Пазаруване от Китай - проследяване и превоз на поръчките - 8

  • 46 016
  • 789
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 5 172
 Пратката е тръгнала още юни,вече е минало прекалено много време,диспут не мога да пусна,защото плащането не е с пейпал.Доколкото разбирам,е върната към Китай ,по вина на нашата митница и сега,доколкото разбрах е на китайската митница. Не знам дали изобщо ще я видя,почвам да губя надежда...
Как го разбра това? Боб ли хвърли?
Пратката не е напускала Китай. Върната е на изпращача и той я е взел.

# 61
  • Мнения: 515
 Пратката е тръгнала още юни,вече е минало прекалено много време,диспут не мога да пусна,защото плащането не е с пейпал.Доколкото разбирам,е върната към Китай ,по вина на нашата митница и сега,доколкото разбрах е на китайската митница. Не знам дали изобщо ще я видя,почвам да губя надежда...
Как го разбра това? Боб ли хвърли?
Пратката не е напускала Китай. Върната е на изпращача и той я е взел.
  Ами видях движението,което сте ми пратили,честно казано не са ми познати иманата на градовете и точките,така ми се стори.Не знаех,че не е напускала Китай:(Да,той я взе,но не ми е казал,че изобщо не е напускала Китай,а аз съм си платила пътните до България.../

# 62
  • Мнения: 22
Tracking No.: RF723287819SG
Package Status: In Transit
EndVessel
Destination: Bulgaria
Origin: Bulgaria
2019-08-20 00:15:00  BGSOF,Arrive at transit airport.
2019-08-17 23:30:00  HK,Hand over to airline.
2019-08-17 10:46:00  Service provider received shipment information .
2019-08-17 10:28:11  HONG KONG - HONG KONG,Depart from facility to service provider.
2019-08-16 10:42:48  HONG KONG - HONG KONG,Fpx picked up shipment.
2019-08-16 10:42:48  HONG KONG - HONG KONG,Shipment arrived at facility and measured.
2019-08-13 18:27:04  Shipment information received

First vessel:
2019-08-14 14:40:05  Departure in Location Warehouse Sorting Centre.
2019-08-14 12:42:29  Shipping Label Printed.
2019-08-13 18:18:10  Order Created.

Здравейте, става въпрос за една пратка от gearbest,замръзнала е от 20.08 и нищо не се случва, отворих тикет, писаха ми да проверя в пощата, писах на info@bgpost.bg, отговориха ми,че не е пристигала, на проследяването излиза това 21/08/2019 02:20   SINGAPORE   SINGAPORE SAL   Send item abroad (EDI-received) ,писах и на customs@bgpost.bg(Български разменно-сортировъчен център), оттам не ми отговориха, gearbest ми отговориха,че водят разследване, после някакви тъпотии(натоварен сезон, празници) и накрая ми писаха да чакам,че крайния срок бил 13.10.Става въпрос за 150$ и се чудя какво да правя, идеи?

# 63
  • Мнения: 2 337
Tracking No.: RF723287819SG
Package Status: In Transit
EndVessel
Destination: Bulgaria
Origin: Bulgaria
2019-08-20 00:15:00  BGSOF,Arrive at transit airport.
2019-08-17 23:30:00  HK,Hand over to airline.
2019-08-17 10:46:00  Service provider received shipment information .
2019-08-17 10:28:11  HONG KONG - HONG KONG,Depart from facility to service provider.
2019-08-16 10:42:48  HONG KONG - HONG KONG,Fpx picked up shipment.
2019-08-16 10:42:48  HONG KONG - HONG KONG,Shipment arrived at facility and measured.
2019-08-13 18:27:04  Shipment information received

First vessel:
2019-08-14 14:40:05  Departure in Location Warehouse Sorting Centre.
2019-08-14 12:42:29  Shipping Label Printed.
2019-08-13 18:18:10  Order Created.

Здравейте, става въпрос за една пратка от gearbest,замръзнала е от 20.08 и нищо не се случва, отворих тикет, писаха ми да проверя в пощата, писах на info@bgpost.bg, отговориха ми,че не е пристигала, на проследяването излиза това 21/08/2019 02:20   SINGAPORE   SINGAPORE SAL   Send item abroad (EDI-received) ,писах и на customs@bgpost.bg(Български разменно-сортировъчен център), оттам не ми отговориха, gearbest ми отговориха,че водят разследване, после някакви тъпотии(натоварен сезон, празници) и накрая ми писаха да чакам,че крайния срок бил 13.10.Става въпрос за 150$ и се чудя какво да правя, идеи?
R*SG и другите препоръчани се чакат до 45 ден и след това подлежат на т.н. издирване. За вашата дните се броят от 16.08 Вие може да кажете на подателя да поиска издирване след 40ти ден за да имат време да задвижат процедурата. До 60ти ден би трябвало да са я намерили и да са я доставили или да са ви обезщетили.
На такива сайтове се плаща през пейпал. Минат ли 60те дена влизате в пейпал и си искате парите. В случай, че сте направли грешка да платите директно ще трябва да се свържете с банката и да поискате "chargeback". Проверете във банката в какъв срок може да подадете искане за chargeback. Носят се разни "легенди" и затова не искам да давам срокове.

