КОШМАР СЪС СМЕТКА ЗА ТОК

  • 3 368
  • 31
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • 3
  • Всички
  • Somewhere...over the rainbow - where troubles melt like lemon drops
  • Мнения: 2 674
Направо главата ми ще се пръсне...
Днес мъжът ми отива да плати сметката за ток в нашата поща,
и пощаджийката му казва, че в момента има срив в системата за
отчитане на тези сметки, но нали знае че трябвя да си подготви
доста солидна сума за тока - 2800 лева  ooooh! Money Banghead Rage Rage
Той естествено  newsm09, тъй като имаме бележки, според които
трябва да платим съответно за този месец 93 лева /на монофазен/ и 51 лева за трифазния.
В пощата естествено, не могат да му дадат повече информация, и звъним на телефон на Електроснабдяване.
Там любезната служителка, след като й казах абонатните номера на електромерите, ми каза - Да, за трифазния електромер
имате сметка 2800 лева, тъй като от юни месец насам всеки месец имате изравняване 400 лева  #Crazy Sick #Crazy
Какво е това изравняване брееееееееееееее!!!!!
Не съм чувала да се изравняват токовите сметки такаааааааааааааааааааааааааааааааааааааа!!!!!
Електромерът ни е на улицата от две години, инкасаторът има абсолютно свободен достъп до него, ток и да искам - не мога да крада!!!
Бележки сме получавали всеки месец, и чинно сме си плащали!
Освен това - на този трифазен ток, единствените консуматори са бойлера /а и той вече не е, защото минахме на газ/, и един котлон, на който се вари храна за кучето.
Отидохме до Електроразпределение Юг, където се водим, за да разберем какво става, те обаче, от днес на обяд вече са запразнили. И така - до 10 януари, ще си живеем в неведение.
Ще прекараме страхотни празници, няма що.
Много зле се чувствам. Това са си почти 3000 лева, егати.
А съм чувала, че с Електрото оправията е много трудна.
Незнам, ако имате някакви предположения за тази нелепост, кажете ми.

# 1
  • Някъде на път....
  • Мнения: 10 351
Олеле, миличка, не ти завиждам! Ужас - 3 бона, тия луди ли са бе......

# 2
  • София
  • Мнения: 8 283
След като електромерът ви е на улицата иамте ли достъп до него?, т.е. идеята ми е да си видите сами показанията да ги сравните с бележките и да видите да не е станала някаква грешка при отчитането.
Другото за което се сещам да видите как се върти електромера, т.е. при изключени всички консуматори не би трябвало да помръдва  newsm78

и какво е това изравняване за 1 г. те не са ли задължени всеки месеца да отчитат.... не че при нас го правят: аз съм ги хванала че реално се отчита на 3 месеца, но пак не е 1 г. #Crazy

# 3
  • Somewhere...over the rainbow - where troubles melt like lemon drops
  • Мнения: 2 674
Имаме ключ за таблото.
Сега чакам да се върне мъжът ми от работа, и да донесе всички стари беилежки,
защото държим общо всички бележки - и домашните, и фирмените при секретарката.
Ще сравня абсолютно точно показателите.
Днес гледах с последната бележка - има съвсем нормална разлика от това което показва
електромера, и отчетеното последния път - т.е. това е консумираното за това време.
Т.е. - мисля, че това би трябвало да означава, няма някакво надписване на данни.
Просто за тези 7 месеца, всеки от които ще ни изравняват с по 400 лева за всеки  #Crazy, ние сме си плащали точно
консумираната и отчетена енергия.
Лошото е, че няма кого да питам къде може да е станала тая грозна грешка, и на каква база правят това идиотско изравняване.

# 4
  • Мнения: 1 212
Пфу , че гадно...!... Shocked
Съчуствам за съжаление само и ви стискам палци, да се окаже просто  досадна грешка.... Peace

# 5
Няма грешки, имам познати,които платиха същата сума. Просто ги принудиха. Всичко е много добре направено и замислено просто. Енергото от край време са крадци.

# 6
  • Мнения: 2 978
Как така изравняване? Shocked Нещо не схващам?

Значи излиза, че този не е записвал вярно...а те или той нямат сметка, защото биха го глобили за това. А и те нямат, защото няма да се минат току така.
Много странно.. newsm78

Кажи на Лешо Wink Hug да си събере бележките, ама всичките и на първият работен ден право там.
Егати и ужаса..тия пък вече се оливат във всичко

Съжалявам Дес, че така са ви развалили празниците.Целувам ви..без онази гад Twisted Evil  bouquet

п.п. Да не краде някой? Rolling Eyes

# 7
Преди 2 години получихме сметка за ток от 1200 лева за стълбишно осветление. Живеем в три етажна къща и плащаме по 1-2 лева месечно и изведнъж толкова голяма сума! След като направихме справка се оказа грешка!

