СЕДМИ КЛАС. С розмарин и бЕло - за просветно дело

  • 46 661
  • 749
  •   1
Отговори
# 720
  • Мнения: 3 964
Май МИА оцели в десятката. Сканирането е нещо ново. Ще възникнат нов тип грешки - незачетени, но поставени препинателни знаци в оригинала - точки, запетайки.... Моята ги маркира много леко. Трябва да направя проба на скенер дали ще се разчетат. Освен децата да започнат да тренират да пишат препинателни като буболечки, за да няма спор това дефект на хартията ли е или е запетайка. Допускам и че е възможна размяна на работи и неразбория относно стила. Някои анализи на видни софийски учителки за мен звучат леко откачено, но са възприети масово. Здравомислещ учител извън София допускам, че не би погледнал с добро око на подобни умотворния. От това се опитах да предпазя дъщеря си, като сменихме школата по български. Изобщо проблемите тази година ще са извън набора на залозите - ще са непредвидими и същностно нови. Това не изключва рецидив на стари гафове.

# 721
  • Мнения: 11 892
Предимно по тезите ще има огромни разочарования в зависимост от това, къде ще попадне работота на определено дете. За предварителния опит със сканирането е идея. Почеркът на сина ми под напрежение е ужас и безумие, иначе без да бърза е добре.

# 722
  • Варна
  • Мнения: 436
A моят натиска толкова силно, че и чина да сканират пак ще разчетат Simple Smile.
До миналата година мрънкаше, че "натегачите" си изкарвали лесни оценки с проекти, а сега и той започна да прави копи пейст и да носи шестици. Май вече не ще да е от "готините".

# 723
  • Мнения: 839
Аз нещо съм пропуснала с това сканиране. Не е ли възможно то да се прави за архив в електронен вид, след като са проверени работите в оригинал? Ако ще се оценяват сканирани копия нейде в Долнонанагорнище, действително има много предпоставки за бъг.

# 724
  • София
  • Мнения: 3 028
.... Някои анализи на видни софийски учителки за мен звучат леко откачено, но са възприети масово. Здравомислещ учител извън София допускам, че не би погледнал с добро око на подобни умотворния. От това се опитах да предпазя дъщеря си, като сменихме школата по български.
...
Какво не харесахте в старата школа и с коя я заменихте?

# 725
  • София
  • Мнения: 7 049
Е, сканирането не като да е чудо невиждано. ДЗИ-тата нали така се проверяват? Същата организация, същите учители, същите устройства... Може и да съм оптимист, де! Grinning

# 726
  • Мнения: 817
Защо си мисля, че учител от елитно софийско и от селско кърджалийско, биха оценили една работа по драстично различен начин. Въпреки ключове, опорни точки и критерии.

# 727
  • Мнения: 10
Аз съм нова в сайта. Казвам се Ани Тричкова на 33 год. съм от гр. София. Имам дъщеря на 2 годинки и син на 13г. и ни предстои кандидатстване.
Искам да се запозная с вас и да ме приемете в семейството на бг мама.
WinkBlush

# 728
  • Варна
  • Мнения: 2 442
Защо си мисля, че учител от елитно софийско и от селско кърджалийско, биха оценили една работа по драстично различен начин. Въпреки ключове, опорни точки и критерии.

Не подценявай учителите извън София. Понякога именно извън столицата са истинските съкровища - виж физика Тео , математика Любомир Любенов, даже астрономката Ева от варненския планетариум е дежурния ключов учител, който подготвя националния отбор по астрономия. А и специално по БЕЛ, сигурно последните 15 г софийско дете е печелило националния кръг по олимпиадата по БЕЛ.

# 729
  • Мнения: 3 964
Не, не  /в своя пост/ не подценявам провинциалните учители. Точно обратното. В Сф. е наложен един приповдигнат напудрен тон /дано да не е масово, но вече попаднах на такива преподаватели, считани за водещи/, който от смислен учител не би бил възприет.

Еiger не бих отговорила. Да кажем субективно достатъчни са основанията ми. Най-общо има разминаване между моя изказ и налагания на детето, а и то няма време за толкова интензивни занимания.

# 730
  • София - Младост 1А
  • Мнения: 2 384
Здравейте, дами,

Скоро открих темата, отне ми доста време да изчета написаното.
Моят седмокласник има желание да кандидатства и учи в НПМГ. Готви се на частни уроци, но не му се учи хич. Всекидневното опяване от моя страна вече писва на всички, но още малко и ще се приключи.

Имам въпрос: синът ми се класира за областния кръг на олимпиадата по физика. Не успя за националния, но резултата му е добър. Имате ли информация как се приравнява резултата към точките, които влизат в образуването на бала. Просто приравнен към 100 или по някаква формула?

Благодаря и хубав ден!

# 731
  • Варна
  • Мнения: 2 036
Ани Тричкова, Дрина , добре сте ни дошли!  bouquet

Относно различните критерии на преподавателите - и аз го забелязвам. Щерката се е специализирала и пише различни тези за курса и в училище - просто това,което харесва на едната г-жа, не минава при другата. За изпита как ще процедира, не знам. На пробни засега добре и се получава, ще видим.

Относно прогнозите за вероятните гафове на МОН. Хич не ми се иска да мисля, в тази посока. Много, ама много ми се иска тази година да ме изненадат приятно и да не допускат сериозни такива! Не знам дали е възможно, но ще се надявам.

# 732
  • Пловдив
  • Мнения: 552
Оставила съм го да си пише каквото му идва от сърцето! Забелязвам, че на различни пробни и на състезания точките варират от 2 до 6 на тезите му, но не го карам да наизустява нищо. Следва си някакъв модел с произведение, автор, изразни средства и после каквото може. Но все пак е момче, от Пловдив е и не се цели в МГ, та за него 4 точки разлика няма да са от същото значение, каквото биха имали за момиче в София!

# 733
# 734
  • Sofia
  • Мнения: 4 389
До миналата година мрънкаше, че "натегачите" си изкарвали лесни оценки с проекти, а сега и той започна да прави копи пейст и да носи шестици. Май вече не ще да е от "готините".


Тази година даже аз го натискам моя да прави проекти, да си върже гащите по разказвателните.

Дами, в справочника нали ще пише реда, по който се случват нещата с кандидатсването?!

Общи условия

Активация на акаунт