Български пощи

  • 4 939
  • 58
  •   1
Отговори
  • Мнения: 25
Някой има ли проблеми със смотаното държавно предприятие Български пощи последните 2 седмици? Сайта им е блокирал отвсякъде, това е видимо. Но пратки от различни места и от различни  международни куриери просто не идват. В пощата жените си приказват на групички по три и те гледат с неприязън ако искаш да получиш повече информация от тях и им разваляш задълбочените разговори.

# 1
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
От така написания пост нищо не се разбира...
Сайтът на "БГ-Пощи" си работи перфектно при мен.
А какви са тези "различни международни куриери", за които споменаваш, и какво общо имат Пощите с тях?

# 2
  • INFJ
  • Мнения: 9 347
Проблеми има винаги, нещо по-конкретно? Какво показват тракинг номерата?

# 3
  • Мнения: 25
От така написания пост нищо не се разбира...
Сайтът на "БГ-Пощи" си работи перфектно при мен.
А какви са тези "различни международни куриери", за които споменаваш, и какво общо имат Пощите с тях?

Темата е в раздел Пазаруване от чуждестранни сайтове. Ако си нямаш понятие от това, моля не зацапвай темата.  Проследяването на пратки на сайта им се чупи по всевъзможни начини от много дни, в най-добрия случай изплюва съобщение "В момента не може да обработим запитването ви".

# 4
  • INFJ
  • Мнения: 9 347
В момента опцията работи. По принцип, ако конкретен сайт има проблем, има и други независими сайтове, които предлагат тракинг:

https://www.17track.net/bg
https://en.trackitonline.ru/

# 5
  • Мнения: 25
В момента опцията работи. По принцип, ако конкретен сайт има проблем, има и други независими сайтове, които предлагат тракинг:

https://www.17track.net/bg
https://en.trackitonline.ru/

Да, оправиха го накрая. Но имам и доста други пратки, с малка стойност, т.е. без проследяване, от различни магазини, пратени с различни куриери, които се бавят необичайно дълго, което ме накара да питам тук дали и някой друг не изпитва същите проблеми от две седмици. По Нова година имаше забавяне с 3 седмици защото системата им с обмитяване беше в хаос, да няма пак нещо "неочаквано" за което не дават информация с охота?

# 6
  • INFJ
  • Мнения: 9 347
В повечето случаи зависи от разпределителните центрове извън страната.
Веднъж пристигнали в България, никой пощенски оператор няма интерес да се затрупва с тонове пратки и да си ги държи при него.

# 7
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
Темата е в раздел Пазаруване от чуждестранни сайтове. Ако си нямаш понятие от това, моля не зацапвай темата.

Явно се изразих прекалено софистицирано. Добре, втори опит, този път с по-прости думички: "пратките от различни международни куриери" (цитат от заглавния пост) биват доставяни в България от същите тези куриерски фирми (DPD, DHL, TNT и т.н.), като понякога се ползват услугите на местни подизпълнители, от рода на Speedy, но при всички положения, тези пратки нямат нищо общо с и не минават през "БГ-Пощи". Мисля, че бъркаш "куриери" с "пощенски служби", а това са 2 отделни понятия.
По тази причина, запитването ти е изначално погрешно формулирано и именно това отбелязах в първия си пост.
Ако се изразяваш по същия объркан начин и пред пощенските служители, нищо чудно, че получаваш странни погледи.

# 8
  • Мнения: 25
Темата е в раздел Пазаруване от чуждестранни сайтове. Ако си нямаш понятие от това, моля не зацапвай темата.

Явно се изразих прекалено софистицирано. Добре, втори опит, този път с по-прости думички: "пратките от различни международни куриери" (цитат от заглавния пост) биват доставяни в България от същите тези куриерски фирми (DPD, DHL, TNT и т.н.), като понякога се ползват услугите на местни подизпълнители, от рода на Speedy, но при всички положения, тези пратки нямат нищо общо с и не минават през "БГ-Пощи". Мисля, че бъркаш "куриери" с "пощенски служби", а това са 2 отделни понятия.
По тази причина, запитването ти е изначално погрешно формулирано и именно това отбелязах в първия си пост.
Ако се изразяваш по същия объркан начин и пред пощенските служители, нищо чудно, че получаваш странни погледи.

Явно си въобразяваш, че си много умен, пък даваш оценки за другите когато не разбираш и от най-прости неща, което не е признак за особен интелект. Всички пратки от Алиекспрес минават през Български пощи за съжаление.