# 8
  • София
  • Мнения: 3 816
И аз смятам,че е грешка,но се ядосвам,че това е поредната свинщина от страна на монополистите.Значи, ако ти не си точен в плащането на сметките, идват и ти режат тока,но те ако са сгрешили много трудно си признават и трябва да ходиш по мъките заради тях. #Cussing out #2gunfire

# 9
  • Мнения: 1 756
ееееееееееееееееееее,то бива бива, ама тези ве4е са се уляли.Никакво плащане докъто не се види грешката къде е 4е ина4е става страшно.Послее няма връщане на пари
Дано се оправят нещата Деси, ама каква Нова Година ще каращш представям си  bouquet

# 10
  • Мнения: 4 668
Много е гадно това ...  Sad Ще настоявате докрай и ще се оправят нещата . А за изравняване на сметки за ток за първи път чувам .
На нас преди време в офиса ни дойде бележка за 340 лв. при положение , че сме с парно и работят 2 компютъра и лампите евентуално , т.е. абсолютно невъзможно .
След голям скандал дойде една леля , сви рамене и каза " Еми , сбъркали сме при записването ... голяма работа станала ... " Баща ми щеше да я удуши тогава .

Жалко , че са ви развалили празниците , но трябва да се преборите !

# 11
  • Мнения: 811
Ужас!!!
Стискам палци да е просто грешка! Много гадно, хвана ме яд направо  Confused

# 12
  • някъде в орбита...
  • Мнения: 2 913
Първо, засечи си показанията на електромера и провери разходите как са през месеците - по колко сте харчили и по колко сте плащали.
Второ, не плащайте и една стотинка дори, до като не се разбере има ли грешка, каква, къде, защо, и т.н.
И трето, в нета има инфо какво се прави, когато няма правилно отчитане - провери, искай "помощ от приятел", бъди досадна по телефоните и не ги оставяй да забравят твоя случай.
Преди време имах проблеми с монополистите, и трябва да знаеш, че са необходими много търпение, постоянство, способности като "досаден та да го убиеш" и "таралеж в гащите", и време. Особено време. Захапваш телефона или се бетонираш в институцията, до като не се намери решение. И то правилното, не това, което на тях им изнася.
Само не си зачерняй дните с тия идиоти   bouquet . Чакам да разкажеш какво стана  Praynig .

# 13
  • Somewhere...over the rainbow - where troubles melt like lemon drops
  • Мнения: 2 674
Благодаря ви, момичета, за съчувствието  Hug
Ще се борим - както се казва - като прасе с тиква  Joy
Иде ми да ги съдя  после и за морални щети!
Кожодери смотани.

ПП Непременно ще съобщя какво е станало.

Последна редакция: сб, 30 дек 2006, 00:37 от Лимонче с меД

# 14
  • Мнения: 1 930
Егатиии сметката...ужасен новогодишен подарък...дано да е грешка!
Съжалявам  bouquet
Да не оставиш нещата така, Дес.......

# 15
  • Мнения: 4 390
Ау, че гадно! Силно се надявам да е грешка това! Sad
Гнусове. censored

# 16
  • Мнения: 2 039
Еееееееее,то бива,бива,амаааа  ooooh! Спокойно,миличка,сигурно нещата ще се изяснят,ама кой ще ти обезпечи главоболията  #Crazy Аман вече от простотии в тази държава бе  #Cussing out #2gunfire

# 17
  • някъде
  • Мнения: 4 955
Еййй тези от енергото вече се  smile3550
Дано бързо да се изясни недоразумението и всичко да се оправи! Peace
Успех!  bouquet

# 18
  • Мнения: 2 259
Освен тези от енергото  и държавицата ни е май едно голямо ЛАЙНО.Грешка-управниците и!

# 19
  • Мнения: 420
 #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire
Тия от Енергото, ако продължават да я карат така, ще предизвикат накрая всенародно въстание!

# 20
  • На морето!
  • Мнения: 5 762
Лимонче с меД,дано наистина е грешка! Praynig
Но ако не е,не плащайте!Обадете се първо във водещите телевизии,да раздухат въпроса-това винаги помага,а после заведете дело!Не се оставяйте така! NaughtyТова не са малко пари и не е малка гавра с редовните платци!
Силно се надявам да е грешка!Стискам палци!

# 21
  • Мнения: 221
На нас също ни се случи за един месец да ни дойде сметка от 70 лв. за летен месец в празен апартамент. Точно този месец апартамента беше празен даже от електроуреди . Оказа се, че е грешка при записването на числата от електромера и всъщност реалната сметка е 0,60 лв. Сами си сравнихме показанията от предишния месец и данните от електромера и веднага излезе истината. В енергото ако са подадени неверни числа няма как да знаят, че е грешка. Не се притеснявай и не плащайте нищо преди да си наясно къде е истината.

