Отрицателно мнение за мебелна къща Ралица

  • 6 914
  • 14
  •   1
Отговори
  • Мнения: 846
Изключително разочарована съм от мебелна къща Ралица. Поръчахме си легло, след дълго търсене, което много харесах. Нямаше проблем, че трябваше да го чакам 2 месеца от Турция. Когато пристигна, останах доволна от това как изглежда. Минаха 3 дни, мъжът ми го нямаше вкъщи по това време и аз спях на леглото със сина си на 2 годинки. На третият ден, мъжа ми си дойде, аз заминах на работа, той остана с малкият да го оправя за детската градина и сутринта са разглеждали някакви книжки на леглото, когато ми се обади, че така дълго чаканото ни легло се срутило, докато той и сина ми били върху леглото. Не искам и да си помисля, какво можеше да се случи, ако сина ми си играеше край леглото и знаете как малките деца завират колички, мушкат се отдолу и т.н

Сигурно ще си помислите, че негативното ми мнение е заради счупеното ми легло на третият ден от доставка? Да, ама не е заради това. Леглото имаше гаранция 2 години, съответно веднага се обадих във фирмата. Девойките се мотаха два - три дена докато се свържели със шефа, ама той не бил в София и т.н, а ние през това време, нали къде ще спим, не е ясно. Изпращам снимки от всички ъгли, реално крака е паднал и се е отлепило парче от самото легло, край болтовете.

Каква беше изненадата ми, когато пристигна писмо от г-н Mejdin Kyazim , генерален мениджър на Ралица, който ми съобщава, че рекламацията не се приема, защото цитирам: "Не приемаме случая за рекламация. Проблема за нас е настъпил от външна намеса . Не може крака да се е отчупил без причина.  Има няколко варианта да се счупи, но не искаме да правим хипотези."  Въпреки това щели да изпратят хора до 35 дни.

Т.е вие си купувате легло, което се чупи докато малкото ви дете е върху леглото, имате гаранция, но тя не се приема от мебелна къща Ралица, защото явно вие сте правили секс върху леглото, с други думи това се намекваше в неговият отговор.

Изключително съм шокирана от елементарното и честно да кажа глуповато поведение на този господин, който така или иначе беше решил да изпрати хора да поправят леглото, но го направи по един особено обиден начин, който освен да разгневи клиента и да го накара да даде негативен отзив както в случая правя, друго не успя да постигне и ако му бях работодател, направо щях да го уволня. Защото, ако имаше нормално отношение, беше се извинил и приел рекламацията, сега нямаше да пиша този отзив.

В крайна сметка изпратиха човек, който просто закрепи крака, отдолу леглото продължава да е отчупено.
Самият майстор признал, че краката не са захванати добре. Леглото е леко лефтерно, доста скърца, да не говоря за подматрачната рамка, която е просто от две дъски, нестигащи до края и сложени отдолу.

Като цяло, внимавайте с тази мебелна къща и си знайте, че гаранцията при тях очевидно не важи.

Последна редакция: пн, 24 юни 2019, 21:44 от jalana

# 1
  • София
  • Мнения: 10 576
"от правене на секс" че ти ако на собствената си спалня не правиш секс...
Тъпаци!

# 2
  • Мнения: 1 698
Безобразие! Свържете се с КЗП. Не си берете парите по дърветата, че леглото да е с такава годност.

# 3
  • Мнения: 3 267
Изключително разочарована съм от мебелна къща Ралица. Поръчахме си легло, след дълго търсене, което много харесах. Нямаше проблем, че трябваше да го чакам 2 месеца от Турция. Когато пристигна, останах доволна от това как изглежда. Минаха 3 дни, мъжът ми го нямаше вкъщи по това време и аз спях на леглото със сина си на 2 годинки. На третият ден, мъжа ми си дойде, аз заминах на работа, той остана с малкият да го оправя за детската градина и сутринта са разглеждали някакви книжки на леглото, когато ми се обади, че така дълго чаканото ни легло се срутило, докато той и сина ми били върху леглото. Не искам и да си помисля, какво можеше да се случи, ако сина ми си играеше край леглото и знаете как малките деца завират колички, мушкат се отдолу и т.н

Сигурно ще си помислите, че негативното ми мнение е заради счупеното ми легло на третият ден от доставка? Да, ама не е заради това. Леглото имаше гаранция 2 години, съответно веднага се обадих във фирмата. Девойките се мотаха два - три дена докато се свържели със шефа, ама той не бил в София и т.н, а ние през това време, нали къде ще спим, не е ясно. Изпращам снимки от всички ъгли, реално крака е паднал и се е отлепило парче от самото легло, край болтовете.

