През седмицата само напомням - това направи ли, онова приготви ли.
При нас няма успех съвместното учене, не седне ли на спокойствие да го научи сам - не му се получават нещата.
Най-много да иска помощ по някой разказвателен, Ако я поиска от баща си понякога става пишман - баща му е много обстоятелствен и дава примери, вади уреди, опити и тн.. Абе отиват едни 2 часа
А тази година рахатясах - по толкова домашни получава от частните уроци и училище, че няма мегдан къде да се включа. Дори се примири, че 25-те задачи за упражнение по математика ще са предимно от В група на сборника, щом няма да го тормозя с други неща
Задачите ги проверявам с отговорите директно, ако видя разминаване тогава сядам да търся къде е грешката. Домашните за школите не проверявам, да го видят къде са му грешките и слабостите