Пазаруване от Aliexpress.com 56

  • 41 441
  • 736
  •   1
Отговори
# 480
  • Мнения: 2 013
Netman71, в проследяващия сайт на белгийските пощи, който ми даде, проследих 2 пратки, които вече дойдоха, горе-долу 2-3 дни след това съобщение:    Departure to country of destination

Имам обаче други две, които са със същия статус Departure to country of destination от 5 юни, вече е 14-ти. Нормално ли е толкова да се бавят, ако имаш някакви наблюдения относно сроковете след този статус?

Като ходих да си взема първите пратки, питах има ли друго, но нямаше нищо в пощата...

Благодаря ти предварително!

# 481
  • Мнения: 2 368
Netman71, в проследяващия сайт на белгийските пощи, който ми даде, проследих 2 пратки, които вече дойдоха, горе-долу 2-3 дни след това съобщение:    Departure to country of destination

Имам обаче други две, които са със същия статус Departure to country of destination от 5 юни, вече е 14-ти. Нормално ли е толкова да се бавят, ако имаш някакви наблюдения относно сроковете след този статус?

Като ходих да си взема първите пратки, питах има ли друго, но нямаше нищо в пощата...

Благодаря ти предварително!
За съжаление моите през Белгия идват когато им скимне. Някой до 30ти ден други до 60ти а някой още ги чакам.

# 482
  • Бургас
  • Мнения: 1 678
това е че е тука, а предните 2 са бъг,

Date - Time   Place   Status
08-05-2019 19:19:28      Item is announced / bpost received the information
08-05-2019 20:19:28      Item is ready for transport
09-05-2019 13:00:28      Arrival at export hub
30-05-2019 07:02:47      Parcel is handled
30-05-2019 10:46:03      Departure to country of destination
14-06-2019 06:16:45      Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days.

всъщност като вече са в Белгия може да се следи и през този сайт: https://www.17track.net/bg

там поне правя списък с всички 7-8 пратки и ги копвам наведнъж, докато в белгийските пощи става един по един

Последна редакция: пт, 14 юни 2019, 14:14 от musicdoubl3

# 483
  • Мнения: 1 111
За пратки с номера R* след 20 дена от потегляне на пратката е ясно, че е заседнала някъде по пътя и няма да мръдне докато не се подаде т.н. заявка за издирване. Повечето пощенски оператори подават такава заявка не след 20ти, а след 45ти ден, а от късмета ви зависи дали някой ще дигне валянка още на 20ти ден и чувала с вашата пратка ще мръдне или ще чакате 45-50 дена.

Аз имам 4 поръчки в момента. И 4те са с номера R*CN.
2 от 4 пристигнаха и в двата случая от пощата се обадиха в деня на пристигането.
Останалите 2, очевидно са заседнали. На едната пише "Arrive export exchange" - от 15 Май, изпратена на 14 Май.
На другата пише  "Departed country of origin", изпратена на 13 Май.

От написаното по-горе разбирам, че заявката за издирване се подава от пощите, а не от мен нали?
А за мен остава да почакам до 13-14 Юли, и тогава мога да отварям диспути, ако нищо не съм получила?
Правилно ли съм разбрала?

# 484
  • Бургас
  • Мнения: 1 678
според пощите, заявка за издирване може да се подаде от изпращача на пратката
Цитат
The consignor can exclusively process your request. Therefore we ask you to contact the sender so he can open an inquiry at our services.

Последна редакция: пт, 14 юни 2019, 16:44 от musicdoubl3

# 485
  • Мнения: 2 368
За пратки с номера R* след 20 дена от потегляне на пратката е ясно, че е заседнала някъде по пътя и няма да мръдне докато не се подаде т.н. заявка за издирване. Повечето пощенски оператори подават такава заявка не след 20ти, а след 45ти ден, а от късмета ви зависи дали някой ще дигне валянка още на 20ти ден и чувала с вашата пратка ще мръдне или ще чакате 45-50 дена.

Аз имам 4 поръчки в момента. И 4те са с номера R*CN.
2 от 4 пристигнаха и в двата случая от пощата се обадиха в деня на пристигането.
Останалите 2, очевидно са заседнали. На едната пише "Arrive export exchange" - от 15 Май, изпратена на 14 Май.
На другата пише  "Departed country of origin", изпратена на 13 Май.

