Работа в земеделска фирма

  • 1 415
  • 18
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • Мнения: 115
Здравейте. Предстои ми интервю. За първи път ще започвам работа след завършването ми. Става въпрос за земеделска фирма на длъжност Административен съдружник земеделие. А аз завърших специалност свързана с аграрния сектор. Моля за съвети , препоръки. Много ми е притеснено и искам да знам как да се подготвя.

Последна редакция: чт, 26 окт 2023, 16:41 от Flower99

# 1
  • Melmak
  • Мнения: 3 200
Облечи се подходящо. Потърси примери в нета как би трябвало да се облечеш. Не се пръскай с пет кила парфюм, не закъснявай за интервюто, бъди приветлива и усмихната.

Прочети повече за работодателя, информирай се добре с какво се занимава.

Недей да мълчиш. Като ти задават въпрос не блокирай от притеснение, старай се да отговаряш стегнато без да разтягаш локуми.

# 2
  • Мнения: 958
Голяма част от въпросите на интервютата за работа са стандартни, намери ги в нета и си подготви отговорите. Ако няма посочена заплата в обявата, ще те питат колко пари очакваш. Когато казваш дадена сума, задължително след това кажи и дали това е бруто или нето, иначе стават големи проблеми после.

# 3
  • Мнения: 115
Благодаря за съветите ,а някой запознат ли е относно самата длъжност?

# 4
  • Мнения: 20
ако знаеш да използваш Excel няма да имаш проблеми

# 5
  • Мнения: 115
ако знаеш да използваш Excel няма да имаш проблеми
Да ,знам. А някакви други напътствия освен Excel?

# 6
  • Мнения: 14 956
Административен сътрудник е безумно общо. Работата може да е от секретарка-рецепционистка през склададжйка до касиерка-фактуристка. Какво пише в обявата като изисквания?

# 7
  • Мнения: 115
Административен сътрудник е безумно общо. Работата може да е от секретарка-рецепционистка през склададжйка до касиерка-фактуристка. Какво пише в обявата като изисквания?
Задължения и отговорности:
- поддържане на регистър с базата данни на имотите на фирмата;
- сключване на наемни и арендни договори, изплащане на ренти;
- осъществяване на сделки за покупка на земеделски земи – водене на преговори, изготвяне на документация;
- работа с институции – Кадастър, Общ.служба „Земеделие”, ДФ„Земеделие”, Oбщини, нотариуси;
- работа със специализиран земеделски софтуер;
- изготвяне на договори, фактури, справки и отчети;

# 8
  • Мнения: 722
Брей, то немалка част от тези отговорности изискват юридическо образование. Ти имаш ли такова?

# 9
  • Мнения: 115
Брей, то немалка част от тези отговорности изискват юридическо образование. Ти имаш ли такова?
Не. Завършила съм в Аграрен университет.

# 10
  • Мнения: 722
Брей, то немалка част от тези отговорности изискват юридическо образование. Ти имаш ли такова?
Не. Завършила съм в Аграрен университет.

В такъв случай е най-добре да се ориентираш към друга позиция.

# 11
  • Мнения: 115
Брей, то немалка част от тези отговорности изискват юридическо образование. Ти имаш ли такова?
Не. Завършила съм в Аграрен университет.

В такъв случай е най-добре да се ориентираш към друга позиция.
В самата обява пише : Изисквания ни към кандидатите са следните:
- Образование – висше, средно, с предимство са икономически и аграрни специалности;
- Отлични компютърни умения – МS Office;
- Комуникативност и способност за работа в екип;
- Предишен професионален опит на подобна позиция е предимство.

# 12
  • Мнения: 14 956
Аграрни специалности е доста широко понятие, затова се гледат задачите. Зарежи изискванията. Ако не си учила и не можеш да вършиш изброените задачи, тази работа не е за теб, дори да си завършила нещо аграрно.

# 13
  • Мнения: 722
В такъв случай има някакво противоречие в обявата, тъй като поне на мен ми е трудно да си представя как аграрен специалист ще изготвя и съгласува договори, вероятно за значителни суми, ще се разправя с нотариуси, и пр.

Но както е писала Нарциса, най-вече ти следва да прецениш дали можеш да вършиш описаните неща.

# 14
  • Мнения: 115
Една част от нещата съм учила

# 15
  • Мнения: 2 200
Възможно е договорите да са типови, а ,а по-специдичните да се ползва юрист.
Звучи ми като много работа.
Но без да опиташ, няма как да знаеш.
Успех!

# 16
  • Мнения: 115
Възможно е договорите да са типови, а ,а по-специдичните да се ползва юрист.
Звучи ми като много работа.
Но без да опиташ, няма как да знаеш.
Успех!
Благодаря Ви. Искам също да попитам би трябвало да ме обучат ,нали

# 17
  • Мнения: 2 200
Най-важното е да не се притесняваш и да имаш желание да се научиш.
Няма как някой да каже какво точно ще се иска от теб или какво точно ще ти се даде като обучение, тъй като дейността на всяка фирма е много специфична. Тук не говоря за големите корпорации, които ис имат човек за всичко и спазват какви ли не процедури.
Според описанието изглежда като да се очкава да правиш много неша, но доколко ще си ангажирана и какъв ще е самият обем, само можем да гадаем.
В интерес на всички е да бъдеш обучена или поне детайлно да ти обяснят задължениятаа, а по възможност - и да те въведат в работата.
В работата важат и другите правила за нормално социално поведение. Бих нахвърлила само основни неща, като да не се страхуваш да задаваш въпроси, да си записваш,  преди да ангажираш някого да ти помага с нещо, да опиташ сама да го свършиш или да дадеш решение, да си винаги учтива и умерена в реакциите си, да не се впускаш в клюки, да си спазваш работното време. Избягвай лични разговори, много бурни емоции и т.н.
Дори и да се окаже, че квалификацията ти не е достатъчна за заеманата длъжност, поне ще си натрупала някакъв опит.

# 18
  • Мнения: 12 865
Задължения и отговорности:
- поддържане на регистър с базата данни на имотите на фирмата;
- сключване на наемни и арендни договори, изплащане на ренти;
- осъществяване на сделки за покупка на земеделски земи – водене на преговори, изготвяне на документация;
- работа с институции – Кадастър, Общ.служба „Земеделие”, ДФ„Земеделие”, Oбщини, нотариуси;
- работа със специализиран земеделски софтуер;
- изготвяне на договори, фактури, справки и отчети;
Поддържане на регистър - значи има регистър и само го поддържаш.
Сключване на договори - със сигурност имат типови бланки, ти ще трябва внимателно да попълваш, шефът и наемателите / арендаторите ще подписват.
Изплащане на ренти - хм, това малко касиерска работа ми се вижда, учудвам се да поверят такава материална отговорност на административен сътрудник.
Осъществяване на сделки - за това със сигурност трябва някой да те обучи и също ми се струва да е прекалено отговорно за един административен сътрудник.
Останалите неща ще ти ги покажат.

Просто се учудвам на тези задачи, които включват сериозна материална отговорност.
Ще се разбере на интервюто, предполагам. Би трябвало да ти обяснят какво точно очакват.

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт