Пазаруване от Amazon - тема №83

  • 61 016
  • 754
  •   1
Отговори
# 645
  • Казанлък
  • Мнения: 903
Днес получих това скиорско яке Колумбия
https://www.amazon.co.uk/gp/product/B074V3XQKP/ref=ppx_yo_dt_b_a … ?ie=UTF8&th=1
Взех го в небесно син цвят на £43.66 . Направо не можах да повярвам на тази цена. Чудесно е и ми става идеално. Наскоро едно леко пухено ми беше тясно и аз се притеснявах, но явно си е до модела. Всички останали дрехи на марката ми отговарят. Другата зима и градско и извън градско съм осигурена с хубави якета Simple Smile

И тези шортички Саломон
https://www.amazon.co.uk/gp/product/B0754RP3F8/ref=ppx_yo_dt_b_a … ie=UTF8&psc=1
Преди време само XXL беше на изгодна цена и аз рискувах. Големи са ми и ако някой има интерес, още са в мен.
Сега поръчах XL и са ми добре.

Чакам и няколко тениски и потници на Колумбия за 6-8 паунда за сестра ми и племеницата. Simple Smile

# 646
  • Велико Търново/Latitude: 43 ° 32 '47 "North - Longitude: 6 ° 56' 17" East
  • Мнения: 1 220
Аз получих тези Hush Puppies; които се споделиха преди няколко страници:
https://www.amazon.de/dp/B07CD2V899/ref=twister_dp_update?_encod … ng=UTF8&psc=1
За 11-15 евро (с доставката) биват, но не са уау. Аз ги взех за майка ми, но ще се почудя дали да ги задържа. Мисля, че си отговарят на номера - взех 37, аз нося 38 - напъхах си крака, но ми стискат. Кожа и плат. За сухо време са, т.к. материята на петата не е подходяща за дъжд.

# 647
  • Мнения: 3 727
В немския ми предлага прайм 99 цента за една седмица. Ако го пусна днес,нали следващия четвъртък трябва да го спра,за да ме таксува само толкова..?  Дали ще мога предварително да заложа дата на спиране?

# 648
  • София
  • Мнения: 5 934
Аз получих тези Hush Puppies; които се споделиха преди няколко страници:
https://www.amazon.de/dp/B07CD2V899/ref=twister_dp_update?_encod … ng=UTF8&psc=1
За 11-15 евро (с доставката) биват, но не са уау. Аз ги взех за майка ми, но ще се почудя дали да ги задържа. Мисля, че си отговарят на номера - взех 37, аз нося 38 - напъхах си крака, но ми стискат. Кожа и плат. За сухо време са, т.к. материята на петата не е подходяща за дъжд.

Аз да си призная... мое мнение... тази марка никога не съм я харесвала и все се чудя като пусне някой линк , за уау цена на обувки от марката... И в Мол-а ги гледам имат магазини... Само на мен ли ми се струва, но са маркови обувки, с немарково качество. Чудя се дали има доволни... ?

# 649
  • Варна
  • Мнения: 6 871
Отдавна не нося обувки на марката но имаше период в който имах доста. За качеството мога да кажа само положителни неща. За удобството също. Особено детските обувки. Друг е въпроса, че малко от моделите ми допадат чисто визуално.

# 650
  • Мнения: 6 288
Аз да попитам някой скоро сблъскавл ли се е със съпорта на английски на Амазон.фр? Там май само индийци обслужват и нивото на владеене на езика е пълна скръб.

Трябваше да им върна един повреден лаптоп и се почна една калпава кореспонденция с обещания дето не спазиха. Получиха си го обратно преди 11 дни и няколко пъти им писах и пратих бележката за пощенските на ДЧЛ, както и подписаната разписка за доставката. Сложила съм вътре и принтираното листче с данните за поръчката с баркода. Само ми пишат да чакам, ама колко не уточняват. Можело и да е по-дълго. Ама по-дълго от кое?

Друг път като се забавят толкова дълго и им пиша, са ми връщали парите веднага, а сега може би заради голямата сума и ме мотаят.
Ако се свържа с моята банка дали мога да искам да възстановят плащането към Амазон или да си чакам, ама до кога и после какво да правя? Знам за един случай дето един човек го мотаят 6 месеца вече, без да са му решили случая.

# 651
  • София
  • Мнения: 9 850
Аз бих писала пак и пак и пак, докато не ми възстановят парите. Всеки ден. Сега хем нямаш лаптоп, хем пари. Макар че Амазон не са от тези, дето биха те излъгали, просто парите са си твои и няма никаква причина да ги държат, още повече, че не плащат лихви върху тях.

# 652
  • София
  • Мнения: 2 401
drago_2008, в края на имейлите обикновено има линк към форма за feedback, където се оценява качеството на услугата - може да ги насолиш в нея, дано ти обърнат повече внимание.

# 653
  • София
  • Мнения: 5 934
Аз да попитам някой скоро сблъскавл ли се е със съпорта на английски на Амазон.фр? Там май само индийци обслужват и нивото на владеене на езика е пълна скръб.

