WIZZ AIR - 34

  • 44 203
  • 799
  •   1
Отговори
# 465
  • Мнения: 1 139
След като определите датите за пътуване, в една от следващите стъпки много преди плащането ви пита с какъв багаж ще пътувате и там дава цената на чекирания багаж, като при избора му се натрупва в цената.

# 466
  • Parsberg
  • Мнения: 435
Определено с тези Wizz няма да се разберем. След дълго дебнене резервирах билети и след няколко часа погледнах пак и о чудо билетите са с близо 15 Евро надолу. Та сега мисля да по изчакам до вечерта и ако са пак по-евтини резервирам пак и просто първата резервация няма да я платя. Но това наистина не им прави чест, да сменят цените през два часа.

# 467
  • София
  • Мнения: 6 549
Ще пътувам София-Женева-София и смятам да се чекирам с мобилното приложение, защото няма къде да разпечатам бордните карти. Някой пътувал до Женева скоро да каже има ли проблем с бордна карта на телефона? Как се чекира багаж до 20 кг с мобилна бордна карта?
Няма проблем с мобилна бордна карта - инфото ми е  от м. май т.г. За чекиран багаж личен опит не мога да споделя, но би следвало да е същото - показвате си мобилната бордна карта момата на чек ин (на лентата).

# 468
  • Мнения: 4 312
Определено с тези Wizz няма да се разберем. След дълго дебнене резервирах билети и след няколко часа погледнах пак и о чудо билетите са с близо 15 Евро надолу. Та сега мисля да по изчакам до вечерта и ако са пак по-евтини резервирам пак и просто първата резервация няма да я платя. Но това наистина не им прави чест, да сменят цените през два часа.

не е задължително те нарочно да сменят цените, даже е по-скоро рядко
цените се сменят от действията на потребителите
примерно на показаната цена има 3 билета, някой купува 3 билета докато вие мислите и - о, ужас, цените се качиха за 5 секунди. Във вашия случай може някой да е резервирал по банков път по-евтини билети и да не ги е платил - след което те отново стават налични на тяхната си цена. Ако се поинтересувате, на тази цена трябва да има малък брой билети, и ако изчакате прекалено, някой ще ги вземе. Това не е цената по принцип, такава няма. Има определн брой билети за различните цени.

# 469
  • Мнения: 3 357
Какво значи не им прави чест? Всички искаме да пътуваме за без пари, но и те трябва да се издържат. Не нарушават ничии права, просто имат такава политика. Все си мисля, че не трябва да сме толкова крайни и да скачаме когато нещо не ни изнася, все пак никой не задължават да ползва услугите им.

# 470
  • Мнения: 1 925
В тази връзка за постоянно променящите се цени, някой знае ли дали и при останалите авиокомпании е така ? Говорим за разлика в цената от няколко дена до месец примерно или пък минути Grinning

# 471
  • Мнения: 4 312
системата е същата почти навсякъде
ако случайно случиш някой току-що да е купил за твоя полет последните билети от лота, цената скача по никое време, ей-така както си гледаш в екрана
при Уиз има особеност - (не)плащането по банков път прави отказването от полет много лесно, затова и цените по-често и падат внезапно, така, както се и качват.

Последна редакция: ср, 19 юни 2019, 18:43 от neuromancer

# 472
  • Мнения: 1 750
Здравейте,

Умам въпрос относно местата за деца- преди не се ли купуваше място само за възрастен и децата се слагаха до възрастен служебно, а сега трябва и за тях да купя места иначе не се знае къде ще бъдат разпределени... така ли е или пропускам нещо?

# 473
  • Мнения: 2 462
Здравейте,

Умам въпрос относно местата за деца- преди не се ли купуваше място само за възрастен и децата се слагаха до възрастен служебно, а сега трябва и за тях да купя места иначе не се знае къде ще бъдат разпределени... така ли е или пропускам нещо?

Това май е било политика на Раян, не на Уиз.

Дете до 14 години се настанява до пътуващ с него възрастен и без закупуване на места. Ако пътува един възрастен с две деца ги настаняват заедно. Ако пътуват двама възрастни с едно дете, детето задължително е до един от възрастните, а другият възрастен може да е в другия край на самолета. Ако пътуват две деца с двама възрастни, всяко дете е до един от възрастните, но едното дете с родител може да е напред, а другото дете с другия родител - отзад.

# 474
  • Мнения: 1 750
В такъв случай ако купя места само двама възрастни, децата ще ги разпределят служебно до всеки от нас? Има ли го някъде като официална информация, защото ровя из сайта но не намирам?

Предварително благодаря!

# 475
  • Мнения: 2 462
В такъв случай ако купя места само двама възрастни, децата ще ги разпределят служебно до всеки от нас? Има ли го някъде като официална информация, защото ровя из сайта но не намирам?

Предварително благодаря!
Само ще си усложните живота. Съседните на закупените може да са заети. Изобщо не бих купувала места. Чекирането е по-рано със закупени места. Тоест, ако купите места само за възрастните, децата може да се чекират едва 48 часа преди полета.

# 476
  • Мнения: 1 750
Общо взето взех места. Това им е първо пътуване и искам да сме заедно, а не да се чудя къде и как ще сме разпределени. Живи и здрави, пари се изкарват!
Благодаря ви за отговорите Simple Smile

# 477
  • София
  • Мнения: 11 537
Колко места взе?

# 478
  • Мнения: 4 312
В такъв случай ако купя места само двама възрастни, децата ще ги разпределят служебно до всеки от нас? Има ли го някъде като официална информация, защото ровя из сайта но не намирам?

Предварително благодаря!

Не!
или купете места всички, или за никого. Ако не купите, пак децата ще са заедно с възрастен, може другия възрастен да е отделно

# 479
  • Мнения: 3 716
Ще пътувам София-Женева-София и смятам да се чекирам с мобилното приложение, защото няма къде да разпечатам бордните карти. Някой пътувал до Женева скоро да каже има ли проблем с бордна карта на телефона? Как се чекира багаж до 20 кг с мобилна бордна карта?
Няма проблем с мобилна бордна карта - инфото ми е  от м. май т.г. За чекиран багаж личен опит не мога да споделя, но би следвало да е същото - показвате си мобилната бордна карта момата на чек ин (на лентата).

Дано не е след дъжд качулка, но в началото на седмицата имаха проблем с чекирането онлайн. Получих съобщение, че временно онлайн чекирането не е достъпно и пътниците ще получават бордна карта на гише преди полета. Вероятно вече са оправили проблема, но проверете все пак.

Редактирам: чекирането онлайн отново е налично.
Скрит текст:
Dear Customer,    

We are glad to inform you that the unavailability of the online check-in option is now fixed.

Please be advised that you will be able to check-in and print your boarding passes for any future flights you booked with Wizz.Also we do recommend to take advantage of using WIZZ App for check in and many other options available in the future.

Последна редакция: пт, 21 юни 2019, 08:46 от Дидичка

Общи условия

Активация на акаунт