Лидл 130 - Августовска отпускарска

  • 79 218
  • 1 288
  •   1
Отговори
# 570
  • Мнения: 25 851
Aз пък много неща харесах, да започнем с врат, Тет ще ме разбере. Лютеница, моцарела, хумус, дънково яке за детето, после пълнозърнеста питка с лимец, кюфтенца и факлички.

Скоро имаше игра с регистриране на бележки със сума над 30лв. изтеглиха ли печелившите?
Да, коментираха че е нагласено.

# 571
  • Мнения: 1 167
Градинският чувал здрав ли е? Някой ползвал ли го е? Иначе нищо друго не харесах. Ще се отрази добре на джоба Grinning

P.S. Омекотителя Silan хубав ли е? Че никога не съм ползвала нещо на Silan.
На мен ми харесва Силана. Има един в златиста опаковка, мирише уникално! Препоръчвам!

# 572
  • На морето!
  • Мнения: 5 787
Като ще се оплакваме и аз да си кажа- супер много ме дразни, когато в училищните кампании, които тръбят така шумно, пуснат дрехи с размер 86/92 или 110/116. Иначе другата седмица ще има несери на Херлитц, мисля да взема ако сваря. 

# 573
  • Мнения: 35 187
Ъ. Че то моето хлапе е за 86-92, а още не ходи на ясла Simple Smile

# 574
  • Мнения: 7 995
Е те и яслите най-често започват с училище.

# 575
  • Мнения: 2 133
В нашия филиал са страхотни служителите /млади, усмихнати, вежливи и отзивчиви/, много ги харесвам и уважавам! Мисля, че и като екип те самите много си допадат. Дано е така навсякъде или поне в повечето магазини.
За пореден път го казвам, но към момента това е истината - с кеф си остовям парите там няколко пъти седмично!
Скрит текст:
И само за сравнение миналата седмица в Дъ Мол в Билла, за една касова бележка от 5 артикула след каса намерих 2 грешки в касовата бележка и тази грешка ми струваше за сметка от 7 лв., 1 лв. И въпросът е принципен. Добре, че ми е изключение влизането в магазин от веригата.

# 576
  • Мнения: 25 851
Градинският чувал здрав ли е? Някой ползвал ли го е? Иначе нищо друго не харесах. Ще се отрази добре на джоба Grinning

P.S. Омекотителя Silan хубав ли е? Че никога не съм ползвала нещо на Silan.
На мен ми харесва Силана. Има един в златиста опаковка, мирише уникално! Препоръчвам!
Да, но май този е само син и огромен.
Иначе Силан за който говориш е хубав, да.

# 577
  • Пловдив
  • Мнения: 40 943
Нещо явно закъсаха за персонал..поне при нас. Само ги сменят, трудно им е. Обаче старите са си все така нетактични и несъобразителни в приказките си...чудя се тия управители не ги ли скастрят?

# 578
  • In transit
  • Мнения: 11 996
Навсякъде закъсаха с персонала. В нашия май само двама останаха от старите. А новите са ужасни... единия винаги толкова бърза да маркира нещата на касата, че вчера на клиентката след мен и излетя маркираната стока на земята. С такава засилка мина. Момичето ( клиентката) се смути, но нищо не каза. Касиерът пък даже едно извинявай не каза...изобщо все едно нищо не беше станало.
На съседната каса друг касиер си говореше с някой по слушалката, все едно си говореше по личния мобилен, обяснявайки му къде е ходил на почивка и как е изкарал. Излишно е да казвам, че нито поздравяваше клиентите, нито нищо...човекът е там да се забавлява.
Много е зле работата. 13...направо те съжалявам. Sad

# 579
  • Мнения: 25 851
И аз не съм доволна от касиерите. Даже не се боря за вежливост. Последно ми маркираха салтките (коп салата) за къдрава, естествено по високата цена...не ми се занимаваше за 40 ст, но понеже касиера беше груб му казах. И забавих опашката, понеже той не знаеше какво да прави, обади се в слушалката на друг служител...на всичкото отгоре имаше само 1 каса работеща...Изнервящо се получи, но аз какво съм виновна, че не си знаят стоките. Има 3 вида салати, да ги научат. И как един път не маркираха по ниска цена.

# 580
  • Мнения: 4 672
На мен са ми маркирали веднъж по-ниска цена. Купувах едно кокосово мляко и някак ми го маркираха с един лев по-малко. Върнах се и казах на касата, а отговорът беше - нали е във ваша полза, няма да го оправяме Rolling Eyes

# 581
  • Мнения: 48 104
При нас Лидл са добре, освен един служител, но Билата в дъ мол е ужас...едни флегматични касиерки, едни грешки, едно чакане....па и едни цени, мани, мани

# 582
  • Мнения: 1 761
Аз не мога да разбера защо правилото, написано на стикер на всяка каса, 1+2  не се спазва. Всеки новобранец го обучават, че щом има повече от трима клиенти на опашката, които чакат да се викне нова каса. Никой и никъде не го спазва. Може би липсва персонал. Не знам.

# 583
  • Мнения: 10 451
Като цяло нямам забележки към касиерите/персонала в Лидл-а, който най-често посещавам, даже сред тях има и някои много любезни служители.
Следващата седмица сред офертите са факличките- приготвяла съм ги и на грил-скара, и във фурна, повече ми харесват по втория начин, по-добре се овкусяват с маринатата, изпечени в тавичка. Другото, което е сред офертите, е гурманската плескавица - само на нея и на средиземноморските кюфтета почти не ми се разтича кашкавала/топеното сирене, докато приготвям на скара, всичко друго, което съм приготвяла и било с пълнеж кашкавал/топено сирене изтича, независимо дали пека на скара, тиган грил или във фурната.

# 584
  • Бургас
  • Мнения: 2 112
Ами да, аз не съм в тази сфера, но съм се сбъсквала с оплаквания на "клиенти" и настина не е толкова просто да се отвори друга каса или гише... Съгласна съм, че потребителите имат права, но поне от време на време се поставяйте и от другата страна.

Последна редакция: чт, 15 авг 2019, 19:13 от sunny-n

Общи условия

Активация на акаунт