Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

се променя - разгледайте новостите и споделете с нас впечатленията си Включете се
Здравословни проблеми и профилактика
Паническо разстройство - 37
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
735-742 от 742 отговора


Мнения: 286
Аз пия АД вече точно 6 месеца. Ако считам че симптомите са ми изчезнали напълно 2 месеца след началото на приема ( защото и аз прочетох същото в листовката) значи имам да пия още 2 месеца. Като се има предвид че ще почвам нова работа, ще го попия още малко за опора, но после трябва да го спирам. От сега мисля, или може би трябва да говоря с психиатъра си с какво да го заменя. Има един естествен природен антидепресант. Казва се 5-хидрокситриптофан. Пак действа на серотонина в мозъка. Освен това подтискал апетита. Някой да го е пил или да е чувал отзиви за него? Иначе Жабче и аз всеки месец около цикъла съм с главоболие и не само, имам и болки в кръста , корема, нервно ми е. Но нали си знам причината, изтърпявам го.
Дара, и аз се радвам че се "запознах" с всички вас и че мога да споделям тук. Станало ми е навик, всяка сутрин като се събудя вземам първо телефона си и поглеждам в групата. Blush
Цитирай


Мнения: 158
Интересно ми стана за този 5-хидрокситриптофан, ако някой знае нещо повече да сподели.
Цитирай


Мнения: 464
Това е естествено съединение,произвеждано от мозъка,наречено сератонин.Хормона на щастието.Когато не е достатъчен в мозъка се приема допълнително,а самото съединение 5-ходрокситриптофан не е буквало сератонин,но става когато стигне до мозъка.
Цитирай

Варна

Мнения: 6
Здравейте,наистина атмосферата в темата е страхотна,затова се престраших да се запиша при вас.Друго си е като знаеш,че не си сам в тая гадост.Моята история накратко:много тежка втора бременност,с безкрайни страхове и проблеми от първия до последния ден.В крайна сметка всичко приключи добре,но остави отпечатък върху психиката ми,страховете станаха ежедневие,все по-абсурдни и странни,непрекъсната тревожност,безсъние...Години наред си повтарях,че съм силна,че трябва сама да се справя,но в крайна сметка осъзнах,че положението ми се влошава и се престраших да ида на психиатър преди месец.Изписа ми АД Дулодет и ксанакс за първите дни.Ужасно се страхувах, че АД ще ме промени,ще притъпи емоционалността ми и чувствителността ми...Първите две седмици бяха ад,почти всички странични ефекти ги изпитах-гадене,липса на апетит,засилване на тревожността...След това обаче настъпи огромно подобрение,чак не ми се вярваше,страховете избледняха,настроението ми се стабилизира,енергията ми се повиши.Не можех сама да се позная,станах си предишната АЗ,която бях забравила от години,започнах отново да се усмихвам,да се наслаждавам на живота.Спрях ксанакса на втората седмица и за съжаление всичко се върна обратно-нервността,тревожността,безсънието.Засега търпя,но започвам да се отчайвам и обезверявам.Някой пил същите лекарства може ли да сподели своя опит?За 5-хидрокситриптофана-пила съм го,но осезаем ефект не усетих,за сметка на странични ефекти,каквито уж няма-ужасно гадене и отслабване с 3 кг.за десетина дни.Извинявам се за дългия пост,дано сте имали търпение да го изчетете.
Цитирай


Мнения: 757
Много бързо си спряла ксанакса. Сама ли така реши?
Цитирай

Варна

Мнения: 6
Явно наистина избързах,страхувах се да не привикна към него.Психиатърът ми изписа 30,по едно дневно.Ще пробвам пак да ги пия,да видя дали те оказват влияние на състоянието ми.
Цитирай


Мнения: 4 272
Аз съм пила преди доста години триптофан...Пих го 7 месеца. Не е единствения природен антидепресант. Природни антидепресанти- дал Господ.
Цитирай

Благоевград

Мнения: 3 292
Хайде в новата тема
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
735-742 от 742 отговора