eBay – 99

  • 38 845
  • 676
  •   1
Отговори
# 60
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 8 734
Аз ви бях писала, че купувачката си е получила артикула и е много доволна. Обаче калпазанката не иска да ми постави първия фийдбек като продавач...

# 61
  • Мнения: X
Защо немога да платя?

# 62
  • София
  • Мнения: 9 850
Свържи се с продавача, както пише.

# 63
  • Мнения: X
Свържи се с продавача, както пише.

Свързах се. Не отговаря.

Защо не ме допуска до плащане? Случва ми се за пръв път.

# 64
  • Мнения: 49
Момичета от кога е сменен дизайна на сайта и къде мога да задам да виждам само обяви от UK?!

# 65
  • Мнения: X
По-нагоре ви писах за проблем с плащането. Продавачът ми отговори:

# 66
  • Бургас
  • Мнения: 194
По-нагоре ви писах за проблем с плащането. Продавачът ми отговори:


С какъв рейтинг е този продавач.

# 67
  • Мнения: X
По-нагоре ви писах за проблем с плащането. Продавачът ми отговори:


С какъв рейтинг е този продавач.

И мен ме съмнява. Дали да го докладвам и напиша отрицателен feedback? Ето и описанието на обявата.



# 68
  • София
  • Мнения: 9 850
Аз бих го докладвала. Да си го проверят.

# 69
  • Бургас
  • Мнения: 2 048
А вярно ли е, че като съм активирала return request продавача не може да ми върне пари , че му били блокирали paypal акаунта. Иска да го отменя, но мисля че ме мотка нещо.

# 70
  • Мнения: 49
Когато получите повредена стока, имате добра комуникация с продавача и той ви върне парите какъв фийдбек е добре да се остави положителен или неутрален?

# 71
  • София
  • Мнения: 3 853
А вярно ли е, че като съм активирала return request продавача не може да ми върне пари , че му били блокирали paypal акаунта. Иска да го отменя, но мисля че ме мотка нещо.

Не, не е вярно, според мен.

# 72
  • Бургас
  • Мнения: 2 048
Благодаря! Случая е такъв, че заради някои забележки от моя страна той много бързо се съгласи на 40% рефънд , но после се оказа, че проблема е по-голям и не работи item -a. Съгласи се да му то върна, но твърди че няма как да преведе останалите пари без аз да отменя request -a. Смятам да изчакам 8те дни и ибей да се намеси, че и без това достатъчно лъжи чух от него..

# 73
  • София
  • Мнения: 3 853
Благодаря! Случая е такъв, че заради някои забележки от моя страна той много бързо се съгласи на 40% рефънд , но после се оказа, че проблема е по-голям и не работи item -a. Съгласи се да му то върна, но твърди че няма как да преведе останалите пари без аз да отменя request -a. Смятам да изчакам 8те дни и ибей да се намеси, че и без това достатъчно лъжи чух от него..

Според мен, можете спокойно да се обърнете към тях с молба как да постъпите. Съответно когато продавачът ми шикалкави, му драсвам 2-3 реда, че съм говорила с тях и съм наясно с всички стъпки оттук нататък.

# 74
  • Мнения: 3 722
Продавач, който твърди, че не може през ибей да получи пари, лъже. Опитва се да прескочи ибей, за да не плати такса за продажбата.

Ако бъде затворен един диспут, то втори път не може да бъде отворен такъв за същия артикул. Диспут се затваря едва след като купувачът бъде удовлетворен, иначе изгаря.

Защо е необходимо да се лъже откъде се изпраща артикулът? Аз пък изрично подчертавам, че ще бъде изпратено от продавач извън страната, дори наблягам, че забавяне в доставката е много вероятно. Нека знаят купувачите, все пак парите си дават, нека сами си преценят заслужава ли си или не.
Между другото, с Български пощи, с приоритет, не е чак толкова бавна услугата.

Общи условия

Активация на акаунт