Тодорин Радев, регионален мениджър за Западна България във Fornetti България споделя своите съвети при стартиране на бизнес с Fornetti



Правилната локация
Нашият Fornetti магазин се нуждае от постоянен поток посетители, ежедневно, както и всеки друг магазин. Това са нашите клиенти, на които ние предлагаме не само вкусни и уникални продукти (варианти за качествено хранене в забързания ден), но и много положителни емоции, които да добавят стойност към техните очаквания. В този ред на мисли, важно е да изберем мястото на нашия магазин там, където минават, почиват или се събират много хора. Така можем да разчитаме на разнообразни клиенти. Такива, които живеят, работят или просто мина]ват ежедневно в района.
По този начин си осигуряваме възможно най-разнообразни случаи на покупка, започвайки от сутрешната закуска в движение и стигайки чак до покупки, свързани с организиране на празненства и чествания.

Правилното планиране на доставките
За да работи добре нашият Fornetti магазин, ние се нуждаем от постоянно и адекватно зареждане с продукти. В зависимост от маршрутите на доставка на Fornetti в района, ние, заедно с представителя на компанията за нашия регион, планираме честотата, количеството и вида на продуктите, които зареждаме в магазина. Основното правило е: „Никога не оставаме без продукти, особено без тези, които се продават най-добре в нашия магазин“. Това лесно се установява още в първите седмици на работа и е свързано с вкусовете на клиентите, които ни посещават.

Други важни моменти в подкрепа на това правило са адекватната хладилна площ, която да гарантира наличието на продукти от доставка до доставка, както и обема на витринната площ за излагане. За да сме спокойни, винаги зареждаме с от 5 до 10% повече продукти спрямо нормалното потребление в периода между доставките, особено на по-оборотните продукти.

Правилният екип
Следващ и изключително важен момент за нашия успех е създаването (наемането е само част от този процес) на професионален екип от продавач-консултанти. Определящите понятия тук са „професионален“ и „консултант“ и те ни казват всичко. Професионалистите в нашата област познават детайлите както на технологията на съхранение и изпичане на продуктите, така и техните качества, предимства, вкусове и перфектната им подредба на витрината.

И тук професионалистът става консултант, който с усмивка и желание открива нуждите на влезлия клиент и адекватно го води през морето от Fornetti вкусове. Във всичко това екипът на Fornetti може да помогне с подкрепа и съвет.

Правилното работно време
Разнообразието от Fornetti продукти, от една страна ни дава възможности за дълго работно време (продукти за закуска, обяд или хапване между храненията), а от друга страна определящ е и потокът от клиенти.

За пекарския бизнес характерно е ранното сутрешно отваряне на магазина, за да се уловят всички възможности за продажба. Fornetti магазинът е пекарна и се ръководи от всички тези особености. Друга важна философия на успеха е постоянно носещия се аромат на прясно изпечени продукти. Този аромат наполовина вече е продал продуктите ни. В тази връзка, планът за работа на магазина трябва да е съобразен с покупките така, че да гарантира постоянно изпичане и осигуряване на този така характерен за пекарната аромат.

Fornetti ще обучи екипa на магазина
Във всяка стъпка Fornetti е тук. Професионалният търговски екип, както и екипът от технолог-демонстратори, ще работи редом с екипа на магазина, разкривайки тънкостите на успеха, трупан повече от 10 години. От анализа на локацията, през правилната продуктова гама, обем на заявките, работното време, до тънкостите на изпичане, подреждане, предлагане и маркетингови активности. Неслучайно мото на Fornetti е: „Близо един до друг!“

Ако се нуждаете от допълнителна информация, можете да зададете своите въпроси в консултативната ни тема и да се включите в играта.

Последна редакция: чт, 23 май 2019, 14:41 от Редактор**