как е по-редно, според вас? (за 1 клас)

  • 1 245
  • 14
  •   1
Отговори
  • Мнения: 227
имам следното питане и очаквам да прочета и вашите мнения по следния въпрос!?
имам първокласник, разсеян е и не си помни домашните, поради което вече има няколко двойки. Непрекъснато ми се натяква и от госпожата в занималнята,която иначе трябва да им помага да ги пишат тези домашни,че отново сме без домашни, и класната се сърдела, а той ходеше на занималня, защото нямаше  кой да го прибира на обяд.
Иначе госпожата казва, че се старае и пише много добре, но е разсеян... Сега го спрях от занималня за известно време, защото в момента мога да го прибирам по - рано Помолих госпожата да пише в тефтерче какви домашни има той, за да не ги пропускаме, а тя каза, че трябва да свиква да помни, и отказа. оказва се, че в къщи за домашно им дава повече неща, отколкото учат в клас. Понякога се питам дали са там, за да ги учат или в къщи ние по - добре се справяме с тяхното обучение... нали ходят на училище, за да ги научат там.  newsm78

# 1
  • Мнения: 3 740
В много училища има практика учителките на първи клас след занятията да изнасят писмена информация за домашните - обикновено във фоайето, откъдето родителите вземат децата. Така няма недоразумения. Докато децата не се научат да пишат, учителката трябва да дава възможност на родителите да научават точно какво се иска от децата. След това си е грижа на децата да си записват. Изискването да се запомни домашното е несериозно. Особено при толкова малки ученици.
Иначе, колко голямо ще е домашното, е въпрос на преценка на учителя.

# 2
  • Мнения: 1 069
До колкото знам бележници имат от втори клас. Къде са му написани двойките на детето?

# 3
  • Мнения: 227
Двойките са му писани на едно табло в класната стая, и отделно в тетрадката, а той горкия така се старае, не че е пръв умник, но за възрастта си се справя много добре, сравнявам го с по големия му брат... който беше винаги отличен и в четене, и в писане и т.н малкият също се справя, макар и не отлечно, но се страхувам да не почне да се възприема като по - глупав от другите... ooooh!

# 4
  • Мнения: 14 898
Домашната е показана в тетрадката при нас. Ако трябва да се препише нещо, пак е отбелязано - стр. упр. или зад.. Често имат лист с картинки да направят зв. модел . Ако г-жата е преценила, че нещо трябва да се упражни повече, пак ми е написано в тефтера. Изобщо, в писмена форма ме информира за всичко. Не се виждам с г-жата, но ако има нищо тревожно ми звъни по телефона.
И двамата се разсейват и още нямат добър тренинг за организираност, но се стараят. Има случай, в които единия каже едно, другия друго, а действителността е трета, но мисля, че е нормално за деца на тази възраст да имат пропуски.
Най-ниската оценка при нас е "Добре =". Когато имат грешки преписват по 5 пъти грешното, но двойка не се пише изобщо. Госпожата много ги насърчава и не допуска да се отчайват или разочароват.

# 5
  • Мнения: 15 619
Грешката, според мен, е в телевизора на госпожата.
Не може толкова малко дете да запомни всичко.
Би трябвало да измисли  разумен начин да информира родителите за домашните.
Това с таблото е   newsm10
И к`ви са тия двойки?!?!
Децата трябва да бъдат стимулирани!

# 6
Синът ми е в 3 кл. и продължава да е от разсеяните ученици. Всеки ден с прибиране от училище започва да звъни на съученици за да пита  за уроците и за домашните. Когато учителката си е на мястото кара децата да си отбележат с тикче /v/ какво имат за домашно - така е по английски език. По математика и български език следим в учебника по кой урок са работили в клас и съответно същия номер е домашното в учебната тетрадка.
Децата тръгвайки на училище в първи клас са под голям стрес и учителката е тази, която трябва да ги подпомага по-лесно да се справят, а не да ги затормозява с "помнене" на домашните.
Приятелите на моя син, също често му се обаждат за да си уточняват уроците и домашните. Това не им пречи да са отличници в клас.
gadgetinis , спасението е в в това лично да проверяваме подготовката им в къщи и напълно споделям мненето ти, че децата се учат вкъщи, а на училище ходят за да бъдат изпитани.

