Частни училища - информативна тема 30

  • 32 439
  • 749
  •   1
Отговори
# 240
  • в страната на чудесата
  • Мнения: 8 300
Британика има 3-годишен договор за управление Simple Smile с дрита

# 241
  • София
  • Мнения: 2 774
Британика има 3-годишен договор за управление Simple Smile с дрита
Добре де, а това какво на практика значи? Че след 3 години може да има "На ти си куклите, дай си ми парцалките". Аз бях останала с впечатление, че Британка са купили Дрита.

# 242
  • в страната на чудесата
  • Мнения: 8 300
Така е, британика са купили Дрита. Известно време ще управлява познатото ръководство.

# 243
  • София
  • Мнения: 2 774
Аха, сега ми стана ясно. Не знам защо бях разбрала, че само учителите остават. То ще си покаже как ще се развият нещата.

# 244
  • Пловдив/София
  • Мнения: 2 734
Мецане, ние сме почнали крокотака (признавам, че от седмици не сме пипали де), идеално се справя с математика, логика, околен свят. Леки пропуски по наблюдателност (то там и аз имам :Д), звуков анализ както казах и най-ужасното- фина моторика. Има едни задачи да се рисува другата половина на дадено животно, няма шанс да го направи това. Ако много държат на тази част при изпитите, кофти. Ако все пак забележат, че логическите и математически задачи решава с лекота, се надявам да дадат толеранс, все пак изпитите са месеци преди учебната година и ръката ше е една идея по-готова за писане. А и ПУК не е първи клас, не би следвало да искат реално писане.
За електронните устройства моите пет стинки- чела съм много по темата, общата препоръка за деца 4-8г беше под час на ден общо екранно време, като по-добре пасивно (филмчета) пред активно (игри). Не мога да обясня точни, но различно се отразява на мозъчетата им. Моето дете на 5 няма никакво устройство, мисля часовник с gps и набиране да му взема, но не съм ги проучвала още. Но вкъщи сме хипарски настроени и на тази тема- мъж ми е с един телефон вече пета година, сз с ай фон, ама стар модел, телевизор нямаме, само проектор с екран, таблет взехме заради едно голямо пътуване, но вече и без него малкият издържа по 5-8 часа в колата (ние по-трудно, защото не млъква). Иначе умира да гледа филмчета, успокоих се, че и при други тъпият мр Бийн е на почит. Скоро май трябва и таблет да му дам, че да има адекватна комп.грамотност, ама не бързам, наваксва се лесно тази част май...

# 245
  • Мнения: 6 295
Има едни задачи да се рисува другата половина на дадено животно, няма шанс да го направи това. Ако много държат на тази част при изпитите, кофти.

Да, симетриите са много важни за прием в училища като Питагор и СС. Но започнете първо от лесното. Точно май в Крокотак има първо елементарни фигури, да се начертае огледален образ, или половин кръгче, да се направи другата половина и постепенно се усложняват. Примерно пеперуда, има едната половина, да се начертае другата. Чак много сложни животни няма, може би пеперудата е най-сложното. Има после едни къщи с разни кули и комини, това е доста трудно, да се направи осева симетрия, ама чак такива сложнотии може и да не правите. Но непременно осева симетрия трябва да се упражнява. Те са разграфени полетата на квадратчета или на точки, трябва да свикне да брои правилно колко квадратчета са. По лесните са да се прерисува същото нещо, а вече осевата симетрия е по-трудното. За писане никой няма да го кара - да пише букви имам предвид, но симетрия има. За фината моторика първо се тръгва от оцветяването. Нека да оцветява, без да излиза от контура. После има едни начупени линийки с различна форма, те са си начертани пунктирано и детето само трябва да ги повтори отгоре. Докато му свикне ръката, да повтаря по пунктира. После вече започва без да има пунктир, примерно линия като ППП, после като МММ и постепенно се усложняват. Това не изисква умствено напрежение, а просто да се седне и да се прави. Освен това на логическите задачки, като има да се свързват със стрелки правилните отговори или съответстващи двойки предмети, гледай стрелките да ги прави колкото се може по-равни и да не се пресичат една с друга, въобще да е красиво.