Каква беше изненадата ми, когато пристигна писмо от г-н Mejdin Kyazim , генерален мениджър на Ралица, който ми съобщава, че рекламацията не се приема, защото цитирам: "Не приемаме случая за рекламация. Проблема за нас е настъпил от външна намеса . Не може крака да се е отчупил без причина.  Има няколко варианта да се счупи, но не искаме да правим хипотези."  Въпреки това щели да изпратят хора до 35 дни.

Т.е вие си купувате легло, което се чупи докато малкото ви дете е върху леглото, имате гаранция, но тя не се приема от мебелна къща Ралица, защото явно вие сте правили секс върху леглото, с други думи това се намекваше в неговият отговор.

Изключително съм шокирана от елементарното и честно да кажа глуповато поведение на този господин, който така или иначе беше решил да изпрати хора да поправят леглото, но го направи по един особено обиден начин, който освен да разгневи клиента и да го накара да даде негативен отзив както в случая правя, друго не успя да постигне и ако му бях работодател, направо щях да го уволня. Защото, ако имаше нормално отношение, беше се извинил и приел рекламацията, сега нямаше да пиша този отзив.

В крайна сметка изпратиха човек, който просто закрепи крака, отдолу леглото продължава да е отчупено.
Самият майстор признал, че краката не са захванати добре. Леглото е леко лефтерно, доста скърца, да не говоря за подматрачната рамка, която е просто от две дъски, нестигащи до края и сложени отдолу.

Като цяло, внимавайте с тази мебелна къща и си знайте, че гаранцията при тях очевидно не важи.
Да, задължително жалба до Комисия за защита на потребителите. А уж са хубава марка. Ужас. Ясно не стават.

# 4
  • Мнения: 846
"от правене на секс" че ти ако на собствената си спалня не правиш секс...
Тъпаци!


Той не го каза директно, но от думите му мисля, че на всички ни навява това. А иначе за КЗП, човека директно си каза, че него това не го притеснявало, защото леглата им минавали през не знам какви си тестове за издръжливост. Yum

# 5
  • София
  • Мнения: 10 576
Аз като си купувах матрак в упътването пишеше, че матракът е предвиден само за сън и секс, хех. Та и спалнята също - сън и секс.

# 6
  • Мнения: 1
Здравейте на всички!
  Случайно научих за тази публикация от мои познати. Много мислих дали да напиша коментар. Все пак от морална гледна точка се чувствам длъжен.
  Аз съм въпросният човек, чийто  две имена,  които са толкова специфични и рядко срещани, все едно е посочено неговото    ЕГН  са  цитирани по-горе  и по чийто адрес са направени обидни квалификации и е предоставена  невярна, непълна , подвеждаща и   поднесена тенденциозно информация, която уронва името на   фирмата в която работя  - „ Мебелни къщи Ралица“ . Фирмата е  с близо тридесет годишна   история и през годините дава препитания    на  стотици хора  и изхранва  стотици семейства . Тя е изключително голям  и коректен данъкоплатец. Пиша отговор   и защото съм изключително обиден  и   в личен план. 

Мога да посоча цялата кореспондеция, но няма да го направя.
 Ще посоча само част от  първото писмо , което съм изпратил към клиента ни. Всеки може да направи  своите изводи:
„Здравейте ……………. ,

  Във връзка с  долупосоченото писмо ви изпращам нашето становище. Леглото е доставено и монтирано от наши представители и прието с протокол без забележки. Няколко дни след монтажа вие ни информирате ,че крачето се е  счупило. Изказвате предположение, че конструктивно не е добре направено. Не приемаме случая за рекламация. Проблема за нас е настъпил от външна намеса . Не може крака да се е отчупил без причина.  Има няколко варианта да се счупи, но не искаме да правим хипотези . Въпреки това в израз на нашите добри намерения и  на добра воля, може да ви предоставим нова царга и нов крак безплатно до 35 дни от днешна дата. Принципно основата на крака може да се премести малко настрани и няма да има проблеми да се ползва и по този начин. Що се отнася за вашето искане да се замени с легло с механизъм. Това не е приемлив и желан  вариант за нас, но все пак  предлагаме следната възможност“. Край на цитата.