# 7
  • Мнения: 1 640
В у-ще се ОБЯСНЯВА новия материал,а вкъщи се ЗАТВЪРДЯВА и упражнява!!!Да децата трябва да си тренират паметта и да се опитват да помнят дом.работа,НО учителката също трябва писмено да уведомява родителите каква е дом. работа и какви са изискванията й относно цялостната подготока по взетите уроци през деня.Най -добре да напише това на лист и да го закачи на видно място,така че вс. да знаят какво  да правят вкъщи.Ако има неясноти,се пита лично учителя!!Естествено че малкият човек ще забрави повечето неща.Трябва време,докато свикне да помни и носи отговорност!!!

# 8
  • Мнения: 1 100
Какви са тези двойки в първи клас????  ooooh!

Така ли възпитават в децата обич към училището и науката??
Според мен, в първи клас децата не трябва да бъдат претоварвани много. Това, което има да се върши, да се прави в училище, но без излишен стрес. И да се затвърди вкъщи. Вместо оценки трябва да имат "Добре!", "Много добре!", "Браво!", "Отлично!", "Прекрасно!", "Чудесно!" ..... Дори "Старай се повече!" или нещо такова. Звучи по-добре отколкото "Слаб 2". Според мен това ще рефлектира върху ученолюбието и самочувствието на детето. Няма начин. Какъв е този стрес още от малки, горките дечица Cry
Та те са само на по 6-7 годинки, какво искат от тях cry 

# 9
  • Мнения: 118
И аз не оставям сина си на занималня ,но всичко ,което е за домашно е отбелязано  със звездичка в тетрадките по български и математика. При нас  има усмихната и тъжна шестица , но двойки няма  ,а само подпис

# 10
  • Мнения: 370
Поговори пак с учителката, а ако трябва - с директорката. Даже мисли да преместиш детето, но не му казвай предварително.

# 11
  • София и там където не се пуши
  • Мнения: 12 141
О аз съм от майките, които си премедстиха детето. Учителката с нейното мълчание за месец и половина така ме ядоса, че още ми държи. Децата са различни и трябва да се съобразяваме с тях. Направо нямам думи. Местете го да не го мъчите, но разучете предварително и говорете с госпожата в новото училище.

Сега при нас дори да се пропусне домашно детето не се тормози а се казва, че има за наваксва с домашните. Говори с всички родители и обяснява какво имат, но ги предупреждава, че им е казала и все пак да ги свикваме.

# 12
  • Мнения: 168
  Ужас! Какви са тия двойки  Sick За мен е недопустимо така да се мачка самочувствието на децата в тая крехка възраст! И при нас има само усмихнати шестици,"Браво","Много добре" и "Добре". Ако не е заслужена нито една от тия похвали,просто има само подпис.
Домашните си ги отбелязват с "V" и въпреки това наобед ,като взимаме децата ,госпожата пак повтаря пред всички родители какво имат за домашно и на какво да обърнем повечко внимание. Peace Моят син не ходи на занималня,но си мисля,че учителката от занималнята трябва да подържа връзка с  класната и да има представа за взетия материал. 

# 13
  • Мнения: 61
Зарежи тези двойки  Всички деца в първи клас са така или поне 80% оттях. Моето мнение е да НЕ го спираш от занималнята . Там някакси децата се чувстват по комфортно по отношение на домашните отколкото в къщи. Дъщеря ми в първи клас в началото не ходеше на занималня защото бях още в майчинство  и трябва да кажа ,че имаше моменти в който  се стигаше до рев ,или аз не можех да и обясня или тя не разбираше. В средата на първи клас започна да ходи на занималня и трябва да ви кажа ,че и детето е по спокойно ,а и майка му. Сега е втори клас ходи на занималня и аз почти не се занимавам с домашни ,а и тя се чувсва по сигурна в себе си  справя  се по добре и е по самостоятелна.

# 14
  • Мнения: 465
Моят син също в началото беше разсеян по отношение на домашните си, но после си измисли система сам, на страницата която е за домашно поставяше една (!) удивителна отгоре и щом се пребереше проверяваше прилежно всяка една тетрадка търсейки тази прословута удивителна.После свикна и нямаше нужда от нея. А оценки започна до получава от II клас Wink

Общи условия

Активация на акаунт