Плюсове и минуси на кварталите в София - 5

  • 41 693
  • 768
  •   2
Отговори
# 645
  • Мнения: X
Аз не говоря за такъв светофар, че и в центъра. На „Борис ”, където се кара много бързо и има нормален светофар за пешеходци, най-редовно разни кукувци търчат на червено или чакат да пресекат долу на булеварда.

Последна редакция: пн, 17 юни 2019, 23:38 от Анонимен

# 646
  • Мнения: 11 190
E, такива съм виждала масово през 90-те на Цариградско, че работех там. Прескачаха мантинелата даже. Слава богу, отдавна не съм била свидетел на подобни самоубийствени изпълнения.

# 647
  • София
  • Мнения: 12 374
Да бе, пенсионерите, които най-редовно се опитват да прелетят през Дондуков или на Мадрид, въпреки че има и светофари, и пешеходни пътеки. Адски изнервени са, мхм.

# 648
  • Мнения: 11 190
То човек с възрастта се изнервя повече, по себе си съдя Grinning

# 649
  • София
  • Мнения: 12 374
Аз съм точно обратното, ставам все по-лежерна Sunglasses
Дъщеря ми все недоумява защо в клас им говорят едно за правилата за движение, а в реала се случва съвсем друго. Тука е така, е обичайният ми отговор.

Жал ми е само ако някой шофьор го отнесе без да има вина.

# 650
  • Мнения: 969
Точно това казвам. Преди спирката беше разположена по удобно за пешеходците. Сега е по зле за всички, защото хората трябва да пресичат 2 или 3нпъти, за да хванат трамвай/рейс или да влязат в метрото, и често притичват на червено. Влоши се положението с острова и споделеното трасе, а не се улесни. Ще стане инцидент.
Смисълът на промените трябва да е в посока улеснение на пешеходци, гт, шофьори, а не обратното.
Напълно не подкрепям. Понякога ползвам автобусите по това споделено трасе. Много добро решение е. В задръстванията за 5 минути автобусът минава от Борис III доТодор Александров. Отделно това отпушва и трафика на колите. Малоумниците, дето си рискуват живота на червен светофар, ако не на това кръстовище на друго ще го направят. Малоумникът си е малоумник.

# 651
  • Мнения: X
Ако го направят и по бул. България ще облекчат много движението. Там на всяка спирка има подлези.

# 652
  • Мнения: X
Припомням какво си написала: “Мисля, че е подразбира, че се отнася за хората, живеещи в очертанията на града, а не за тези извън тях. Хората в Драгалевци са отвъд Околовръстното, до тях има ГТ, както и до всички села край София, но все пак този ГТ не е като да си в София. Нямам против хората от Драгалевци да влизат с колите си до центъра, ако имат възможност да си спазват изискванията на зоната в центъра или около него - цена и времетраене. Разсъжденията са ми в посока на хората, които живеят на места с удобен ГТ, вкл. и метро, а все пак не слизат от колите си.” П.П. С две думи според теб хората от Драгалевци могат да ходят до центъра с колите си, а хората от кварталите под околовръсното, не.
Niko, мисля, че дори и ти би трябвало да разбереш какво съм написала. А то е, че хората отвъд околовръстното имат далеч по-малко възможности да ползват ГТ от хората в големите квартали на града, откъдето и имат и по-голяма необходимост от ползване на автомобил ежедневно. Ако могат да си позволят зоните, разбира се, които важат за всички. И приключвам с обясненията.
Факт е, че е безумно да твърдиш, че хората живеещи преди околовръсното нямат право да си карат автомобилите в София. Слава Богу в реала си буквално никоя и твоите безумни идеи ще си останат само в главата ти 😄😄😄.

# 653
  • Мнения: 9 912
Парцелът дали има и декар. Но пък техниката ...
Укрепява се изкопа в момента. Е, кварталът е "Иван Вазов". Цени под 3000 Е/m2 не очаквам. Е, зависи от методиката на изчисление де ... Simple Smile
Това е на Краище и Буботинов, декар според мен няма, около 500-600 кв някъде трябва да е.
Страшни доводи за зоната в тази тема Simple Smile И като я направят цяла София зона, хората къде ще си паркират колите? В Казиченеи ли? И от там с метрото?
Аз парко място съм си купил, за прЕател питам Simple Smile
Всеки ще си паркира колата в зоната, където живее, или на паркомястото, което си купи, и няма да я кандилка всеки ден из София, ще я ползва за пазар в покрайнините на града и за извънградско. И трафикът ще намалее драстично, и шумът, и замърсяването на въздуха, и градът ще стане по-приятен за обитаване.  
От някои квартали няма метро и удобен транспорт до центъра, затова хората ползват коли. Когато слизаме към центъра, винаги паркираме на платен паркинг, чиста работа и не се обикаля. Ако около големите паркове имаше такива, щяхме да ползваме и тях. Не, че примирам да ходя в най-голямата лудница в Южния и Борисовата, но понякога се налагат жертви заради децата.
Кои са тези квартали? В крайна сметка, като са купували там, хората трябва да са мислили и за този аспект, а не да разчитат само на колите си. Кой да помисли вместо тях за това и кой е длъжен да се съобразява с това, че те не са помислили.  
Има голям платен паркинг пред стадион Васил Левски (където ставаше пазара за ски и велосипеди), паркираш там, плащаш си и влизаш в Борисовата. Лудница е, все пак е публичен парк, но колата изобщо не е задължителна част от тази лудница.
На моменти се чудя дали наистина си вярваш на написаното???
Че коя точно си ти, и от гледна точка на какво/каква заявяваш, че някой трябвало да мисли за метрото до себе си, вместо да разчита на колата си??

