Проблем с английски електронен магазин

  • 552
  • 21
  •   1
Отговори
# 15
  • INFJ
  • Мнения: 9 323
Значи все пак правят нещо. Аз бих им се обадила, ако имаш възможност го направи Simple Smile

# 16
  • Sofia
  • Мнения: 15 546
Откъде знаеш, че е усвоена сумата? Сумата може да е изтеглена от картата й, но това не означава, че е приета от продавача. Повечето магазини теглят сумите, когато изпратят стоката.

Не съм спец по банковите операции, но не намирам разлика между "изтеглена" и "усвоена". Авторката пише в първия си пост, че сумата е изтеглена от онлайн магазина, т.е. че плащането е завършено.
Тези неща мисля, че би трябвало да са отразени в онлайн банкирането. Не съм се заглеждала в моето, но май имаше такава информация.

Тук, ако наистина, както казвате, става въпрос за читав онлайн магазин, няма да има проблем. Но ако сайтът беше фалшив, авторката нямаше да си види парите повече, според мен. Към каквито и оспорвания да пристъпи.
Затова – внимавайте откъде пазарувате. Peace

# 17
  • INFJ
  • Мнения: 9 323
Има плащания, които се извършват веднага, има и такива, при които сумата остава блокирана, докато продавачът не я "приеме", но ти вече не я виждаш налична, т.е. за теб, плащането е направено, но остава в банката докато продаваче не го изтегли.

В Пейпал тези транзакции се виждат лесно, защото си ги изписва.

При банките (или поне моята), единственият начин да разбереш дали сумата е била изтеглена веднага или е била блокирана, е датата на събитието - например си платила за обувки на 20ти Юни, а извлечение ти излиза с дата 25ти Юни. Това означава, че продавачът на 25ти е приел сумата и изпратил стоката.

Това е масова практика, предполагам, защото е по-лесно да им правят отчетите после. Вместо да приемат суми, които може да се наложи да върнат, първо подготвят поръчката и чак като я изпратят си приемат парите.

# 18
  • Мнения: 1 444
Дано се разреши ситуацията. Иначе е добре да се четат и общите условия, преди да се правят поръчки - изрично са написали, че можеш да си направиш акаунт само ако си жител на UK или се намираш  там.. Виждат по IP, че си в БГ и вероятно затова и маркират поръчката като съмнителна..

# 19
  • Мнения: 14 486
Странно е как не те пуска с пейпал, а с карта става.

Англичаните силно са ограничили възможностите за пазаруване от България, дори в сайтове, в които официално са написали, че доставят в цял свят.
Аз съм имала случай, в който блокираха сумата, нямах номер на поръчка, писах им, отговориха, че ще проверят и до там. Банката освободи сумата автоматично на 45-тия ден. От тогава плащам само с пейпал, като съм имала неколкократно случаи с успешно плащане, номер на поръчка и след 2-3 дни ми пишат, че продуктите не са налични и освобождават плащането в пейпал.

Общо взето пейпал дава възможност да се възстановят парите по-бързо и от тях като видят, че не си от предпочитаните им клиенти. Joy

# 20
  • INFJ
  • Мнения: 9 323
Да, затова от такива сайтове най-добре да се поръчва само до адрес на доставчик в УК, но те също са "баннати" понякога.

Какво стана в крайна сметка с този случай? Пратиха ли обувките, върнаха ли парите?

# 21
  • Враца
  • Мнения: 5 199
Сагата имаше успешен край Simple Smile
Изпратиха ги след 3-4 мейла с обяснения.
Вече са ми на краката.

Адресът беше на превозвач и явно в комбинация с  българската карта им дойдоха в повече.

Общи условия

Активация на акаунт