Ако си научил до момента 100 думи на английски може да прибавиш към речника си на английски, пък и на бългаски още една
courier - a company or employee of a company that transports commercial packages and documents.

И не виждам с какво помагаш и с какво можеш да помогнеш с нещо на някого тук по темата, та ще е най-добре да не я зацапваш.

# 9
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
Ако си научил до момента 100 думи на английски...

Знам само 4 – I fucking give up! Laughing

# 10
  • INFJ
  • Мнения: 9 347
Пратките минават през Български пощи, защото от Алиекспрес изпращат с техните пощи - China Post. Това е най-евтиният (често и безплатен) вариант и е нормално да отнема дълго време, понякога и по 3 месеца.

Ако си платиш доставка с DHL, ще ти доставят с DHL, ако платиш доставка с Fedex, ще доставят с Fedex. Проста схема е. Ще доставят до няколко дни, но и цената, която ще платиш ще е доста по-различна.

# 11
  • Мнения: 25
Пратките минават през Български пощи, защото от Алиекспрес изпращат с техните пощи - China Post. Това е най-евтиният (често и безплатен) вариант и е нормално да отнема дълго време, понякога и по 3 месеца.

Ако си платиш доставка с DHL, ще ти доставят с DHL, ако платиш доставка с Fedex, ще доставят с Fedex. Проста схема е. Ще доставят до няколко дни, но и цената, която ще платиш ще е доста по-различна.

Не е точно така. В зависимост от магазина, може да избереш куриера, често без доплащане и е хубаво да се гледа и човек да се възползва от тази опция.  Нямам с DHL, но чакам пратки чрез 4-5 куриера - China Post, Cainino, Singapore (всяка си има няколко типа сървиси) и всеки минава по различен маршут, което прави малко вероятно ако всичките запецнат необичайно дълго, проблема да е извън България и Български пощи.

Имам даже нещо и с BPost,  което е Belgium post - стигна набързо в Белгия, от там в Германия и от повече от месец няма следа от него.

Последна редакция: пн, 15 апр 2019, 15:32 от x25

# 12
  • INFJ
  • Мнения: 9 347
Ами това пак са държавните пощи на съответните държави. Не са куриери от рода на DHL.

И пак повтарям, че пратките минават през разпределителни центрове по различни континенти - Азия, Европа. Няма превоз директно до България.

Един от разпределителните центрове е точно в Германия. Там пратки може да откарат и 2 месеца.

# 13
  • Fort Worth, TX
  • Мнения: 2 119
Вероятно е открадната.Колко време я чакаш?Ако е над месец и повече просто я отпиши пратката .Какво имаше вътре?И преди съм разказвала историята, но пак ще напиша.Сина ми миналата година прати тел.Голяма грешка.Телефона се проследява до момента , в който влиза в БГ.Пратен е до адрес.След над месец ни вест, ни кост.Момичето ходеше всеки ден до пощата и там вдигат рамене, макар че беше до адрес.Имаше и няколко кейса за тел.След два месеца получаваме пакета обратно.Естествено без телефона само някои кейсове дето не са им харесали.Отделно на това вътре празни пакети от на 5 човека пратките.Партките бяха от Али, Швейцария, Италия и не помня още къде.На всеки пакет има описание на пратката-смартчасовник, комп.част, химикали и не помня другото.Взели са пратките и ни връщат защото сме най-далече празните пакети.На всеки пакет имаше печат непотърсен.Глупости, защото на всеки човек има името, адреса и тел. номер.Това според мен е станало на разпределителната в СФ.Изобщо не стигат до дадения град.Отварят и вземат това което им харесва.После бам печата непотърсена и обратно.Твоята дано не е открадната, но пък може и празния плик да е в Австралия.Ние сме в ТХ.Аз редовно поръчвам от Али.Никога , ама никога не ми се е загубила и недошла пратка.Просто съжалявам , но това е жестоката истина.

Последна редакция: пн, 15 апр 2019, 16:28 от Кремито

# 14
  • INFJ
  • Мнения: 9 347
След 30-40 дни имаш право да си поискаш парите обратно или да изпратят нова пратка.

# 15
  • Fort Worth, TX
  • Мнения: 2 119
След 30-40 дни имаш право да си поискаш парите обратно или да изпратят нова пратка.
Не е въпроса да върнат парите.Просто крадат на поразия.Редактирах си поста, ако желаете прочетете това което се случи на нас.Аз се обадих на всеки един човек и им казах да не си чакат пратките , защото са откраднати.