# 22
  • Мнения: 10 631
На нас също ни се случи за един месец да ни дойде сметка от 70 лв. за летен месец в празен апартамент. Точно този месец апартамента беше празен даже от електроуреди . Оказа се, че е грешка при записването на числата от електромера и всъщност реалната сметка е 0,60 лв. Сами си сравнихме показанията от предишния месец и данните от електромера и веднага излезе истината. В енергото ако са подадени неверни числа няма как да знаят, че е грешка. Не се притеснявай и не плащайте нищо преди да си наясно къде е истината.
и ние сме имали подобен случай, само че сумата беше 200лв. Не се панирайте по празниците и задължително погледнете показанията, за да сте спокойни !!!

# 23
  • Мнения: 3 478
Е това просто трябва да е грешка. Ами че то е толкова нереално, особенно ако сте плащали досега сумите споменати от теб. Дано ви се изяснят нещата скоро. Не си разваляйте празника!

# 24
  • София
  • Мнения: 18 679
За първи път чувам за изравняване на сметката за тока Thinking Като разбереш за какво иде реч, разкажи и тук, че много интрересно ми стана как така се изравнява нещо, което не се предплаща на заявена единица, а се засича всеки месец - мистерия Shocked
Дано се оправите с по-малко скъсани нервички Sad

# 25
  • Мнения: 46 534
Дано е грешка при засичането  Praynig бързо свери цифрите, при нас се случи, реагирахме веднага и не ни накараха да плащаме нищо, направиха веднага корекцията  Peace

За първи път чувам за изравняване на сметката за тока Thinking ...

Ако не са минали през текущия месец да засекат електромера, пишат цифра, подобна на тази от предходната година, а на следващия правят изравняване Simple Smile

# 26
  • Somewhere...over the rainbow - where troubles melt like lemon drops
  • Мнения: 2 674
Аз сядам да ви напиша за развоя на събитията от вчера.
Буквално не ми се спи, някаква болест ме тръшна,
чувствам се като някакъв измекяр, който ще трябва да доказва на
шибаното Електроразпределение, че не краде ток  #Cussing out
Значи, вчера мъжът ми успя да намери инкасатор, който има грижата
за част от драгалевските електромери.
Не е нашия, но това няма значение.
Човекът беше много отзивчив, и му каза, хубаво да огледа, и да види дали
в електромера някакви червени пломби.
Оказа се, че ги има.
Това с абсолютна сигурност означава, че някакви екземпляри от Енергиен контрол /нямат нищо общо с инкасаторите/,
са минали, и са установили, че електромерът не отчита правилно изразходваната енергия.
Съответно те првят някакви сметки, по някакъв коефициент, и
си наваксват попуснатите ползи.
Инкасаторът ни посъветва, още в първия възможен момент да заведем дело, като си намерим добър адвокат,
занимаващ се точно с такива ситуации.
Недоумявам няколко неща:
1. Въобще не би трябвало да ни интересува, какво отчита шибания им електромер, защото
той е навън, и защото е пломбиран още когато е поставен!!!! Истината е, колкото и тъпо да звучи, че до тоя случай ние почти
не сме проверявали данните в електромера. Плащахме им на доверие, въз основа на бележките, въпреки, че си мисля, че 50-60 лв на месец за един бойлер,
и котлон, който работи по половин час на ден, хич не са малко. И сега по бележки няма несъвпадение на данните.
2. Къде ни е констативния протокол, който не само, че не сме подписали, но и не сме видели, преди в
шибаната им система до вкарат това т.нар изравняване?????
Истината е, че вкарат ли нещо там, става страшно - явно ще се ходи на съд.

Много е гадно, защото преди 8-10 януари, никаква яснота по въпроса няма да имаме.
Гадовете си сменят системата на плащане, и още незнам си какво, и съм сигурна,
че това ще забатачи още повече нашия случай.

Вярвате ли ми, че аз, която по принцип съм позитивен човек,
в момента си представям горящи клади, и как ще ги късам парче по парче тези нищожества!!!!!!
И ми се иска да се разкараме целокупно фамилията от тази държава, в която имаме само задължения, но не и права.

Сигурна съм, че им трябва изкупителна жертва, която да плати сметките на тъпите ресторанти и хотели в Драгалевци,
които, мислите ли, че плащат реално изразходваната от тях енергия???

Направо ми се реве, по точно - рева си сега от безсилие и яд.

Благодаря ви, че ме изчетохте.

