Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

се променя - разгледайте новостите и споделете с нас впечатленията си Включете се
Здравословни проблеми и профилактика
Паническо разстройство - 36
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
495-509 от 736 отговора


Мнения: 4 314
pepsito37, много  благородно. Дерзай, стискам ти палци.
Цитирай


Мнения: X
Подкрепям с две ръце създаването на група. Ако не друго - поне ще имате повод за излизане от къщи и то без да ви се налага да се преструвате, че всичко ви е наред - за мен тези две неща бяха най-трудните. Ще ви бъде някакъв вид социален живот, а и друго си е да знаеш, че някой го е грижа за теб и като те пита - как си - да не очаква единствен отговор ДОБРЕ.

Естествено, винаги има риск да сте на различни вълни и едни да искат да бъдат просто разбрани и подкрепени, други да искат да шокат канчета и надъхване. Просто хората са различни, но един психолог може да ви изготви програма, която да следвате.

По света има групи по взаимопомощ за всико възможно и ги дават като много успешни.
Цитирай


Мнения: 32

Здравейте,пиша за първи път . Вчера ми изписаха клонарекс и ципралекс.Може ли който е пил Клонарекс да каже как се чувствал при първия прием , успокоява ли и след колко време,чувствахте ли се отпаднали от него ,замаяни .Доста съм неспокойна дали успокоява
Цитирай


Мнения: 4 314
По-скоро би трябвало да ви притеснява ципралексът, защото той е антидепресантът и при него са страничните действия. Клонарексът е бензодиазепин и "омекотява" действието на АД.
Цитирай


Мнения: 1
Здравейте приятели,имам същия проблем за съжаление......пия Пропранолол 10мг.сега,преди 2месеца Амитриптилин 10мг.Спрях ги,защото въпреки ниският прием имат много странични ефекти.Сега пия само Пропранолол,той също има странични ефекти,него незнам как бих могла да спра,но вече почти 6 месеца го пия,какво бихте ме съветвали?
Цитирай


Мнения: 218
Какви странични ефекти имаш?
Не е ли по добре да се консултираш с този, който ти ги е изписал? Би трябвало да ти ги е сменил още на първоте месец-два след като не са ти повлияли добре.
Другото което не разбирам е, защо пиеш Пропранолол? Всъщност кой ти го изписа? Имам леки съмнения, че е ДжиПи- то ти.
Цитирай

Благоевград

Мнения: 3 407
Пропранололът е бетаблокер, защо не се посъветваш с лекар да ти го смени. Не съм лекар, но бетаблокерите май действат по един и същи начин. Е, естествено някои имат и други специфични действия.
Нещо се преуморих тези дни, преспах, цапна ме  депресията. Я да ходя да си правя тренировката.
И честит празник!
Цитирай


Мнения: 362
Съгласна съм с Али, клонарекса е бензодиазепин. Подобен е на ривотрила. Със същата активна съставка. Действа успокояващо. Ципралекса обаче е хубав антидепресант, но през първите 10-ина дни приблизително предизвиква някои неразположения. Трябва да се изчака този период и после става добре. Затова се изписва комбинирано с клонарекс. Разбира се ако стане нетърпимо, психиатърът ще прецени. Обърни се към него. Ще се оправиш. Не се притеснявай.

Честит празник на всички и приятни почивни дни. В БГ са цели три. ,😃
Цитирай


Мнения: 125
Аз се изгубих по трасето и пак се върнах Smile
Бях си в БГ и посетих психиатър.Имам предписано лечение с Серопрам,Флуанксол и Клонарекс.От 4 дни ги пия по схема и съм яко надрусана през целия ден.Но пък ми харесва.Преди да започна лекарствата бях в ужасна дереализация,виене на свят,залитах,всичко ми беше като на сън и дори не се зарадвах на родителите си като се прибрах.В автобуса за вкъщи щях да колабирам..кошмар.Още с първия Клонарекс бях друг човек.В Англия ми бяха изписали Бетасерк за световъртежа,но психиатърката ми каза да го спра,защото нямам проблем с вестибуларния апарат.Проблема е с тревожността.И беше права.Да чукна на дърво се преродих тия дни.Само малко мо се спи,но докато достигна максималната доза на АД ще трябва да ми е зареден организма с успокойтелното.Пращам ви много прегръдки:hugs:
Цитирай


Мнения: 362
Браво Ettyy , така се радвам за теб. "Звучиш" обнадеждена и облекчена. Със или без лекарства, важното е да сме добре. Кой както успее така да се справя. Дай боже всеки тук да намери спокойствие. Наистина много се радвам за теб 😘
Цитирай

Благоевград

Мнения: 3 407
Ети, важното да имаш правилно лечение. Май тук повечето сме с лекарства. Аз първия път не усетих негатива на АД-то с Ривотрил по схема.
Правилно ни е казано на нас по едно кафе, но не аз две едно след друго ударих, при това второто бе доста силничко. Да мога да го откажа, но навикът ...
Да ми се пооправи главата излезнах на 8 км разходка в една гора.
Цитирай


Мнения: 213
Знам, че и преди се е давало като съвет, но аз да кажа - правете йога и медитирайте. Помага изключително много (поне на мен лично). При мен вече, като че ли физическите симптоми отшумяха почти (като изключим сърцебиене и прескачане понякога). А тук май повечето се оплакват повече от физически симптоми. Сега си останах с гадните мисли и тревожност. Не знам подобрение ли е това или не.
Цитирай


Мнения: 63
Здравейте,от доста време съм с ПР и депресия, лекарства не взимам, искам да ви попитам дали и вие имате това чувство на замъглено зрение особено вечер,вървя като пияна.Дали е от ПР или имам друг проблем?
Цитирай


Мнения: 213
Здравейте,от доста време съм с ПР и депресия, лекарства не взимам, искам да ви попитам дали и вие имате това чувство на замъглено зрение особено вечер,вървя като пияна.Дали е от ПР или имам друг проблем?
Аз имах такъв период. Точно както описваш, все едно бях пияна. При мен беше през целия ден, очите ми бяха чувствителни към светлина, интересно че когато навън беше мрачно и облачно, бях по-зле със зрението. Мислех да ходя на очен, но после всичко отшумя от само себе си.
Цитирай


Мнения: 100
Аз се старая и гледам да се държа ,когато  усещам че идва паник атаката стискам зъби и я чакам, не ме плаши толкова .Хубавото е ,че отминава бързо и знам, че е моментно ,да идва и да си ходи  Very Happy При мен има нещо ново обаче, чувство на недостиг на въздух .Имам чувството ,че въздуха не стига до белия ми дроб достатъчно ,не е никак приятно ,но и с това ще свикна.На пулмолог не съм ходила ,защото знам че е от мозъка всичко Smile Добре ,че ги има тези лукчета .Хубав ден на всички Ви  !
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
495-509 от 736 отговора