Та моят преди нова година 2018 в яда си отиде да вземе нов хладилник, че старият нещо се скапа. Нямал пари по картата на ФЛ и я купил с картата на фирмата, като му издали фактура на фирмата. Прибра се и си трае.
Сега хладилникът се счупи и влязохме в едни много неприятни ядове.
Първо ние си мислехме че гаранцията е две години и звъннахме на посочения телефон, които предполагам тайничко са видяли че е на фирма и започнаха да ни мотаят. Отидете до магазина и си пуснете искане по образец, за да ви се заведе. Добре направихме го макар че аз лично не виждам смисъл, като в самата гаранция пише че се отправя по телефона.
Дойде един техник премери и каза -а ми то нищо му няма. И си тръгна.
Аз направих снимков материал, че целият хладилник отвътре е във вода и че за щастие има индикатор който не работи. Пратихме го на продавача.
Техникът пак ни звънна и каза че ще се уговорим и ще го занесат в лаборатория на продавача да се тества 24-48 часа нещо такова.
И вчера техникът с протокол идва да разпишем, че всичко е ок и хладилникът работел, но отишъл на работата на мъжа ми не у дома. Пък той си е все така.
В същото време мъжът ми казва че имал писмо по ел.поща от 19.06, че рекламацията ни е прекратена с мотив, че не сме експлоатирали правилно уреда. То пък викам каква експлоатация на един хладилник, ама така и не разбрах тоя уред работи ли- както казва техника или не работи и не сме го експлоатирали правилно?
Комисията за защита на потребителя няма да обърне внимание, защото е на фирма, те го знаят и се гаврят с нас. Освен това с много малки букви и аз сега се зачетох пише че при закупуване на фирма гаранцията е 3 месеца, защото се приема, че уредът не е закупен за домашна употреба.
Абе ако някой има опит и някаква идея, благодаря аз засега съм бясна на мъжа ми.
И от тая верига не смятам да пазарувам отново. Не за друга ами за отношението. Ако ми бяха казали виж сега имаш 3 месеца гаранция и точка даже нямаше да се разправям. Всъщност възможно е техните тъпи служители също да не са дочели.