Пети клас 2019/2020

  • 23 089
  • 776
  •   1
Отговори
# 75
  • Майничка
  • Мнения: 12 570
Сигурна съм,че ако въпросът  беше "Кой древногръцки бог ми е най-несимпатичен и защо?", не би имало драми.😄
Ама пък какво издържано извинение да не правиш класна, "Вярващ съм и темата противоречи на ценностите ми!".

# 76
  • София
  • Мнения: 6 175
О, помня един ДЗИ (в близкото минало), на който четенето с разбиране беше нещо върху йога - материята и даже по медиите се чуха протести. Тогава пак ми беше странно. Нали като изповядваш някакви принципи трябва да прочетеш с разбиране противниковите становища, за да да ги обориш при нужда. Написах го, да не се страскат учителите. Но те са свикнали вече с много неща Wink

# 77
  • Мнения: 4 393
Моята дъщеря трябва да научи и разкаже за живота на Тезей, е няма такава мъка. Досега ми разказва, запъва се, имената бърка...
Ще имат експеримент утре по Химия. Приготвила е олио, захар и сол, много се вълнува Simple Smile

Последна редакция: пн, 21 окт 2019, 21:31 от jeniqa

# 78
  • Мнения: 8 222
Нашите вече на отидоха на фолклор и на отговор на житейски въпрос.

# 79
  • Мнения: 525
Записвам се да си ,,сверявам часовника с вас,,

# 80
  • Мнения: 8 937
Мен ми се вижда супер скучно поднесена тази гръцка митология. Има и по-интересни варианти. И защо е нужно толкова време да се занимаваме с тази митология??? Досадно става вече...

# 81
  • Мнения: 1 738
Единствено митологията ми беше спестена на мен. Там детето е бог. Изчел е всичко за всички богове. Знае им родословното дърво до девето коляно и твърди, че много му е интересно. И слава богу, че там е такава какафония с техните взаимоотношения, че ако трябваше да помагам, вече щях да полудея. Никога не ми е била интересна митологията.
Иначе като че ли започнахме да влизаме в някакъв ритъм. Домашните са написани като се прибера, уроците са прочетени и аз само проверявам набързо какво що. Времето ми вечер отделено за учене драстично намаля, чак захванах книга да чета вчера вечерта. Пу-пу.

# 82
  • Мнения: 8 937
*PipiLota*, браво!
Чака и аз с нетърпение да влезем в ритъм.

Митологията е интересна. Просто в учебника е поднесена прекалено сухарски.

# 83
  • София
  • Мнения: 3 688
Дъщеря ми чете през лятото митологията и не можа да й се хареса.
Няма търпение да минат на следващи произведения.

При нас засега нещата вървят гладко,чак не ми се вярва и очаквам нещо, което пропускаме да изскочи всеки момент ( нащрек съм!! )

В училищата на децата Ви ще отбелязват ли Хелоуин?
Дъщеря ми е както обикновено е много развълнувана,но не съм сигурна ,че ще им дадат да са с костюми.

# 84
  • София, в момента в любимото ми село Железница
  • Мнения: 1 670
Моят младеж обича митологията и ако има проблеми сестра му помага. Аз по БЕЛ и английски няма шанс да съм полезна.
Вчера предприел нова тактика с домашните - написал ги всичките от деня в автобуса. 😂 Отворих, проверих, всичко е вярно и грозно.
В нашето училище винаги се празнува Хелоуин, за който иска, независимо от класа.

# 85
  • Мнения: 8 222
Знам, че нашето училище празнуват следобед в занималните, но тъй като моите деца никога не са посещавали такава, си нямам и идея как точно празнуват.
Лично моите не се интересуват и грам от Хелоуин.

# 86
  • Мнения: 4 192
този месец не ми остава много време за петокласничката. Графикът е гаден, освен това ходя по 3-4 дни месечно при моите старци /пране, къпане, готвене, чистене и пр.. слугинаж/ и отработвам освободените дни и става....
Не съм зарязала напълно, но не е това, което би трябвало.
по математика се оправя сама и с баща си, като цяло й се отдава и се справя. БЕЛ е по-трудно. Четохме митологията, стигнахме до троянската война и там май си и остана. Схемите за боговете в учебника и на мен ми се видяха безумни и ако и да имам добри спомени от гръцката митология, бих се озорила доста с тях. Следващият път щяло да има контролно, уж нямало да е трудно. Да се определят боговете кой на какво е и какво е характерно за него- звучи нормално и реалистично.  Ще видим след контролното, ако се е пооплескала, ще затегна заниманията.
Английския си е нейна задача, на курса са доста по-напред и казва, че няма затруднения. Испанския също съм отписала- непонятен за никого вкъщи език. Разказвателните са на момента основната ми грижа. Че и госпожите едни, на първо четене и впечатления от родителска среща- нулева емпатия, да се изразя меко. Обяснявам всеки урок, опитвам се да изложа логично и смислено нещата, търсим допълнително онагледяване и информация из интернет. Задавам въпроси, обяснявам където има неясноти. Добре би било и да стига време и да разкажем уроците, но тази учебна година нещо не успяваме.
Отговорна е, сяда сама и работи, не се подмотква. Засега е впечатлила в положителна посока повечето от учителите, защото й бях обяснила колко е важно първото впечатление. съобразила се е. Цъка много на телефона, все в някакви групи  на класа виси, безумни дискусии и съобщения. Почна да й просветва, че 9/10 от писаното е безсмислено да се чете, но още продължава да виси в тях.
Хелоуин у дома не се приема за празник, още не съм чула нищо по въпроса, но няма и да питам, за да не обръщам внимание върху това.
Бих искала да имам повече възможности да обръщам внимание на уроци и училищни работи. Гледам поне да говорим и обсъждаме, да не губи навици да споделя, въпреки, че е доста прикрита и потайна.

# 87
  • Мнения: 8 508
Днес щерката имаха контролно по математика. Уж всички задачи решила, но ме предупреди, че в най-добрия случай да очаквам 4, може и 2. 🙄

# 88
  • Мнения: 13 782
Разсмя ме, общо взето можеш да очакваш всичко...

# 89
  • Мнения: 8 222
Чудо на чудесата! Тази вечер имахме родителска среща на петите класове. Един от въпросите, които обсъждахме, беше за тежките раници. Има официално разрешение от директорката за ползване на таблети в часовете.

Общи условия

Активация на акаунт