# 16
  • INFJ
  • Мнения: 9 347
В тези случаи продавачът подава рекламация към техните пощи и започва разследване. Ако се докаже, че пратката е стигнала в България и след това е изчезнала, то БГ пощи ще дължат обезщетение и ще плащат цената на стоката. Мисля, че максимумът, който покриват повечето пощи е до около 35-40 евро.

# 17
  • Мнения: 25
В тези случаи продавачът подава рекламация към техните пощи и започва разследване. Ако се докаже, че пратката е стигнала в България и след това е изчезнала, то БГ пощи ще дължат обезщетение и ще плащат цената на стоката. Мисля, че максимумът, който покриват повечето пощи е до около 35-40 евро.

Едната пратка е вече в този процес. Проблем е и, че за по-ниски мита продавачът често пише по-малка сума. Иначе то българина може ли да не краде?  А как се работи в тази държавна фирма и че няма да потърсят никакъв елементарен контрол в случая мисля, че е ясно. Точно затова и търся с тази тема подкрепа и да се информираме взаимно какво става.

Не всички куриерски фирми са държавни. Cainino не е. Но това едва ли има значение в случая.

# 18
  • INFJ
  • Мнения: 9 347
Ти нямаш нищо общо с неговите рекламации към пощите, те може да отнемат и повече от 6 месеца.
Той трябва да ти върне сумата, която е платена с карта или Пейпал, или да ти изпрати нова пратка.

# 19
  • Мнения: 3 730
Ако чакате пратка от Китай може и 3 месеца да се бави.На всяка обява при поръчка си пише до колко време ще дойде .Повечето са до 60 работни дни.След изтичане на този срок вече имате право да пуснете диспут в сайта и да поискате от продавача да Ви върне парите или да изпрати отново.Аз съм имала случаи идват за 7-8 дни,друг път и по 3 месеца и повече съм чакала,но идват.

# 20
  • INFJ
  • Мнения: 9 347
Преди да изтече този срок се отваря диспут. Мине ли месец/месец и половина и пратката я няма, се отваря диспут и не се затваря докато не върнат парите или не получите пратката.

# 21
  • Мнения: 3 730
Преди да изтече този срок се отваря диспут. Мине ли месец/месец и половина и пратката я няма, се отваря диспут и не се затваря докато не върнат парите или не получите пратката.
Това изобщо не е вярно.Ако срока Ви е до 60 дни след изтичането на тези 60 дни имате на разположение 15 дни ,за да пуснете диспута.Ако изтървете този срок нямате право на никакви притенции след това.Ако го пуснете в рамките на тези 15 дни автоматично започват да текат 30 дни през които продавача е длъжен да възстанови сумата.

# 22
  • INFJ
  • Мнения: 9 347
Няколко пъти съм разговаряла със съпорта на Алиекспрес, винаги са ме съветвали преди да изтече 60-дневният срок да отварям диспут.

А го има и написано в правилата им: Contact the seller for more information. If that doesn’t work, you can always apply for a refund by opening a dispute. Make sure you do this before your Buyer Protection has ended.

Buyer protection е 60 дни, както се вижда на снимката:

# 23
  • Мнения: 3 730
Няколко пъти съм разговаряла със съпорта на Алиекспрес, винаги са ме съветвали преди да изтече 60-дневният срок да отварям диспут.

А го има и написано в правилата им: Contact the seller for more information. If that doesn’t work, you can always apply for a refund by opening a dispute. Make sure you do this before your Buyer Protection has ended.

Buyer protection е 60 дни, както се вижда на снимката:


Един единствен път ми се наложи да пусна диспут и ми даде да го отворя когато изтече срока за доставка (имах 14-15 дни).После още 30 дни чаках за връщане на сумата и си я получих де (може би на около 20-тия ден).В последствие и пратката пристигна,а вече я бях отписала.

# 24
  • INFJ
  • Мнения: 9 347
Никога не съм отваряла диспут след изтичането на 60те дни, винаги е било преди това. Остане ли една седмица, действам.