Друг път като се забавят толкова дълго и им пиша, са ми връщали парите веднага, а сега може би заради голямата сума и ме мотаят.
Ако се свържа с моята банка дали мога да искам да възстановят плащането към Амазон или да си чакам, ама до кога и после какво да правя? Знам за един случай дето един човек го мотаят 6 месеца вече, без да са му решили случая.
Всеки бранд си има процедури. Предполагам че оторизиран сервиз на марката ще трябва да направи тест и да потвърди бъг,  невъзможност да се поправи, че не е залят с течност по ваше невнимание  или подобно нещо. По- евтините марки имат тегави процедури. Зависи също и от типа гаранция, един вид, не са длъжни в сервиз да реагират веднага.... освен ако не е някаква скъпа гаранция- тип NBD некс бизнес дей ( пиша по принцип)
Този лаптоп каква марка е? Той е система DOA - дед от арайвъл.... така си е пристигнал "мъртъв"=повреден... Или се поврежда в следствие от употреба?
Диагностика по телефон или подобно нещо правена ли е? Кой реши че е "мъртъв"и не може да се поправи,  че да се връщат пари?
Пиша по принцип понеже не знам детайлите ... Имам опит със сервиз на един от големите брандове в Бг и знам процедурите им,... та затова...

Последна редакция: чт, 16 май 2019, 11:19 от Yangdze

# 654
  • София
  • Мнения: 546
drago_2008, определено пиши пак докато ти свършат работата. С френския точно не съм комунникирала, но от комуникацията ми с останалите съм убедена, че всичко зависи от това на кой ще попаднеш.
Аз наскоро имах проблем с един рифънд, свързах се на чата и първо беше някакво индийско име. Описах проблема надълго и широко, с много детайли, на добър английски и след това направо ме прехвърлиха на супервайзор Grinning В общия случай на "първа инстанция" отговарят с по 1 изречение и нямат много правомощия. Супервайзорът беше изключително светнат и ми свърши работата за нула време, въпреки че се оказа проблем в системата, трябваше да контактува с 2 други отдела, но оправи работата докато стояхме в чата.

# 655
  • София
  • Мнения: 9 850
На мен след един чат в английския амазон (отново с индийци, то с кой друг да контактуваш...) не ми решиха проблема. Като затвориш чата, нали те пита доволен ли си, решили ли са ти проблема - цъкнах Не, и веднага ми изскочи едно "дайте ни шанс да поправим нещата", описах там с 2 изречения проблема и след 2 часа имах отговор от някакъв мениджър, че ми връщат парите и много се извиняват.
Друг път писах пак в чата за проблем, не можело нищо да направят, освен да върна продукта и да получа пълен рифънд. След 2 дни писах пак, попаднах на друг - веднага ми замени продукта. Та си зависи на кого попаднеш.

# 656
  • Мнения: 6 288
На всички мейли са махнали отметката за оценка. Според мен съвсем тенденциозно. Това е опция, която самите агенти могат да решат дали да включат и да ги оцениш или да изключат. Съответно нямам вариант да ги оценя иначе тутакси бих! Пак им писах пък да видим уж до 14,05 щях да ми отговорят, сега писаха, че до днес в края на деня... ще видим какво ще излезе. Тъпото е, че френски не знам, а чат или телефон на английски няма.

Yangdze, лаптопът не е мъртъв, а работи, но има умрели пиксели на дисплея, жакът за слушалките не работи като хората, има и проблем с буксата за зареждане и от там неприятното усещане, че те хваща ток като го вдигаш.... Пращан е директно до БГ и съответно си го взимат обратно, а не ми го ремонтират.
Както и да е... и преди няколко години съм връщала повреден лаптоп и не е имало проблем. Този исках да го запазя макар и с дефектите ама като взеха да се натрупват и ми дойде в повече.

# 657
  • София
  • Мнения: 5 934
Аз не съм адвокат на франсетата, ама пак, ще трябва да го диагностицират, преди  да се потвърди какво и що е повредено, предполагам
Инак ще се зачудя, ако пращаш обратно кашона на лаптоп и те веднага връщат парите.
То всеки ще ползва и ще връща след няколко месеца така... Предполагам е въпрос на време...
Аз имам наблюдения за Б-я и знам, рефънд се прави много тегаво и бавно, при това наблюденията ми sa за една от скъпите марки с добър сервиз и добра политика в това отношение... Представям си ако е Lenovo, Asus, Acer... Thinking или по-скапан

# 658
  • Мнения: 2 165
Момичета, харесала съм си едно като ютия преносимо, 18,99 паунда lightening deal, цъкнато е всичко, пращам го в кошницата и става на нормалната цена.  newsm78 До края следвах стъпките в кошницата, не се променя. Може ли малко разяснение?

# 659
  • Мнения: 6 278
Да не са изтекли 15те минути за deal-a?

Общи условия

Активация на акаунт