WIZZ AIR - 35

  • 47 245
  • 983
  •   1
Отговори
# 255
  • Мнения: 1 304
От вчера от различни устройства правихме опити за чекиране, но не позволяваше.Сега на летището обясниха, че ако не си купиш място, нямаш право на онлайн чекинг.Та се наложи да се плати 15.50 за място. Иначе при покупката на билети имаше възможност да се прескочи избор на место, без никъде да е отбелязано, че така няма да може да се направи безплатен онлайн чекинг.
Много започнаха да извиват ръце вече. Очаквам скоро и такса "пилот" да ни принудят да плащаме.
Цитирам поста, за да питам има ли друг тези дни, на когото също да е било невъзможно да се чекира онлайн, поради незакупено място при резервация?( или при avia се е получило инцидентно така?)
Питам, понеже скоро имам полет, а не съм купувала места предварително....

# 256
  • Мнения: 238
От вчера от различни устройства правихме опити за чекиране, но не позволяваше.Сега на летището обясниха, че ако не си купиш място, нямаш право на онлайн чекинг.Та се наложи да се плати 15.50 за място. Иначе при покупката на билети имаше възможност да се прескочи избор на место, без никъде да е отбелязано, че така няма да може да се направи безплатен онлайн чекинг.
Много започнаха да извиват ръце вече. Очаквам скоро и такса "пилот" да ни принудят да плащаме.
Цитирам поста, за да питам има ли друг тези дни, на когото също да е било невъзможно да се чекира онлайн, поради незакупено място при резервация?( или при avia се е получило инцидентно така?)
Питам, понеже скоро имам полет, а не съм купувала места предварително....

Аз опитах да се чекирам.Без място не ми  разреши ранно чекиране.Полетът ми беше за 01.10,със закупено приорити и мислех,че ще може.Добре че не купих място,защото вчера смениха датата на полета.Сега ми изписва ,че ще мога да се чекирам 48ч. преди полета.Така ли е,или няма да мога изобщо онлайн?

# 257
  • София (Възраждане)
  • Мнения: 2 299
Разбира се, че е така, чекиране без място, независимо дали с приорити или без, става онлайн 2 дни преди полет. Ще можеш да чекираш естесвено, това е компонент от цената!

# 258
  • Мнения: 238
Разбира се, че е така, чекиране без място, независимо дали с приорити или без, става онлайн 2 дни преди полет. Ще можеш да чекираш естесвено, това е компонент от цената!
Благодаря. Смути ме предишният въпрос-помислих си ,че въобще няма да може онлайн.

# 259
  • София
  • Мнения: 672
Аз пак да попитам при промяна на разписание, ако избера опцията уиз кредит, колко време е валидността му?
Благодаря предварително!

# 260
  • sf
  • Мнения: 10 120
Аз избрах тази опция миналата година. Изписваше ми,че няма срок. Аз използвах сумата пет месеца след това.

# 261
  • София
  • Мнения: 672
Аз избрах тази опция миналата година. Изписваше ми,че няма срок. Аз използвах сумата пет месеца след това.
Благодаря много!

# 262
  • София
  • Мнения: 11 969
Аз пак да попитам при промяна на разписание, ако избера опцията уиз кредит, колко време е валидността му?
Благодаря предварително!

Мисля, че няма срок.

# 263
  • Мнения: 4 304
От вчера от различни устройства правихме опити за чекиране, но не позволяваше.Сега на летището обясниха, че ако не си купиш място, нямаш право на онлайн чекинг.Та се наложи да се плати 15.50 за място. Иначе при покупката на билети имаше възможност да се прескочи избор на место, без никъде да е отбелязано, че така няма да може да се направи безплатен онлайн чекинг.
Много започнаха да извиват ръце вече. Очаквам скоро и такса "пилот" да ни принудят да плащаме.
Цитирам поста, за да питам има ли друг тези дни, на когото също да е било невъзможно да се чекира онлайн, поради незакупено място при резервация?( или при avia се е получило инцидентно така?)
Питам, понеже скоро имам полет, а не съм купувала места предварително....

Никъде из правилата не пише такова нещо. Според мен са я излъгали или не са се разбрали нещо, тоест платено е за нещо друго.
Такива изнудвания са незаконни в ЕС. Щом е платила и има билет би трябвало да може да лети без да доплаща за място.

# 264
  • Мнения: 122
Зравейте! Днес видях, че са са ми променили датата на полета, а дори не са ми изпратили имейл. Не са ли длъжни? Новата дата изобщо не ме устройва, а съм запазила хотели......

# 265
  • Мнения: 1 925
Е съсипаха се последно време с това отменяне и променяне Triumph

# 266
  • София
  • Мнения: 672
И аз нямам все още мейл, а видях промяната в сряда. Явно заради началото на зимното разписание в началото на октомври доста полети отмениха.

# 267
  • София
  • Мнения: 189
Мен ми бяха променили така полета до Лисабон юни месец, същия ден но кофти час, тъй каъо всичко останало беше платено се съгласихме с промените, а жената от Airbnb, беше така добра да ни остави ключа за да може да влезен в 3 сутринта.
И аз като вас супер се ядосах, че съвсем случайно видях за промяната,  а не бях уведомена с меил или смс, та тъй като работя във фирмата, в която един от проектите е съпорт за уиз, реших да попитам колегата. Той ми обясни, че ако има много време до полета (до нашият имаше 3 месеца) не уведомяват веднага и са в право до две седмици преди това или нещо такова, не помня точно срока.

# 268
  • Мнения: 1 782
Да, до 14 дни преди полета, иначе ще плащат.
Според мен е редно и би трябвало да уведомяват веднага щом има промяна, а не да чакат 2 седмици преди полета. Поне да имаш време да реагираш за други полети или запазени хотели...

# 269
  • София
  • Мнения: 189
Абсолютно съм съгласна с вас, но за жалост се съгласяваме на тези условия, когато купуваме билета Frowning1

Общи условия

Активация на акаунт