# 64
  • Мнения: 22
Tracking No.: RF723287819SG
Package Status: In Transit
EndVessel
Destination: Bulgaria
Origin: Bulgaria
2019-08-20 00:15:00  BGSOF,Arrive at transit airport.
2019-08-17 23:30:00  HK,Hand over to airline.
2019-08-17 10:46:00  Service provider received shipment information .
2019-08-17 10:28:11  HONG KONG - HONG KONG,Depart from facility to service provider.
2019-08-16 10:42:48  HONG KONG - HONG KONG,Fpx picked up shipment.
2019-08-16 10:42:48  HONG KONG - HONG KONG,Shipment arrived at facility and measured.
2019-08-13 18:27:04  Shipment information received

First vessel:
2019-08-14 14:40:05  Departure in Location Warehouse Sorting Centre.
2019-08-14 12:42:29  Shipping Label Printed.
2019-08-13 18:18:10  Order Created.

Здравейте, става въпрос за една пратка от gearbest,замръзнала е от 20.08 и нищо не се случва, отворих тикет, писаха ми да проверя в пощата, писах на info@bgpost.bg, отговориха ми,че не е пристигала, на проследяването излиза това 21/08/2019 02:20   SINGAPORE   SINGAPORE SAL   Send item abroad (EDI-received) ,писах и на customs@bgpost.bg(Български разменно-сортировъчен център), оттам не ми отговориха, gearbest ми отговориха,че водят разследване, после някакви тъпотии(натоварен сезон, празници) и накрая ми писаха да чакам,че крайния срок бил 13.10.Става въпрос за 150$ и се чудя какво да правя, идеи?
R*SG и другите препоръчани се чакат до 45 ден и след това подлежат на т.н. издирване. За вашата дните се броят от 16.08 Вие може да кажете на подателя да поиска издирване след 40ти ден за да имат време да задвижат процедурата. До 60ти ден би трябвало да са я намерили и да са я доставили или да са ви обезщетили.
На такива сайтове се плаща през пейпал. Минат ли 60те дена влизате в пейпал и си искате парите. В случай, че сте направли грешка да платите директно ще трябва да се свържете с банката и да поискате "chargeback". Проверете във банката в какъв срок може да подадете искане за chargeback. Носят се разни "легенди" и затова не искам да давам срокове.

Благодаря за отговора, през Пейпал съм платил, ще изчакам 60 дни и отварям диспут.

# 65
  • Мнения: 2 337
Сингапурците в посока България пак са ги запушили нещо. Драми пак някакви. Сигурно някой пак е оплел конците и трябва да се пуска механичното въздействие. Как беше вица "В дървена глава акъл се набива само с дърво" ... По форумите почнаха да с оплакват.

# 66
  • Мнения: 22
Моята пратка изнендаващо дойде преди 3 дни и то за късмет в пощата , въпреки,че бяха написали стойност 50$ Simple Smile

# 67
  • Мнения: 515
Здравейте!Отново  имам проблем с моята пратка:(Някой знае ли какво означава ,,недоставена"-от вчера е клеймото..
CP373566280CN

# 68
  • Мнения: 2 337
Здравейте!Отново  имам проблем с моята пратка:(Някой знае ли какво означава ,,недоставена"-от вчера е клеймото..
CP373566280CN
А честито. Чака на митницата в Добрич. Може да търсите бг пощи за да я освободят. http://www.bgpost.bg/bg/498

Последна редакция: сб, 28 сеп 2019, 15:03 от netman71

# 69
  • Мнения: 515
Здравейте!Отново  имам проблем с моята пратка:(Някой знае ли какво означава ,,недоставена"-от вчера е клеймото..
CP373566280CN
А честито. Чака на митницата в Добрич. Може да търсите бг пощи за да я освободят. http://www.bgpost.bg/bg/498
   Ха!Това се казва изненада!А аз помислих,че пак греда,благодаря много за информацията!

# 70
  • Мнения: 35
Моля за помощ за тази пратка LP00146993940262

# 71
  • Мнения: 2 337
Време е и аз да споделя номер на една поръчка. RB808240114SG Проследяването показва, че вече 40 дена е забутанан някъде. В случай, че някой от БГ пощи чете да си проверите дали не е при вас, защото на 45 ден (а може и по-рано) ще ви дойде от сингапурците. Нали не ви се иска да плащате. И без това имате претенции че не сте богати - поне не си пилейте парите и не създавайте лошо впечатление в клиентите ...

# 72
  • Мнения: 36 187
На мен преди дни ми се случи - чакам над 2 месеца едно нещо - беше с удължен срок за доставка. Минава срока, минава и времето за отзив, пуснах диспут и след един час дойде пощальонката с него...Не знам кой е виновен за забавянето.

# 73
  • Мнения: 2 337
На мен преди дни ми се случи - чакам над 2 месеца едно нещо - беше с удължен срок за доставка. Минава срока, минава и времето за отзив, пуснах диспут и след един час дойде пощальонката с него...Не знам кой е виновен за забавянето.
И на мен ми се случи. Пристига една със скъсан пакет. Питам къде е протокола. Ами тя се скъса като я носех насам. Ами сега правим протокол с двама свидетели и я носите обратно. Та явно има такива дето има се случва. Такива докато не им се случи да ги уволняават на същия ден на пощите ще им се носи славата и после имат наглостта клиентите да са виновни. Тоя филм сме го гледали вече. Не ви ли омръзна?

# 74
  • Мнения: 6 924
Това не е в България.
Преди година имах пратка на стойност €48 по CN22 която дойде в бг два дена преди удължения до 90 дена срок.

Общи условия

Активация на акаунт