февруари,заради интервюто в посолството и т.н. И питам как ще процедираме,а тя ми отговори" Ми не знам,ще видим като дойде картата...ще измислим нещо...може да я активирам по-раничко...абе ще го измислим някак си в петък"   
Това е ВОДЕЩА БАНКА с качествено обслужване и координираност между клоновете и изискванията! А аз съм трамвай. 
А,и парите ми си стоят  блокирани....


Къде са ми емотиконите?

Последна редакция: чт, 01 фев 2007, 01:59 от evanescent

# 1
  • София
  • Мнения: 1 476
Странно...клиент съм на ПИБ от няколко години и имам отлични впечатления. До момента с глобата за забравен пин и деактивирането на картата, всичко е по правилата, но след това... newsm78  Сигурна съм, че проблема е в конкретната служителка, доста непрофесионално и некомпетентно е подходила. Пострадала си, и си в правото си да си ядосана на банката, надявам се последствията да не са сериозни за теб !
Но всеки има право на лично мнение.

Била съм клиент на доста банки през годините и досега единствено от ПИБ нямам никакви оплаквания Wink

Последна редакция: чт, 01 фев 2007, 11:04 от kiselina

# 2
  • Мнения: 928
Страшно доволна съм от ПИБ, централния клон на Народно събрание.
Два пъти съм посещавала други техни клонове и ако в началото бях попаднала на тях със сигурност нямаше да съм им клиент. В Дианабат са пълни смешници. Щяхме да теглим кредит и отиваме с мъжа ми. Там са му всички фирмени и лични сметки и той работи с тях. Служителката ни поглежда и на моя въпрос за условията за теглене на кредит се обръща към мъжа ми и казва - аз на теб нали вече ти обясних  #Crazy само дето не ни изгони. Аз й казах, че все пак съм отишла и на мен да обясни - връчи ми една брошура в ръцете, а на конкретните въпроси, които задавах, за да разберем подробност и да си направим сметка, тоно колко пари ще трябва да върнем... ми отговаряше толкова ядосано, направо очаквах да ми плесне два шамара  Crazy
Бяхме с още един човек, който също мислеше да тегли кредит от тях. И естествено всички се отказахме. Съжалявам само, че не запомних името на въпросната служителка, за да пусна едно оплакване  Peace

# 3
  • Мнения: 5 539
Мнението ми напълно съвпада с това на kiselina Peace
А парите ти не са блокирани, винаги можеш да изтеглиш от гише ако щеш цялата сума по сметката си Simple Smile За разлика от други банки, няма дневен лимит за теглене от гише.

# 4
  • Варна
  • Мнения: 2 942
И съм клиент на ПИБ, спечелиха конкурса за дебитни карти за армията, така че не сме доброволно там. Едно ми беше много интересно, при положение, че всички заплати минават през тях за къв им е бележка за доходи с цел получаване на кредит???Тъпо е, само да погледне компютъра и излиза всичко...В клона, който посещаваме го напълнили с едни малки лигли....ужас, крайно неприятно. Но като цяло нямам кой знае какви проблеми. Виж ДСК са ми фаворити!!! По-рано ми изтече кредита (намаляване на лихви бла бла), в резултат на което имат да ми връщат 70лв. и кредита е погасен по-рано...и питам кой да ме уведоми???Никой, парите ги ползваха поне 2 месеца!!!

# 5
  • Мнения: 1 002
човек трябва да си отваря очите на 4 ..
 имах един кредит при тях  , който го изплатих предсрочно  и ми казаха , че  ще закрият сметката до два дни ..
отивам след 10 дена по друг повод   и гледам - сметката за кредита си седи и  са дръпнати пак  пари от деб. карта по същия кредит  , ( защото ги превеждах чрез период. превод от деб. карта )
това го виждам съвсем случайно , защото обърнах монитора , за да й покажа  нещо  -  значи те захранват сметка по кредит , който съм изплатила ..ега ти ..
не съм се разправяла изобщо , само  казах , че тия пари  ги тегля  , и закрих и картата , и другата сметка  ..
системата им допуска фалове  наистина  и трябва да се проверява повечко ..иначе банката не е толкова голяма и затова е по-спокойно , ама  тия фалове ....но наистина имат и  много нов персонал , който не е квалифициран достатъчно още .

# 6
  • Мнения: 459
От 10 години съм клиент на ПИБ Бургас, както и цялото ми семейство. Никога не сме имали проблеми, дори почти винаги предсрочват при някои видове услуги, които сме ползвали. МНого ми харесва огранизацията им като цяло, а аз обичам бързината.