Абе аз преди няколко дена така на майтап бях казал, че мога дисертация да напиша как се влиза в ПУК, пък то излиза, че вярно било;) Simple Smile Това, което казвам, е от нашия опит. Решавахме задачки и после играехме тенис -не на маса, а с ракети за тенис на корт- в хола, щото нашия хол е колкото мазето на Иззи, дето имат физическо;) Е, вече не играем, щото вече му е страшно силен удара, но тогава за почивка играехме, само няколко крушки счупихме, но така се разведрява детето, и после му казвам - айде още 2 страници задачки и ти давам да гледаш на компютъра:) Като беше на 5, ставаше номера. Вече не става.

# 246
  • Мнения: 5 868
Ааааа, Лейка, за ЧО и ЧП е супер. Много досадни са тези предмети във вида им понастоящем.

# 247
  • Мнения: 234
Днес покрай разговор с близко дете, което учи в държавно училище (на половин ден) си дадох сметка, че целодневното обучение не е по-натоварващо за децата - вярно, свършват в 4:30, но пък нямат домашни и нататък денят си е техен за тренировки, занимания или "нищоправене". Но може би това ДУ е твърде амбициозно, едно от "елитните" е.

# 248
  • София
  • Мнения: 5 252
Мецане, Пипи не се цели в СС и Питагор Wink На моята щерка същите задачи са й изключително досадни, изобщо не ги харесва, което не й попречи да влезне на другите неща. В КО не е имало подобни, за БШ не ми е казвала да го е имало, но и да е било така, тя не го е направила, доколкото я познавам. И там я приеха.

Последната спамерска дискусия обаче за мен беше полезна. Виждам разликата в мисленето на родителите в различните ЧУта. Ама истина си, всяко си е намерило нишата, сега почвам да се чудя как Фенси се е заблудила с ПБ или просто начина на мислене се е сменил с годините (това и за себе си го виждам като възможност с времето разбира се)

# 249
  • София
  • Мнения: 62 595
От моя гледна точка е по-натоварващо, защото щеш-нещеш си на училище до 4.30, а някои и до 5. Ми, то, денят свършил, вече нищо смислено не може да се направи, защото на детето му е писнало цял ден с едни и същи дрехи и обувки. Писането и ученето се правят и вкъщи, но  кеф ти сега, кеф ти след петнайсет минути, защото искаш да си догледаш нещо или да си доядеш. Дори при разграфена програма след училище ,пак детето знае, че си е вкъщи. С половин ден в училище се знае, че има половин ден живот на свобода. Simple Smile

# 250
  • Мнения: 3 939
За мен целодневно е по-добре, защото пък нямам възможност да я гледам половин ден, нито около мен мога да разчитам на някой да го прави. А и от друга страна ми прави впечатление, че натоварването е разпределено равномерно, а не всичко да е струпано в първите часове на деня.

# 251
  • Мнения: 5 634
Моите бяха целодневно, ако не ги гърчат прекалено там и ако не се прекалява с извънучилищните форми после, си е ОК. Иначе трябва някой да ги гледа вкъщи и да опъва въжетата на лифта.

Последна редакция: пн, 11 ное 2019, 21:18 от Notaris

# 252
  • София
  • Мнения: 11 961
Аз чета третокласната наборна тема /за първи път влизам в наборна тема толкова рано/ и хич не оставам с впечатление, че децата в ДУ са по-малко натоварени. Започват училище по-рано сутрин, а след часовете са на занималня. Занималнята била до 18:00ч. и не можело да си вземеш детето по-рано /това си е над 10 часа в училище/, а на всичкото отгоре имало и неща за дописване, защото в занималнята не си довършвали домашните, които имат всеки ден. Отделно се ходи на занимания по език и др. Който не ходи на занималня, пак има ежедневни домашни, а заниманията по език са задължителни. Направо се притесних, че моето дете е крайно ненатоварено. Joy

# 253
  • Мнения: 25
Моля за повече информация относно Британика - всичко би ми било полезно. Как оценявате нивото, отношение, колко е застъпен английския език, кога започват да изучават 2 чужд език? Може и на лични.

# 254
  • София
  • Мнения: 11 961
Британика функционира от няма и два месеца. Малко е рано за оценки.

Общи условия

Активация на акаунт