# 25
  • Мнения: 19 482
Българските пощи са трагични, аз имах недоставена пратка по Нова година от iHerb - търсих, питах - нищо. Писа на сайта на iHerb, хората в тридневен срок ми върнаха парите, нищо че пратката беше доставена в БГ и....изчезнала там. Сега пак поръчах от тях, отношение и обслужване - под всякаква критика. Ама тук да намесени и от Столична митница, не само Български пощи. Не ми е ясно как може по десет дни да не може човек да се свърже с тях по мейл или телефон за едното освобождаване на пратката....Пълна трагедия са тези две институции.

# 26
  • Fort Worth, TX
  • Мнения: 2 119
Мисля че минават митница и след това изчезват.Вероятно става в разпределителната.

# 27
  • Мнения: 19 482
То изчезването едно на ръка, сега не вдигат телефона с дни и седмици, не отговарят на мейли....ако случайно стане връзката една дръпната такъв тон ми държи....и накрая една крупна сума за ДДС, което е нормално, ама и такса за това и онова, вкл. на БП за митническо посредничество. Поръчвам вече само в краен случай, защото е мисия невъзможна доставка по този начин. И това се влоши точно по Нова година, явно там са безконтролни и затоваси позволяват подобно поведение.

# 28
  • Мнения: 1 457
Ужасни са просто.. аз затова и спрях да поръчвам от всякакви сайтове, които доставят чрез пощите - само доставка с куриер, въпреки че е по-скъпа, или до адрес на посредник.. Крайно време е да ги приватизират, да уволнят почти целия персонал, да назначат млади и знаещи хора и да си внедрят една модерна система за следене и отчет на пратки.. Не може да кацне нещо в БГ и да изчезне без никаква следа.

# 29
  • Мнения: 19 482
Абсолютно - то това си е чиста кражба, че и от длъжностни лица.

# 30
  • Мнения: 7
Здравейте!
 Не зная как да постъпя? Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем, моля за съвет.
Изпратих пакет до Германия на 19.11.2019г от Български пощи. Препоръчано..
Пакета не беше получен от дъщеря ми, но ми отговориха че е пристигнал на адреса.
На този адрес има около 20 апартамента. На подадената "рекламация"...и опит за уреждане на проблема
не получавам съдействие....
Как да постъпя?

# 31
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
Т.е. излиза, че адресът не е бил попълнен коректно?

# 32
  • Мнения: 115
Здравейте! Имам и аз проблем с български пощи. Изпратих две пратки от САЩ към два адреса в България/Плевен на 10 декември. И двата проследени и напуснали страната от Чикаго на 19 декември. След това няма проследяване за съжаление, защото дестинацията е България (питах). Единият пакет, доста малък, беше получен на 7 януари. Вторият, доста голям кашон, така и не беше получен. Получателят ходи до пощенската станция, но естествено й беше казано, че информация няма и да чака известие. Писах на митници и на бгпощи, можем и да звъннем. Чудя се обаче има ли изобщо някакъв регистър или списък на пратките, които влизат в България?

# 33
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
Т.е. и двете пратки са пратени с проследяващи номера? Тракинг номерът се вижда само до момента, в който пакетът напусне САЩ, и после отново, като влезе в страната-получател, т.е. България. Това по принцип – място за засечки, разбира се, че винаги има. Grinning

# 34
  • Fort Worth, TX
  • Мнения: 2 119
Здравейте! Имам и аз проблем с български пощи. Изпратих две пратки от САЩ към два адреса в България/Плевен на 10 декември. И двата проследени и напуснали страната от Чикаго на 19 декември. След това няма проследяване за съжаление, защото дестинацията е България (питах). Единият пакет, доста малък, беше получен на 7 януари. Вторият, доста голям кашон, така и не беше получен. Получателят ходи до пощенската станция, но естествено й беше казано, че информация няма и да чака известие. Писах на митници и на бгпощи, можем и да звъннем. Чудя се обаче има ли изобщо някакъв регистър или списък на пратките, които влизат в България?
Какво стана получен ли е колета?

# 35
  • София
  • Мнения: 191
Здравейте,

Изпратих пратка към Германия преди около месец с проследяващ номер (връщане на дреха, закупена от сайт). Сайтът не е получил още пратката, а според информацията от проследяването, пакетът е напуснал Бг на 21 февруари, и след тази дата липсва каквато и да е информация. Опитах да се свържа с контактния им център, но линията е заета или автонатично прекъсва. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем, не знам как да разбера какво се е случило ?

Благодаря!