# 7
  • Мнения: 928
А парите ти не са блокирани, винаги можеш да изтеглиш от гише ако щеш цялата сума по сметката си Simple Smile
Не е съвсем така. Това ми е второто разочарование от тях. През лятото бяхме в провинцията, картата ми беше изтекла, влизам в клон на ПИБ и искам да изтегля пари и о, чудо, не може   Sick
Питам как така, нали сметката си е моя, щом картата ми е изтекла и не мога да тегля от банкомат, защо да не мога да изтегля от банката, мога да удостоверя, с лична карта и с изтеклата карта, че съм аз. И ми обясниха, че сметката била блокирана, трябвало да дам 10 лв. да ми я разблокират - това ми го обясни управителя на клона, служителката само вдигаше рамене. Естествено не дадох, защото имах пари и не ми беше такъв зор да тегля, но представете си, че сте в провинцията без пари - тогава просто нямаш избор Rolling Eyes

# 8
  • Мнения: 2 386
bejbi е права.Нямах достъп цял ден до форума,за да обясня. Парите ми си стоят блокирани в карта,която отказват да ми активират,въпреки че си платих, а новата още не е пристигнала.. ooooh! Crossing Arms Да си изтегля парите и дума не можело да става?  #Crazy newsm78

# 9
  • Мнения: 2 386
Не желая темата да се превръща в спор ЗА и ПРОТИВ ПИБ и качеството на услугите им. Споделям ви,че съм препатила и се оказа,че има и други като мен. Естествено,че има и доволни. И аз бях преди месец една от тях..

# 10
  • Paradise
  • Мнения: 3 103
Преди два дни и ние се сблъскахме с непрофесионализма на служителка от ПИБ.
Досега сме били все с прекрасни впечатления от тази банка, затова казвам, че проблемът е в служителката.
Има доста хора, които не знаят къде са, какво работят и прочие.
Оттук и произтича, според мен, набеждаването на дадено учреждение (в случая банката).

# 11
  • София
  • Мнения: 2 383
bejbi е права.Нямах достъп цял ден до форума,за да обясня. Парите ми си стоят блокирани в карта,която отказват да ми активират,въпреки че си платих, а новата още не е пристигнала.. ooooh! Crossing Arms Да си изтегля парите и дума не можело да става?  #Crazy newsm78
Боже, пълни идиоти.
Аз засега съм доволна от тях, но имат една ужасна служителка в клона в кв. Дружба до моста за аерогарата. Все се сопва на клиентите и разговаря, сякаш е на село. Моя колежка обаче веднъж избесня, защото в последния ден, в който трябва да си направи вноската по кредита, го направила към 17 часа, а й обясняваха, че трябвало до 15 часа, защото те не знам какво си правели с парите после. Тя вдигна луд скандал, защото в договора й има записан ден, но не и час и проблемът си е техен.  Naughty

# 12
  • Мнения: 6 167
Aз съм клиент на ПИБ от 2000г.
Никога не съм имала  проблеми.
За разлика от олигофрен/ките в ОББ ( ул. Златен Рог ), които традиционно приличат на проститутки и винаги са в лошо настроение, ПИБ винаги са били мили и разбрани , а колко му трябва на човек.

Като цяло - всичко е лично. Попаднала си на непрофесионалист, някоя от милиардите служителки в банковата сфера в БГ с фриволен маникюр и дъвка в устата, назначени с връзки. Съчуствам ти, търси си пин-а, картата и изобщо .... сигурна съм , че в ПИБ ще се справиш, за разлика то ОББ, които са едно голямо недоразумение.

# 13
  • София
  • Мнения: 1 476
evanescent, не оставяй нещата така, обърни се към шефа на клона в Мусагеница, сигурна съм, че ще получиш съдействие!

# 14
  • София
  • Мнения: 10 291
Странно... и аз съм клиент на ПИБ от години. Доволна съм от обслужването, предполагам че проблема наистина е бил в конкретната служителка....

# 15
  • Мнения: 2 386
Благодаря на всички за отговорите,определено ще си потърся правата ...след седми,да не ми объркат нещата дотогава,че знам ли...

Иначе как няма да ни е такова обслужването,като моя изумително несхватлива  (да не кажа друга дума) колежка от университета работи в клон на ОББ...от месец... и вече ОБСЛУЖВА клиенти.  Shocked
Мдам,а преди две години същата девойка ми сподели,че мечтата и още от детството във Велинград и била да работи в банкомат  #Crazy Joy #Crazy Joy ....
И после защо се оплакваме?! ooooh!

Общи условия

Активация на акаунт