Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

се променя - разгледайте новостите и споделете с нас впечатленията си Включете се
Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 70 отговора


Мнения: 31
Здравейте момичета от много време мислех да пиша , но все не успявах.Пиша с надеждата някоя от вас да ми помогне.Имам приятел от 5год сме заедно той е на 26год и преди 3 месеца го налегна силна депресия , ходихме на психолог и му даде Деанксит и Атаракс(по половинка).Пиеше ги и горе долу се бяхме справили с проблема,решихме да започнем работа и след като минаха няколко дни той започна да чувства силна умора,тежина в гърдите,бърз пулс , загуба на глас.Смениха Атаракса с Тритико , но го е страх да го пие понеже има много странични ефекти.Ходихме по доктори , направихме милион изследвания и всичко му е наред, но незнам как да се справим със силната умора.Млади момче е , а не може да работи понеже се чувства зле.Моля кажете знае ли някой нещо?Благодаря!
Цитирай


Мнения: 9
Здравейте, физическите усещания са ми до болка познати, много дълго време се боря с това състояние. Хапчетата са патерица за справяне /всички имат странични ефекти,за жалост, но не се проявяват при всеки/ , вглеждането в симптомите само ги усилва или предизвиква. Така се превръща в един омагьосан кръг и е много трудно да спреш да мислиш за това. Години наред се обвинявах, че съм половин човек, уж здрава, а не мога да ходя. Всичко е в начина на мислене, ангажирай съзнанието му с всичко друго, накарай го да мечтае, гледайте комедии, разхождайте се, смейте се, говорете, просто не го оставяй да мисли за това. Спортът много помага, има едни упражнения - петимата тибетци има инфо в нета, книга, правете ги заедно. Предоставяй му информация за справили се с проблема хора, това ще го мотивира. Има и една книга за лечение със сол на д-р Батманжелидж " Тялото жадува за вода". Пробвала съм и има ефект, всичко е въпрос на нагласа. Към момента работя, излизам, не пия хапчета,освен глог,мента,валериан, когато усетя някакво напрежение. Купила съм си и капките на д-р Бах при паника и страх, нося ги винаги в чантата,ей така за успокоение. Желая Ви успех и много хубави моменти.
Цитирай

BG

Мнения: 1 221
+ 1 за капките на Бах за спешна помощ.
Това, което описваш ми говори за паник атаки. Аз имам същия проблем и това, което ми помогна беше именно за занимая съзнанието си. Намерих си работа и тя ме изкара от дълбоката дупка. Не е лесно, но отказах да ходя на психиатри или психолози и сама да се справя. Предизвикателство е, но щом ни се дава, значи можем да се справим с него. Smile
Цитирай


Мнения: 2 323
Изследване за лаймска болест правил ли е?
Цитирай


Мнения: 31
Изследване за лаймска болест правил ли е?
Не това не сме

+ 1 за капките на Бах за спешна помощ.
Това, което описваш ми говори за паник атаки. Аз имам същия проблем и това, което ми помогна беше именно за занимая съзнанието си. Намерих си работа и тя ме изкара от дълбоката дупка. Не е лесно, но отказах да ходя на психиатри или психолози и сама да се справя. Предизвикателство е, но щом ни се дава, значи можем да се справим с него. Smile
За капките на Бах си мислех отдавна , но нали пие някакви хапчета и за това не съм ги взимала. А по въпроса с паник атаките аз също съм имала , както и той преди 7 год някъде , но казва , че сега е различно , че няма нищо общо с паник атака.Проблема е , че страшно много се уморява като работи , ако работи 1,2 дни после да почива добре, но ако работи цяла седмица вече на 3тия ден губи даже и глас и въздух.И зареди това напусна работа , защото ср мъчеше!Просто незнам вече къде да търся помощ
« Последна редакция: пт, 19 юли 2019, 16:53 от Не се сърди, човече »
Цитирай

BG

Мнения: 1 221
Според мен е по-удачно да поговори с психолог, а не с психиатър, доколкото съм запозната антидепресантите подтискат допълнително, а и често не могат да се нацелят правилните. Възможно ли е да е в дупка в момента, заради тях?
Цитирай


Мнения: 31
Според мен е по-удачно да поговори с психолог, а не с психиатър, доколкото съм запозната антидепресантите подтискат допълнително, а и често не могат да се нацелят правилните. Възможно ли е да е в дупка в момента, заради тях?
.       Незнам тези които пиеше знам , че са много слаби даже най-слабите.Него го е страх даже да ги пие зареди страничните ефекти поеше по половинка , а трябваше по-едно.А иначе психолог му ги предписа.Като ги спре напълно се започва една тревожност ...
Цитирай