# 36
  • Varna
  • Мнения: 264
Здравейте,
някой знае ли защо вече пратките от България с дестинация извън Европа не могат да са с проследяващ номер.Изпращам редовно до Щатите,пристигат бързо,доволна съм,но от миналата седмица вече БГ пощи не предоатавят такава услуга и служителката каза,че не гарантирала дали ще пристигне и кога?!?!?
И това в 21ви век!
Има ли куриер друг,който бихте ми препоръчали.Благодаря

# 37
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
"БГ-Пощи" не са куриер. С куриерите ще ти бъде значително по-скъпо да изпращаш.

За Европа – най-евтините, поне според това, което проверявах преди време, са Interlogistica; за извън Европа – EMS Bulpost (те, всъщност, май са куриерското поделение на "БГ-Пощи", един вид).

Не знаех, че са спрели тракинг системата, много странно и неприятно.

# 38
  • Мнения: 1 460
Здравейте, дали някой има информация за пощенските пратки от Русия към България, нормално ли се обработват? Чакам пратка, която се бави вече две седмици, проследяващият номер показва, че е излязла от тяхна митница на 14 май и след това няма никакво движение. Започвам да се притеснявам, че пратката е изгубена, но може би забавянето се дължи на обстановката с вируса в момента?

# 39
  • Мнения: 3 729
На сайта на пощите има списък с държави, за които се приемат препоръчани пратки. Заради ситуацията с корона вируса и многото отменени полети, пощите не могат да гарантират навременното пристигане на пратките, затова препоръката до много държави в момента е спряна.

# 40
  • Мнения: 2 865
Здравейте, дали някой има информация за пощенските пратки от Русия към България, нормално ли се обработват? Чакам пратка, която се бави вече две седмици, проследяващият номер показва, че е излязла от тяхна митница на 14 май и след това няма никакво движение. Започвам да се притеснявам, че пратката е изгубена, но може би забавянето се дължи на обстановката с вируса в момента?
И аз чакам пратка, като ми дава че на 14-ти е излязла от Русия, но още не е пристигнала. Според мен няма полети и пътува може би наземно. Ще дойдат но с голямо забавяне. Пиши ако се появи ново инфо.

# 41
  • София
  • Мнения: 19 249
Здравейте!
 Не зная как да постъпя? Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем, моля за съвет.
Изпратих пакет до Германия на 19.11.2019г от Български пощи. Препоръчано..
Пакета не беше получен от дъщеря ми, но ми отговориха че е пристигнал на адреса.
На този адрес има около 20 апартамента. На подадената "рекламация"...и опит за уреждане на проблема
не получавам съдействие....
Как да постъпя?
Дъщеря ви не може ли да провери там дали е влизал такъв пакет?

# 42
  • Мнения: 1 460
И аз чакам пратка, като ми дава че на 14-ти е излязла от Русия, но още не е пристигнала. Според мен няма полети и пътува може би наземно. Ще дойдат но с голямо забавяне. Пиши ако се появи ново инфо.

https://www.pochta.ru/no-mail-exchange
Нищо ново, но тази информация на страницата на руските пощи потвърждава казаното по-горе. България е в списъка на страните, към които доставката се осъществява със забавяне заради пандемията. Пощата пътува с автомобилен транспорт.

# 43
  • Мнения: 2 865
Ghibli, днес ми излезе сканиране, че пратката е в БГ. Твоята как е?

# 44
  • Мнения: 1 460
Точно влязох да напиша, че най-после има ново съобщение Simple Smile Статусът на моята пратка е такъв:

14.05.2020 18:43    RUSSIAN FEDERATION    Insert item into bag (Otb) and Send item abroad       
21.06.2020 13:29    BULGARIA    Receive item at office of exchange (Inb)       
21.06.2020 13:34    BULGARIA    Send item to domestic location (Inb)

# 45
  • Мнения: 1 521
На мен пък приятелка ми изпрати малък пакет от Германия преди 20 дни..... за съжаление без проследяване.
Започвам да се питам дали иЗобщо ще дойде някога, и ако не дойде аз бих ли могла да заведа някаква рекламация. Имам само снимана касовата бележка за платен транспорт и пише, че е пратка до БГ.
Ако тази пратка дойде някога, ще е последното ми изпозлване на БГ пощи.

# 46
  • Мнения: 1 457
Сигурно ще дойде някой слънчев ден, освен ако някоя пощаджийка не си го хареса Simple Smile Рекламация може да подаде твоята приятелка, получател не може да има претенции..

