Пазаруване от НМ, тема 34, АВГУСТ 2019

  • 35 796
  • 726
  •   1
Отговори
# 480
  • Мнения: 33
А някой случвало ли му се е да му заменят артикула?

# 481
  • Мнения: 325
Получих от детските комплекти с багерите,мисля че ще стане на моя мъник, размер 98-104, добре изглеждат,лекичко. Комплект а за баткото му е голям, 146-152 размер, но е слаб и са му широки,за съжаление. Дънки получих за мен, но не ми харесват,размер 25/34 са, аз съм 36 по принцип. Стават ми, но самите дънки не ми харесват https://www2.hm.com/bg_bg/productpage.0399187002.html

# 482
  • Мнения: X
Скрит текст:

Тези някой поръчва ли ги? Да каже как са като качество и отговарят ли си на размера?  Чудя им се...
https://www2.hm.com/bg_bg/productpage.0562306001.html
Леле, ужас... Бих ги носила само ако ми платят сериозна сума хихи. 😊

Аз се чудех дали не влизат в графа домашни чехли, ама те 30 лв.
Това е най-актуалният модел апрески за предстоящата зима. 30 лв е нищо цена Wink
Скрит текст:

# 483
  • Мнения: 341
Скрит текст:

Тези някой поръчва ли ги? Да каже как са като качество и отговарят ли си на размера?  Чудя им се...
https://www2.hm.com/bg_bg/productpage.0562306001.html
Леле, ужас... Бих ги носила само ако ми платят сериозна сума хихи. 😊

Аз се чудех дали не влизат в графа домашни чехли, ама те 30 лв.
Това е най-актуалният модел апрески за предстоящата зима. 30 лв е нищо цена Wink
Скрит текст:


Тези отдавна са хитови, даже и отживелица. 😂😂😂 Няпомнят ми на ugg ботушките.

# 484
  • Мнения: 3 638
Някой с много профили имал ли е проблем с връщането на парите?
Днес пуснах запитване защо още не са ми върнали парите и ето какво ми отговориха:
"Направих проверка в нашата финансова система. Установих, че е допусната техническа грешка с потвърждаването на Вашата сметка и суамта за връщане. Грешаката е поради наличието на голяма брой профили под Вашето име и телефонен номер."

# 485
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 8 724
А някой случвало ли му се е да му заменят артикула?
Не, не се  случвало, защото нямат такава политика.

# 486
  • Мнения: X
Някой с много профили имал ли е проблем с връщането на парите?
Днес пуснах запитване защо още не са ми върнали парите и ето какво ми отговориха:
"Направих проверка в нашата финансова система. Установих, че е допусната техническа грешка с потвърждаването на Вашата сметка и суамта за връщане. Грешаката е поради наличието на голяма брой профили под Вашето име и телефонен номер."
Многото профили нямат връзка с връщането на пари. Посочила си конкретен имейл и име на товарителницата и на формуляра за връщане. Няма причина да се лутат сред профилите ти. Освен ако не връщаш в един пакет няколко стоки накуп, закупени през различни акаунти.

Последна редакция: пн, 19 авг 2019, 17:31 от Анонимен

# 487
  • Мнения: X
Скрит текст:
Някой с много профили имал ли е проблем с връщането на парите?
Днес пуснах запитване защо още не са ми върнали парите и ето какво ми отговориха:
"Направих проверка в нашата финансова система. Установих, че е допусната техническа грешка с потвърждаването на Вашата сметка и суамта за връщане. Грешаката е поради наличието на голяма брой профили под Вашето име и телефонен номер."
Многото профили нямат връзка с връщането на пари. Посочила си конкретен имейл и телефон на товарителницата и на формуляра за връщане. Няма причина да се лутат сред профилите ти. Освен ако не връщаш в един пакет няколко стоки накуп, закупени през различни акаунти.
Как да няма връзка като на всичките различни профили е една и съща банковата сметка, на която връщат сумите? Не са толкова прости в H&M, освен че могат и да четат! (тук)

# 488
  • Мнения: X
И какво пречи като е една и съща банковата сметка? То и името е едно и също, но не е проблем при много регистрации да приемат нов акаунт и да финализират покупката. Пък при връщането се оказва, че профилите пречат. Това е оправдание за забавянето.

Стока се връща с конкретен формуляр, на който пише едно име и един имейл. В акаунта е посочена банковата сметка. Другите профили не ги касаят. И няма какво да се объркват.

# 489
  • Мнения: 10 070
Звучи ми като оправдания да не се търси компенсация за забавянето, защото има много профили. Иначе нещата са много ясни - има титуляр на сметката, номер на същата и сума, която да се нареди, какво значение има кой е профила, пратена им е бланката, имат данните, които им трябват там.

# 490
  • Мнения: 3 638
Значи, на предния профил като връщах бях забравила да напиша сметката. Получих имейл за неуспешно възстановяване.
Тук обаче, имейл не дойде, за сметка на това обаче като влязох в профила си видях, че пише че има проблем с възстановяването.
Те твърдят, че технически системата им не можела да изпълни превода... Само не е ясно защо трябва да чакам ръчно да го наредят още една седмица.

# 491
  • Мнения: 47 963
Защото са некадърници
Писмено им го напиши, че са такива.

# 492
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 8 724
Скрит текст:
Някой с много профили имал ли е проблем с връщането на парите?
Днес пуснах запитване защо още не са ми върнали парите и ето какво ми отговориха:
"Направих проверка в нашата финансова система. Установих, че е допусната техническа грешка с потвърждаването на Вашата сметка и суамта за връщане. Грешаката е поради наличието на голяма брой профили под Вашето име и телефонен номер."
Многото профили нямат връзка с връщането на пари. Посочила си конкретен имейл и телефон на товарителницата и на формуляра за връщане. Няма причина да се лутат сред профилите ти. Освен ако не връщаш в един пакет няколко стоки накуп, закупени през различни акаунти.
Как да няма връзка като на всичките различни профили е една и съща банковата сметка, на която връщат сумите? Не са толкова прости в H&M, освен че могат и да четат! (тук)
Пука им на тях, че е една и съща банкова сметка. Пука ни на нас, че ни четат. Чувствата са взаимни. Sunglasses

# 493
  • Мнения: 68 570
Важното е алъш вериша да върви Joy
Останалото са подробности.

# 494
  • Мнения: 3 638
Освен алъш вериша и Комисията за защита на потребителите може да проходи...

Общи условия

Активация на акаунт