BG

Мнения: 1 221
Хмм, какъв е този психолог, който предписва антидепресанти?
Допълнително, ако не ги пие в правилната доза, наистина по-добре да ги спре. Но след консултация със специалист.
Дали е имал някакви ситуации, които да са го отключили това? Обикновено това е част от решението на проблема.
Цитирай


Мнения: 31
Скрит текст :
Здравейте, физическите усещания са ми до болка познати, много дълго време се боря с това състояние. Хапчетата са патерица за справяне /всички имат странични ефекти,за жалост, но не се проявяват при всеки/ , вглеждането в симптомите само ги усилва или предизвиква. Така се превръща в един омагьосан кръг и е много трудно да спреш да мислиш за това. Години наред се обвинявах, че съм половин човек, уж здрава, а не мога да ходя. Всичко е в начина на мислене, ангажирай съзнанието му с всичко друго, накарай го да мечтае, гледайте комедии, разхождайте се, смейте се, говорете, просто не го оставяй да мисли за това. Спортът много помага, има едни упражнения - петимата тибетци има инфо в нета, книга, правете ги заедно. Предоставяй му информация за справили се с проблема хора, това ще го мотивира. Има и една книга за лечение със сол на д-р Батманжелидж " Тялото жадува за вода". Пробвала съм и има ефект, всичко е въпрос на нагласа. Към момента работя, излизам, не пия хапчета,освен глог,мента,валериан, когато усетя някакво напрежение. Купила съм си и капките на д-р Бах при паника и страх, нося ги винаги в чантата,ей така за успокоение. Желая Ви успех и много хубави моменти.
Ако не е много грубо може ли да питам колко време се борихте

Хмм, какъв е този психолог, който предписва антидепресанти?
Допълнително, ако не ги пие в правилната доза, наистина по-добре да ги спре. Но след консултация със специалист.
Дали е имал някакви ситуации, които да са го отключили това? Обикновено това е част от решението на проблема.
Бях бременна и в 3тия месец загубих бебето и беше голям шок за мен и той се държеше стабилно през 3та месеца докато се възстановявах и ме успокояваше , но след това явно се е отпуснал и отключи депресията , но за физическата умора не намирам причина за отключване , а тя се появи 2 месеца след лекуване на депресия.
« Последна редакция: пт, 19 юли 2019, 16:52 от Не се сърди, човече »
Цитирай


Мнения: 2 323
Пуснете изследване за лаймска болест, щитовидни хормони, хемоглобин. Щом има недостиг на въздух, правена ли е кардиограма? Може причината да е физическа болест, това са някои възможни причинители на постоянна умора.
Цитирай


Мнения: 31
Пуснете изследване за лаймска болест, щитовидни хормони, хемоглобин. Щом има недостиг на въздух, правена ли е кардиограма? Може причината да е физическа болест, това са някои възможни причинители на постоянна умора.
Хормони,кардиограма при няколко доктора сме правили , бял дроб, щитовидна всичко е в норма всичко е добре.Даже личната му се чудеше къде вече да го изпрати
« Последна редакция: пт, 19 юли 2019, 16:51 от Не се сърди, човече »
Цитирай


Мнения: 6 437
Идете на ендокринолог да му видят щитовидната жлеза и пуснете изследвания за витамин б12 и д3.
Цитирай


Мнения: 31
Идете на ендокринолог да му видят щитовидната жлеза и пуснете изследвания за витамин б12 и д3.
.      Щитовидната му е добре , за витамините не е ли заедно с хормоните изследването, не съм на ясно
Цитирай


Мнения: 6 437
Идете на ендокринолог да му видят щитовидната жлеза и пуснете изследвания за витамин б12 и д3.
.      Щитовидната му е добре , за витамините не е ли заедно с хормоните изследването, не съм на ясно
Не, отделно се пускат и не се поемат от касата. Трябва сами да си ги пуснете.
Цитирай


Мнения: 31
Идете на ендокринолог да му видят щитовидната жлеза и пуснете изследвания за витамин б12 и д3.
.         Щитовидната сме я видяли всичко и е наред...А за витамините не е ли Заедно изследването с хормоните не съм наясно
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 70 отговора