От написаното по-горе разбирам, че заявката за издирване се подава от пощите, а не от мен нали?
А за мен остава да почакам до 13-14 Юли, и тогава мога да отварям диспути, ако нищо не съм получила?
Правилно ли съм разбрала?
Горе долу. Не от БГ пощи а от пощата CN по искане на изпращача т.е. продавача. Без разписка за пакета (или нейно копие) не може да се направи нищо. Правилен ход е да пишете на продавача за издирване. Обикновенно издирване се прави на 45 ден т.е. и да го поискате на 20 ден никой няма да ви обърне внимание. Аз искам издирване след 40ти ден.

# 486
  • Мнения: 2 368
За пратки с номера R* след 20 дена от потегляне на пратката е ясно, че е заседнала някъде по пътя и няма да мръдне докато не се подаде т.н. заявка за издирване. Повечето пощенски оператори подават такава заявка не след 20ти, а след 45ти ден, а от късмета ви зависи дали някой ще дигне валянка още на 20ти ден и чувала с вашата пратка ще мръдне или ще чакате 45-50 дена.

Аз имам 4 поръчки в момента. И 4те са с номера R*CN.
2 от 4 пристигнаха и в двата случая от пощата се обадиха в деня на пристигането.
Останалите 2, очевидно са заседнали. На едната пише "Arrive export exchange" - от 15 Май, изпратена на 14 Май.
На другата пише  "Departed country of origin", изпратена на 13 Май.

От написаното по-горе разбирам, че заявката за издирване се подава от пощите, а не от мен нали?
А за мен остава да почакам до 13-14 Юли, и тогава мога да отварям диспути, ако нищо не съм получила?
Правилно ли съм разбрала?
Горе долу. Не от БГ пощи а от пощата CN по искане на изпращача т.е. продавача. Без разписка за пакета (или нейно копие) не може да се направи нищо. Правилен ход е да пишете на продавача за издирване. Обикновенно издирване се прави на 45 ден т.е. и да го поискате на 20 ден никой няма да ви обърне внимание. Аз искам издирване след 40ти ден. Диспут правя след 50ти ден.

# 487
  • Бургас
  • Мнения: 1 678
току що получих следящ тракинг на - SF eParcel , който се състои само от числа
Такива ли са им номерата, че продавача е с нисък рейтинг и всичко ме съмнява

# 488
  • Мнения: 2 368
току що получих следящ тракинг на - SF eParcel , който се състои само от числа
Такива ли са им номерата, че продавача е с нисък рейтинг и всичко ме съмнява
Такива дават. Иначе някой пишман купувач може да им направи диспут за липса на проследяване.
Друг номер се взема от http://intl.sf-express.com/query/toOrderQuery.do може да се забави. Някой път излиза чак като напусне Китай. 9* обикновенно получават R*EE, a 4* - U*EE

# 489
  • Мнения: 9
Здравейте, някой има ли опит с Yanwen logistics да знае за колко време трябва да дойдат от Истанбул, защото моите стигнаха много бързо до там, но до България все още не са дошли.

# 490
  • Бургас
  • Мнения: 1 678
бавно от Китай до БГ за 40 - 50 дена

# 491
  • Варна
  • Мнения: 594
Здравейте. Имам 2 казуса.
На 21 март направих поръчка на едни лакове. Така и не дойдоха. При проверка на артикулите, като цъкам на лаковете, ми излиза грешка - че продуктът не съществува вече 😶. Пуснах диспут на 2ри май. Продавачът писа, че е проследил пратката, и била в германия.... Изчаках още и алиекспрес отсъди, да ми се върнат парите. От тогава до сега, на refund information ми пише refund processing и стои така.... Ще ми върнат ли парите, или да ги забравя? 18$ ми е цялата поръчка.
Другия ми казус е, че поръчах една играчка, платих и продавача след няколко дни ми писа, да дам или да си отворя пей пал акаунт за да ми върнел парите там, понеже нямали повече от въпросните играчки. Аз обаче не искам да ми връщат парите в пейпал.... Ако пусна диспут, за да си върна парите директно в картата дали има някакъв проблем? До колкото се сещам пейпал имаха някакви такси и прочие да си прехвърля сумата обратно в картата, или греша?

# 492
  • Мнения: 5 508
Статусът в Али няма и да се смени.
Не, няма проблем да пуснете диспут. Прибавете и снимки на чата, където Ви искат ПейПал.

# 493
  • Мнения: 19
Здравейте,при регистрацията в Али Експрес в мейла вместо долна черта написах точка.Съответно мейла е на друг човек и не мога да си вляза в пощата за да чакам мейл за пристигнала пратка.Бихте ли ми помогнали как да го коригирам.

# 494
  • Варна
  • Мнения: 594
Статусът в Али няма и да се смени.

Това означава ли, че не са ми върнали парите, и да не ги чакам изобщо?

Общи условия

Активация на акаунт