Искам да добавя, че в никакъв случай  не съм  и  помислил, че някой може да ме разбере  погрешно за „хипотезите“.  Подобни проблеми се получават, ако някой дърпа леглото по под, който е с  фуги,  не е равен. Може да се счупи и ако е  скачано върху леглото,когато не е на равна повърхност  и т.н.

Учтиво моля човека, който е написал темата  да я  изтрие .

Последна редакция: пт, 09 авг 2019, 09:01 от Mejdi

# 7
  • Мнения: 846

Мога да посоча цялата кореспондеция, но няма да го направя.
Искам да добавя, че в никакъв случай  не съм  и  помислил, че някой може да ме разбере  погрешно за „хипотезите“.  Подобни проблеми се получават, ако някой дърпа леглото по под, който е с  фуги,  не е равен. Може да се счупи и ако е  скачано върху леглото,когато не е на равна повърхност  и т.н.

Учтиво моля човека, който е написал темата  да я  изтрие .


Не бях влизала отдавна и сега виждам, че имам отговор от въпросният господин, затова ще отговоря и аз.

 Винаги можете да дадете цялата кореспонденция, не виждам какво скрито има в нея, нито виждам нещо повече в писмото, което сте публикували в оригинал.  Също така не виждам и с какво съм поднесла невярна информация, след като съм извадила точен цитат от писмото, което вие сам сте публикували.

Леглото е монтирано от ваш човек, то не е местено, не е дърпано, нито е скачано на него. Със сигурност две годишно дете няма как да го срути, а мама и татко да скачат на леглото също се съмнявам. Проблемът идва от там, че давате гаранция, която реално спазихте, но с претенците, че не приемате рекламацията, което е обида и нарушение на правата на клиента. Т.е не знам в какъв случай, вие ще приемете каквато и да е рекламация, защото винаги можете да кажете, ми то вие сте бутали шкафа, секцията и т.н

Тази рекламация за какво важи????

 Tемата няма да бъде изтрита, защото в качеството си на клиент давам отзив за услуга, продукт и отношение, които не само не съм харесала, но и съм сметнала за обидни.

# 8
  • Мнения: 1
По повод този случай, искам да изкажа и аз мнение. Само и единствено заради тази тема си направих акаунт в BG-Mama.
Много хора предявяват в днешно време рекламация поради тяхното собствено невнимание. Правят се на майстори или най-различни приказни герои и след като са си счупили продукта който туко-що са закупили искат да го върнат с идеята ,да получат втори шанс за изпълнение. Ами да ама не. Фирмите които са си направили труда да се занимават с вашият каприз, интерес и да ви  доставят продукт било то легло, шкаф или каквото и да е друга мебел или продукт, все пак не е напразно. Как очаквате да уважат вашето искане уважаема госпожо "jalana". Ето заради това нацията ни е в такова положение, понеже няма уважение! Лично аз съм пазарил какви ли не неща, дори от китайски магазини в alli express, но с правилна употреба всичко си издържа толкова колкото трябва. Няма счупено, няма рекламации и т.н.
Според мен въпросната мебелна къща Ралица си е свършила работата, като техен клиент мога да го потвърдя ,че не веднъж са си свършвали работата идеално и без никакви проблеми.

Същото което е : Като подронвате авторитета на фирми от които сте извършвали покупна дейност, по-добре няма да стане. Така само доказвате ,че IQ-to са някъде отдавна забравени числа.
Поздрави! Без лоши чувства Blush

Последна редакция: ср, 09 окт 2019, 17:04 от Александър Попов 645210

# 9
  • Мнения: 846
г-н Попов, вие да не работите във фирмата Simple Smile или просто така случайно си посещавате БГ мама, че чак не сте се сдържали  Smile

Не знам откъде да подхвана коментарите ви, защото са лишени от всякаква логика. Какво означава, много хора предавяват рекламация, правят се на майстори, след като са си счупили продукта.Laughing Вие откъде сте толкова сигурен, че наистина проблема не е в продукта и откъде сте толкова сигурен, че рекламацията наистина не е била с основание???? Г-н П. признайте си, работите във фирмата, нали Laughing

Леглото както казах беше монтирано от човек от фирмата, именно защото не искаме да се правим на майстори.
Второ, г-н П. вие сериозно ли мислите, че дори леглото да е местено, а в случая не, по РАВЕН под, защото все още не живея в пещера, може да се счупи от това? Вие май наистина си правите оглушки, след като неведнъж казах, ЧЕ МАЙСТОР от РАЛИЦА коментира, че леглото не е било монтирано добре първият път и затова е подало, но очевидно КЛИЕНТ - РЕКЛАМАЦИЯ е ЗАБРАНЕНО да прави в Мебелна къща РАЛИЦА, след като виждам, че доста яростно се оспорва въпросната рекламация, която е видяна само на снимки.