Ще пусна линк към една статия по този въпрос, която говори много за изродщината на тази самозабравила се пасмина.
http://news.bnt.bg/content/view/full/7452

# 27
  • Мнения: 1 756
Ох Деи, о4аквах някаква светлина в тунела сега,но 4етейки последният пост онемявам.Нямам какво да кажа освен 4е адски ме е яд за вас,и дано дано дано нещета се оправят без месе4ни протаквания и плащането на тази безумна цифра
ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ МИЛА  bouquet( kolkoto i da e tajno)

# 28
  • Мнения: 2 978
Ами какво да ти кажа...Освен, че щом нищо не може да направите до 10-ти. Трябва да празнуваш с мисълта, че ще съдите Енергото Twisted Evil и че сте си в правото, защото най- малкото не се  е сетил да ви уведоми, че ТЕХНИЯТ електромер не отчита правилно и дава отчет за един бойлер и котлон 50лв, че и повече.

За съжаление няма какво да направиш до първият им работен ден, нито да платиш, нито да ти спрат тока...Просто трябва да чакаш и това е.
Знам, че е трудно, но не мисли за това.

Всичко ще се нареди...  bouquet (надявам се Praynig)

п.п. Не се навивайте на идеята им, да си платите и после да ви връщат парите под формата на ток..гадовете така правят, както в Топлофикация #2gunfire

# 29
  • София
  • Мнения: 1 105
 Shocked 2 800 лева, това просто не е истина. Съдете ги до дупка, гадовете му с гадове!!!!!!!!!!! Чак аз се ядосах Twisted Evil

# 30
  • Мнения: 3 394
споко-явно срива в системата нещо е обръкал, като се поразровят нещата след празниците всичко ще се оправи, но след това ги съдете за причинени неимуществени вреди (нерви и прочие).
Преди две години точно преди коледа бритиш газ ни изпрати сметка за 1098 лири (още я пазя) дължими въз основа на подобно изравняване (тоест електромера е бил занулен и все едно трябва да платя тока от началото на съществуването на електро в къщата ). бяхме луднали-що нерви, що разправии, а тук няма клон където да отидеш и да се разправяш-всичко е по телефона и общо взето на никой не му пука!!

Успех!

# 31
  • в мъжки прегръдки
  • Мнения: 3 574
Оооооо има и такива дето са се оправили с тях. Още си пазя извинителното писмо. Миналата година докато сме били на море в края на юли десет дни според тях сме въртели по 600 квтч на ден. И сметката за това пристигна октомври като доплащане. Спукахме им гъза от скандали и жалби. И СПЕЧЕЛИХМЕ!!! Първо веднага пуснахме жалба и поискахме проверка на електромера като заплашихме че ще пуснем и поименна жалба срещу инкасатора и началничката на инкасатора (не помня каква се водеше) че не са отчели правилно. После без да дочакаме да мине месец (толкова е срока за разглеждане) и без да си плащаме сметката отидохме с мъжа ми и с малкия в централата при началничката на отдел пласмент. И като вдигнахме един луд скандал - ние викаме, малкия реве, размахваме разпечатан от нета договора на НЕК с потребителите - оная стана луда. Накрая взе да плещи че истината не била от значение щом имало цифри. Пуснахме и срещу нея една жалба че не си върши работата, като искахме от нея лист да я напишем. И като взехме да пишем с копия до разни началници и министри да видиш оная как се стъписа. Щото я питаме кои са и началниците и веднага ги пишем в жалбата. А малкия реве та се къса, събра се народ и взеха да викат по тях че са мошенници. А ние викаме че ще доведем телевизия и ще й изстине мястото, ще ги съдим и пр. Накрая се обади в нашето  поделение да види как стоят нещата и нареди да ни разгледат веднага жалбата. Изведнъж се оказа че тя сметката ни била преразгледана ей сега точно и била намалена а те тъкмо ни пишели писмото. И пак искаха да платим изравняването наполовина, обаче ние пуснахме жалба и срещу това и се оказа че то всъщност това изравняне ние сме го били платили с предните сметки ама никой не бил разбрал, видите ли и ние защо така се караме с тях без да изчакаме да се види точно за какво става дума. Ай ще им е...... мамата на тия мошенници.
Караите се с тях и пускаите жалби с копие до който се сетите. Пишете една жалба и отгоре пишете "копие до еди кой си, копие до еди кой си, копие до еди кой си..." и пращате копия до всички за които се сетите че съществуват. Ако искате и до министъра на образованието пратете. И да не му е работа ония тъпанари в НЕК се стряскат от такива неща. И после веднага право в централата на крака да видите как върви разглеждането. И задължително с ревящо бебе или склерозна баба с патерица, готова за бой.

Общи условия

Активация на акаунт