Направо не доумявам как интелигентно момиче като теб може да изпада в подобни крайности и да ръси подобни неумозаключения.
 
Ако ти нямаш ситни деца, и ти е кеф да чакаш по спирките или прочие, или имаш време... всички ли са като теб??

Последна редакция: вт, 18 юни 2019, 08:11 от rumka833

# 654
  • Мнения: X
румка, споко, не се пали Simple Smile, няма нужда аз да казвам каквото и да било. Общината разширява зоните всяка  година, най-вероятно ще увеличат таксата за зона, гражданска я вдигнаха, само въпрос на време е да вдигнат и данъците за автомобилите, така че икономическите фактори ще си вършат работата, а който може да издържи на разходите, ще кара, който не може, ще слезе от колата. Аз само споделям, че подкрепям тези действия на общината като правилни, за разлика от теб и Нико. Което си е мое право.

# 655
  • Мнения: 48 052
Точно това казвам. Преди спирката беше разположена по удобно за пешеходците. Сега е по зле за всички, защото хората трябва да пресичат 2 или 3нпъти, за да хванат трамвай/рейс или да влязат в метрото, и често притичват на червено. Влоши се положението с острова и споделеното трасе, а не се улесни. Ще стане инцидент.
Смисълът на промените трябва да е в посока улеснение на пешеходци, гт, шофьори, а не обратното.
Напълно не подкрепям. Понякога ползвам автобусите по това споделено трасе. Много добро решение е. В задръстванията за 5 минути автобусът минава от Борис III доТодор Александров. Отделно това отпушва и трафика на колите. Малоумниците, дето си рискуват живота на червен светофар, ако не на това кръстовище на друго ще го направят. Малоумникът си е малоумник.
Трасето можеше да се направи и без да местят спирката точно на станция Константин Величков. Всъщност на всичкото отгоре по едно време постоянно я местеха, или автобусите се объркваха къде да спрат Wink Спирката там си беше споделена и без това.

# 656
  • Мнения: 41 507
Да се ограничават колите наред е неправилно - несоциално е, а и на по-бедните им трябва кола. Според мен трябват други подходи. Платените зони са добър вариант. Освен това може да се приеме китайският почин "едно семейство, едно дете" с лека вариация - вместо дете кола. Сега много домакинства имат по 2, че и 3 коли. Ако притежаването на втора, а още повече пък трета, стане много скъпо, това ще е ОК от социална гледна точка, защото скъпото ще е само за лукса и глезотията, а една кола ще може да си позволят и бедните. Може да има намаляване на данъка ако колата е с осигурен гараж/паркомясто.

# 657
  • Мнения: 1 718
Пешеходците пресичат на червено, защото в центъра наслагаха малоумни светофари с копче, което след като го натиснеш, чакаш после минимум 10 минути да спрат колите и да преминеш. А редовно се случва и да пристигнеш на пълен тротоар с чакащи и никой да не се е сетил да го натисне Simple Smile Да ги питаш кво чакат... Годо.
Та, аз не правя въпросното нарушение все пак, но ги разбирам хората. Изнервящо е.

Горе Happy е написала каквото мисля - градската инфраструктура трябва да се променя в услуга на пешеходците и обществения транспорт и в затруднение на автомобилите, а тук е обратното.
Пак глупостите на Спаси София, понякога имат страхотни идеи, но тази в частност е умопомрачителна... Как по-точно повече задръствания, повече изнервени шофьори, повече изразходено гориво, по-малко сън (трябва по-рано да тръгваш за работа), повече изгорели газове на място по-точно ще помогне на града ни?!?!?!?!
Трябва да се тръгне от градското планиране. Как едно време е било проектирано в кой квартал колко души да живеят и на тази база са били изграждани училища, детски градини, болници, булеварди и т.н. и си е имало място за всичко??? Истината е, че градът се презастроява безразборно, нормите за строителство са прекалено завишени в интерес на строителната мафия и от там идват всичките проблеми. Когато повече хора го осъзнаят, може би ще тръгнем в положителна посока. А не тука да се дрънкат глупости как трябвало да се затруднява автомобилния трафик - защо?!?! Полза от това имат единствено бензинаджиите... Осъзнайте се!

# 658
  • Мнения: 2 695
Попе, данъците са вдигнати за колите още от тази година, нещо си изтървала тази информация. Някои коли са с 300% увеличение дори.
Нали разбираш от зоните, как тогава пък не си видяла, че реално със зоните се правят много повече места за паркиране, от колкото, когато е нямало зона? Това видяла ли си го или да те светна и за това? Реално със зоните проблема с паркирането ще се засили, защото там където е било забранено да се паркира, като дойде зоната и вече е разрешено да се паркира. Ще дойдат повече коли, но ще плащат.
Аз съм убеден, че ти работиш в паркинги и гаражи и по цял ден разнасяш фишове за паркиране.

# 659
  • Мнения: 48 052
Момента с планирането е отдавна изпуснат. Сега трябва да се минимизират щетите и някак си да живеем. Трябват мерки, но да са малко мислени. Не смешни и фиктивни
Всеки иска у Младост, ама после живее като в пещера, без 1 метър пред прозореца и колата на поляната

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт