AVON само за представители 2019 & 2020

  • 25 326
  • 520
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 1 472
😁 от вчера при мен освен женски имена, се появяваха и мъжки имена. Но преди седмици като звънях в кол център и след като си казах номера, ми казаха съвсем различни имена. По-притеснително е кво се случва с личните ни данни?

# 61
  • Мнения: 735
Аз пък съм Кристияна!
Някой питал ли е в кол центъра защо така са ни прекръстили?

# 62
  • Мнения: 13 805
Искренчето - завидях ти - КАРАМФИЛКА - много екзотично!

Туигъл - много мерси за поясненита в детайли. Разбрах че разсъждавам правилно. Освен това аз през магазин си пускам продукти с регистрация направена на  мой собствен акаунт с мой личен мейл , защото Ейвън има неща които мога да поръчам само по този начин , а аз искам да се възползвам от техните предложения.

# 63
# 64
  • Мнения: 2 524
Искренчето - завидях ти - КАРАМФИЛКА - много екзотично!

Туигъл - много мерси за поясненита в детайли. Разбрах че разсъждавам правилно. Освен това аз през магазин си пускам продукти с регистрация направена на  мой собствен акаунт с мой личен мейл , защото Ейвън има неща които мога да поръчам само по този начин , а аз искам да се възползвам от техните предложения.
Това не го разбрах, може ли пояснение? И аз виждам, че имат продукти само онлайн

# 65
  • Мнения: 1 472
Точно сравнението с Метро, където всички физ.лица бяха регистрирани  я земеделци, я животновъди. И от последните 2 години, а от тази със  сигурност, директно на каса чекират частния клиент, дори и никаква карта не показваш, Повечето фирми ограничиха служителите си да пазаруват лични покупки, тъй като цялата информация с фактурите е в НАП, и не само щото има месечни справки,като си регистриран по ДДС.
Кръстим се и се молим, че влезе ли се в ревизия на физ, лице и майчиното мляко ти виждат.
А не какво е казал някой мениджър или зонален на Ейвън, който гледа да си вземе %., че следващата кампания ще отпаде, като няма представители.

# 66
  • о`майна лунна нощ е
  • Мнения: 5 537
Точно, защото съм виждала ревизии с извлечения от пазаруване от Метро, дадох сравнението.  И не на 100, 1000 процента си права за ревизиите срещу ФЛ. Няма такова животно на земята - данъчноизрядно ФЛ. Просто подобно нещо не съществува, особено тук.

# 67
  • русе
  • Мнения: 1 317

Доволни ли сте ,има ли ефект?

# 68
  • Бургас
  • Мнения: 5 680
Преди години бях ползвала подобен (наистина не помня дали беше същия) и ми поизглади първите бръчколяци. Сега се замислих да го взема, но в следващия Фокус е на по-добра цена Wink

# 69
  • о`майна лунна нощ е
  • Мнения: 5 537
Тези дни получих мейл с новите нива на отстъпка. В първия момент им теглих една и бях на ръба да звънна на координаторката и да я уведомя, че минавам в графата дълбоко заспали. После помислих, попрочетох и реших, че  не си заслужава да си хабя минутите.
Такса тук, такса там .... за какво изобщо да мъкна кила кашони като мизерните им отстъпки се изяждат от стоте допълнителни такси, които слагат?
На 99-тия градус съм. Малко остава тенджерата да хвърли капака.

# 70
  • Мнения: 13 805
Просто съм без коментар  и виждам че това е най-високото ниво откакто съществува ниво лоялност във времето и пространството.
Общо взето сасебе си лично реших да падна на дъното и да престана постоянно да им гоня моркова. Ще пазарим семейно, както беше в началото преди почти 13 години. В мое лице губят оборота на един представител който е с ниво лоялност откакто го въведоха. Може да не им пука но мисля че с този начин на работа ,тенденцията на падане на печалбите им ще се запази. Който и да ги купи след бразилската "Натура"  продънената им кошница няма как да се поправи с такова погазване на хората които им правят оборотите.

Последна редакция: вт, 27 авг 2019, 12:41 от _re_ge

# 71
  • Мнения: 1 472
Целта е да им платим ТИР разходи, да има само евентуално по 1 поръчка, ако искаш да имаш отстъпка.

# 72
  • Пловдив
  • Мнения: 1 264
И аз подготвям клиентите, че се отказвам.
В офиса на Ейвън ми казаха, че за представителите, достигали ниво лоялност, 425 лв. не са никакъв проблем! Да съм погледнела какво става с процентите на комбо офертите и некозметичните и да не съм била толкова черногледа! По темата с мускулите ми и влаченето на каталози и кашони - да съм поръчвала на адрес! Те моите клиенти седят строени на един адрес!
Не смятам да се напъвам, но и аз не мисля, че им пука...
...както философски приключихме разговора в офиса - "всяка промяна на статуквото по принцип се приема зле, но човек с всичко свиква"

# 73
  • София
  • Мнения: 1 113
Напълно съм съгласна с горните мнения. Аз вече се отказах. С ниво лоялност съм, но това са последните ми кампании общо взето.

Те изобщо не ценят хората си, не ме блазнят вече с нищо. Продуктите им са скучни и ползвам само 3-4 и някакви общи неща, с които съм си допълвала поръчките преди. Но вече няма смисъл.
Миналата кампания не пуснах поръчка. Мисля и тази да пропусна. И като се замисля - на никой не му липсва Ейвън Grinning хората са си поръчвали, защото аз съм ги зарибявала и защото са имали каталог под носа. Иначе всичко си намират в магазинчетата и дрогериите. 

# 74
  • Мнения: 1 472
Определено всичко има по магазините. Че и на доста добри цени и са налични най-вече.

Общи условия

Активация на акаунт