Пак ви питам РЕКЛАМАЦИЯ, за какво се приема в случая, след като леглото ИМА ГАРАНЦИЯ?

Дори не искам да навлизам в следващото ви изключително смешно изречение: "Фирмите които са си направили труда да се занимават с вашият каприз" Вие на кое казвате каприз?  Че, леглото ви се чупи на трети ден след МОНТАЖ от фирмата и в случая клиента прави рекламация, че се счупило?На това ли казвате каприз?   Поздравления, за вашето IQ. Laughing

И моля не бъркайте подронване на авторитета,  с рекламация и негативно преживяване с дадена фирма, което се базира на абсолютни факти. А, че вие няма как да знаете дали мебелната къща си е свършила работата, това е повече от ясно!!!!!Така, че не спекулирайте с неща и случай, с който абсолютно не сте наясно.

И моля ви, ако не поне заради IQ-то ви, научете се да четете г-н П, моля Ви. Негативният отзив, не е заради счупеното легло, а заради начина, по който мениджъра реагира и прие поправката на легло, за което всъщност каза, че не приема рекламацията. Ако вие не виждате парадокс в това, евала Nerd

Поздрави! Без лоши чувства г-н П. Kissing Face

# 10
  • Мнения: 2
Изключително некоректен магазин, предлагат да върнат 65% сумата. Спалнята мирише на мухъл и не зачитат рекламацията. Скоро ще разберат, как може да се съсипе репутацията на мебелен магазин, когато си IT инженер.

# 11
  • Мнения: 1
Мебелна къща Ралица само скъпи неща и некачесвени и не признават гаранциите

# 12
  • Мнения: 2 585
Здравейте, не съм изобщо съгласна, че мебелна къща Ралица предлагат некачествени неща. Нещата който предлагат са страхотни. Пазарувам от Турция не веднъж, но този път сглупих и поръчах ит тях. Проблема идва от некоретния монтаж! Отварям аз кутиите на вече монтираните мебели - пълни в крепежни елементи!
Всичко друго освен сами по себе си мебелите на тази фирма й е под всякаква критика! Още чакам 5 месеца по-късно доставка на част от обзавеждането ми… съжалявам, че не прочетох коментари в интернет по-рано, но се подведох понеже съм била доста пъти директен клиент на турските фирми и си мислех, че няма къде да възникне проблем, понеже те са много коректни, ама в България всичко може да се обърка явно 😅
Казаха ми от Ралица да ги съдя - аз ще ги съдя, защото вече нямам избор.. но вие не се занимавайте с глупости 😅

# 13
  • Мнения: 846
Здравейте, не съм изобщо съгласна, че мебелна къща Ралица предлагат некачествени неща. Нещата който предлагат са страхотни. Пазарувам от Турция не веднъж, но този път сглупих и поръчах ит тях. Проблема идва от некоретния монтаж! Отварям аз кутиите на вече монтираните мебели - пълни в крепежни елементи!
Всичко друго освен сами по себе си мебелите на тази фирма й е под всякаква критика! Още чакам 5 месеца по-късно доставка на част от обзавеждането ми… съжалявам, че не прочетох коментари в интернет по-рано, но се подведох понеже съм била доста пъти директен клиент на турските фирми и си мислех, че няма къде да възникне проблем, понеже те са много коректни, ама в България всичко може да се обърка явно 😅
Казаха ми от Ралица да ги съдя - аз ще ги съдя, защото вече нямам избор.. но вие не се занимавайте с глупости 😅


То язък за качествените неща като не можете да ги получите Laughing

# 14
  • Мнения: 1
Здравейте,

от въпросната фирма само дават гаранция на хартия, но никога не признават че грешката е в тях. Искат снимки на въпросната рекламирана стока и по тях по тях преценяват. Става въпрос за холна маса която под лаковото покритие има следи от бял прах или нещо подобно и от фирмата ми отговарят на базата на снимки, че това е в следствие на третиране с агресивни препарати. Също така управителя ми праща снимка с оградено в кръгче че масата е вдлъбната, а всъщност това е тъмно парче от фурнира. Честно казано съжалявам, че миналата седмица преди да ми отговорят на рекламацията купих още 4 стола от тях.

Общи условия

Активация на акаунт