Проблем с пратка от Aliexpress

  • 2 235
  • 18
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • Мнения: 44
Здравейте, чудя се как мога да се свържа с Алиекспрес, защото имам 2 проблема.
1) поръчах си един специален скъп клин, а ми донесаха потник. Опитвам се от седмица да се свържа с фирмата от която го купих, но не ми сийнват. Какво да правя?
2) поръчах си едни педали за вартена като колело, но фирмата иска да си направя PayPal акаунт. Не разбирам защо е нужно. Те вече ми изтеглиха парите от картата за колелото и нз какво да правя.
Моля дайте ми съвети как да сигнализирам, защото във фб-то на Алиекспрес никой не ми отговаря!

Последна редакция: чт, 13 юни 2019, 14:28 от Tatti

# 1
  • Мнения: 8 239
Можеш да пишеш в темата за пазаруване от Алито.
Прадка се пише с Т - пратка.
Вартене с пише с Ъ - въртене идва от въртя.

# 2
  • INFJ
  • Мнения: 9 353
Отваряш диспут за двете пратки.

# 3
  • Мнения: 44
Elunaria как да я отворя, те ме си гледат личните съобщения?

# 4
  • INFJ
  • Мнения: 9 353
Когато отвориш диспут, ще трябва да гледат. Ако с продавача и тогава не стигнете до съгласие (или диалог), вече се намесват Алиекспрес и те решават кейса.
Щом става дума за грешно изпратен артикул, приготви си снимки с доказателства, които да прикачиш към диспута.

За втората пратка, щом е платена вече, трябва да я изпратят, или да върнат парите, ако не е налична. Искали са ми веднъж ПП за неналична стока и са ми връщали парите там (не знам защо, може би искат да пазят реноме някакво и да не отказват поръчки).
Все пак разбери защо ти искат Пейпал.

# 5
  • Мнения: 44
Elunaria а как се отваря този диспут, защото не знам как. А относно втората поръчка май се оправих. Благодаря ти много за съветите

# 6
  • Мнения: 489
Влизате си в пратката и има бутон open disput.Хора малко прочетете и тогава пишете.Да знаете от мен за пратки от алито правете клип как отварят самата на пратка.Желателно е да си личи ,че плика е затворен.Би послужил за доказателство ,че пратката не е ОК.

# 7
  • INFJ
  • Мнения: 9 353
Ето я опцията:

# 8
  • Мнения: 44
Elunaria а мен могат ли да ме накарат да платя нещо като отворя този диспут?

# 9
  • INFJ
  • Мнения: 9 353
Ако решат да върнеш грешната пратка, ще трябва да платиш за доставка до там (Китай предполагам).
Но не ми се вярва, все пак вината е изцяло на продавача, ако си поръчала едно, а пък получаваш друго...

# 10
  • Мнения: 44
Elunaria много ти благодаря за отделеното време и за полезните съвети

# 11
  • Мнения: 44
Elunaria когато вляза в диспут, всъщност искм прарите си или има шанс да ми пратят нещата, просто сигнализирам за проблем

# 12
  • INFJ
  • Мнения: 9 353
Ти решаваш. Когато на мен ми се е налагало, аз си искам парите, а пък после, ако искам поръчвам пак.
Това е защото, ако поискам да ми изпратят наново продукт, не съм сигурна дали диспута може да стои активен докато дойде новата пратка. Все пак отнема по 1-2 месеца.
Да не останеш накрая и без пари и без пратка, така че по-добре си вземи парите, а след това поръчай наново.

# 13
  • Мнения: 44
Elunaria много ти благодаря

# 14
  • Мнения: 44
Elunaria като направих диспут, кога ще ми върнат парите и трябва ли да правя още нещо

# 15
  • INFJ
  • Мнения: 9 353
След като обясниш проблема и добавиш снимки като доказателство, чакаш продавача да отговори и да предложи решение. Ако предложи да изпрати наново стоката, както казах ти решаваш дали да се съгласиш или да настояваш за рефънд.
По принцип, ако не се стигне до съгласие, Алиекспрес се намесват до няколко дни и те решават какъв ще е крайният изход от диспута.

# 16
  • Мнения: 44
Elunaria за втората пратка все още нищо не са ми отговприли, нито от али нито продавачите. А ппц аз изтеих картата си от профила с коята плащах, това проблем ли е?

# 17
  • Мнения: 10
здравейте може ли някой да ми каже как да си проследя една пратка от Алиекспрес от доста време ми показва че е пристигнала . Постоянно звъня в пощата но още я няма . Благодаря ви

# 18
  • Мнения: 1 918
Хора, като ви е трудно да боравите с онлайн пазаруване от Китай защо се затормозявате ?

Общи условия

Активация на акаунт