Онлайн търговия и куриерски фирми

  • 623
  • 6
  •   1
Отговори
  • Варна
  • Мнения: 746
Здравейте! Предстои ми откриване на магазин. Освен физически,ще продавам и онлайн. Има ли някой запознат какво следва да направя,за да съм изрядна пред НАП? Дали трябва да сключа някакво споразумение или договор със съответната куриерска фирма? Те първа ще проверявам,но исках да съм малко по-подготвена когато се обадя за информация.

# 1
  • Dope Reach
  • Мнения: 4 049
Мога да помогна с инфо само за куриерската фирма. Можеш да не сключваш договор с тях, но ако го направиш, ще можеш да предоставиш на клиентите процентно намаление на доставката. Това, обаче, става при положение, че имаш определен брой пратки, които минават през тях за месец. Ако пращаш до 1000 пратки, имаш 10% намаление, ако са до 2000 - 15%. Това е само пример, де, не точни цифри, само онагледявам ситуацията.

# 2
  • Мнения: 50
Най-добре си намери добър счетоводител, който да ти води всичко това и той ще те ориентира. В момента текът много проверки на он-лайн фирми, изпращащи по куриери като ЕКОНТ и Спиди за това си направи нещата изрядни. Успех

# 3
  • Варна
  • Мнения: 4 108
Аз като клиент на онлайн магазини вече гледам кой е куриерът лреди да.поръчам. Доволна съм дамо от Еконт. Спиди няма къде да паркират, нв могат да се оправят с доставка до кабинет в обществена сграда, пращат ми смс в 5 без 10 сутринта, идват неудобно късно. Наистина влияят на избора ми дали да.купя нещо от конкретен магазин. Европът също са мале мале ..Казвам го защото за нас е важно нещото да дойде удобно бързо и на точното място,  без битовизми за.липса на паркоместа и нсм кво си ...

# 4
  • Dope Reach
  • Мнения: 4 049
Съгласна съм с Мира. Да, цените на Еконт вече са под всякаква критика, но Спиди имат доста повече кусури. Досега нямам оплаквания от доставката до адрес на Еконт, но със Спиди винаги има проблеми. Не е нормално да получа смс, че пратката ми ще бъде доставена до 12.30, а те да дойдат на следващия ден следобед. Нарочно се освобождавам от ангажименти, за да ги чакам, а те въобще не идват. Ако ще използвам Спиди (защото сайтът не предлага доставка с друг куриер), избирам опция само до офис.

# 5
  • Варна
  • Мнения: 4 108
Последната ми покупка беше доставена със Спиди. Момчето беше невъзпитано и дошъл само до входа на университета. Аз пък си забравих телефона, набутан под възглавницата заради смс - са посред нощите и добре, че колеги го срещнали и питали кого търси, та ми казаха. Не може моят забравен телефон да повлияе на услугата на куриер. Говори ми на "ти", няма дребни да.ми върне, не можел да се оправи той ... Ама книгата я продаваха само.в.този сайт и ми беше.поотминало малко от Спиди. Пак съм "не, мерси" ... Питам го какви да.тия смс-си посред нощ, ми тогава обработили пратката, сякаш.ме интересува, и нам кво не били настроили...

# 6
  • Мнения: 50
Последната ми покупка беше доставена със Спиди. Момчето беше невъзпитано и дошъл само до входа на университета. Аз пък си забравих телефона, набутан под възглавницата заради смс - са посред нощите и добре, че колеги го срещнали и питали кого търси, та ми казаха. Не може моят забравен телефон да повлияе на услугата на куриер. Говори ми на "ти", няма дребни да.ми върне, не можел да се оправи той ... Ама книгата я продаваха само.в.този сайт и ми беше.поотминало малко от Спиди. Пак съм "не, мерси" ... Питам го какви да.тия смс-си посред нощ, ми тогава обработили праткат
а, сякаш.ме интересува, и нам кво не били настроили...


Да да! И на мен ми се случи почти същото със Спиди. И ми говореше на "ти" онзи ден куриерът- аз много се дразня и шокирам в такива случаи... Закъсняват и най-наглото е, че никога не идват до вкъщи, а ми казва- аз съм пред супермаркета на 200 метра по-надолу- понеж уличката е тясна и трудно за спиране пред входа, а на 200 метра от нас има супермаркет и там понеже е по-широко там чакат... И аз какво- да ходя до там ли? Казвам му- И? Значи сте в правилната посока, 200 метра по-нагоре е входа. А той ми се обяснява.... кошмарно обслужване.

Общи условия

Активация на акаунт