# 47
  • Мнения: 747
Здравейте, много се извинявам, ако не е по темата!!!!
Искам да попитам куриерите на БГ пощи като доставят писмо до адрес къде се подпосва получателя в някаква тяхна тетрадка или книга е това?
Благодаря Ви предварително!
Писмото е препоръчано.

# 48
  • Мнения: 3 729
Би трябвало да оставят известие да отидете да си го получите и там вече човек се подписва в една допотопна тетрадка.

# 49
  • Мнения: 747
Би трябвало да оставят известие да отидете да си го получите и там вече човек се подписва в една допотопна тетрадка.
Би трябвало да оставят известие да отидете да си го получите и там вече човек се подписва в една допотопна тетрадка.

Много благодаря за бързия отговор,
 техен куриер донесе препоръчано писмо,
Подпис се слага на известието на една бланка, която се къса от плика и също така носеше една тетрадка / книга и на нея се подписваш също, та за нея питах дали е правилно да я разнасят и да се подписваш и в нея за поличател?

# 50
  • Мнения: 33
Здравейте,
Мога ли вече да си взема тази пратка или трябва да чакам да излезе друг статус?Нямам обаждане или СМС.

# 51
  • Мнения: 3 729
Вижте си в пощенската кутия, би трябвало да оставят известие. А може просто да отидете до клона и да попитате за пратката. Ако не е спряна на митница, би трябвало да си я получите безпроблемно.

# 52
  • Мнения: 33
Вижте си в пощенската кутия, би трябвало да оставят известие. А може просто да отидете до клона и да попитате за пратката. Ако не е спряна на митница, би трябвало да си я получите безпроблемно.
Благодаря. Обадиха ми се и си я взех, не платих нищо.

# 53
  • Мнения: 1 716
Здравейте, нямам надежда, но да се оплача и да предупредя други ентусиасти, решили да ползват Бг Пощи.
Началото на януари сестра ми изпрати пратка от Англия с Бг пощи. Без код за проследяване, защото за такъв искали 20лири повече.
Пратка до сега няма. Вчера получих в пищата известие за пратка, издадено миналата седмица, чак сега пуснато в пощата ми. Пише моят адрес, но е на чуждо име. Отидох до пощата да проверя. Скараха ми се, че като не съм Виолета, няма пратка за мен. Питах защо пише моят адрес -,, от къде да знам, БЕ госпожо! " Помолих да проверят на мое име има ли нещо, пак се скараха, трябвало да получа известие. То като гледам, много са надежни известията....
Все пак провери-няма. Четвърти месец започва да тече, не мисля че ще получа нещо. Но вече не вярвам да се върне и при сестра ми.
Никога повече Бг пощи...
П. П. А някъде там, някоя Виолета чака известие за пратка... Което няма да получи, защото идва при мен.

# 54
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
Разбира се, че "БГ-Пощи" не са надеждни, но няма вариант никога да не ти се наложи да ги използваш, ако редовно пазаруваш онлайн. Невъзможно е просто.

# 55
  • Мнения: 1 716
Затова пазарувам само от бг сайтове 🙄. И ако много искам нещо от чуждестранен сайт, поръчвам до адрес на майка ми в Гърция, тя го получава по тамошните пощи и ми го праща с превозвач. Луда работа, но поне получавам всичко.

# 56
  • Мнения: 1 521
Аз най- накрая получих пратката си, след месец и половина. Изпратена от Германия до БГ, без проследяване. Пристигна! Grinning
Прекръстих се и си я взех.

# 57
  • София
  • Мнения: 19 249
Никога повече Бг пощи...
П. П. А някъде там, някоя Виолета чака известие за пратка... Което няма да получи, защото идва при мен.
Аз бих пуснала жалба до ръководството на Бг пощи, поне малко да им стъжня живота

# 58
  • Мнения: 3 729
Никога повече Бг пощи...
П. П. А някъде там, някоя Виолета чака известие за пратка... Което няма да получи, защото идва при мен.
Аз бих пуснала жалба до ръководството на Бг пощи, поне малко да им стъжня живота
Аз съм пускала оплакване от един пределно заядлив и кисел началник-клон, който повече от година ми трови нервите, и на мен, и на други клиенти. Едно оплакване до централата, с копие до централния клон в града и обратна разписка, и началник-клонът вече е мил, приветлив и слънчев човек, чак да ти е драго да отидеш в пощата.

Общи условия

Активация на акаунт