Рим - 21 тема

• Бургас
Някой може ли да каже горе долу колко време отнема да се придвижиш пеша от гара Термини до Боргезе.

Около 30 мин.

Розите https://www.google.com/maps/place/Rome+Rose+Garden/@41.8856334,1 … 6334!4d12.4833984

Точно при розите се развали автобусът ни за Тиволи. Беше през септември обаче и не работеше. 😂

• IT
Розите са минавате Чирко Массимо и сте там до паметника, може да ги съчетаете с портокаловата градинка или форума. Ние бяхме вчера, бяха малко рози цъфнали и трендафили имаше, мисля да мина към 20 май и мисля, че ще е вълшебна

• София
Колкото повече ви чета, толкова повече осъзнавам какви късметлии сме били.
Нито на влизане във ватиканските музеи, нито на Колизеума имаше опашки.
Дали периода в който бяхме /03-06.04/, дали самия ден в който сме били на съответните забележителности - не знам, но не сме чакали и две минути. Да не говорим, че на касите на музеите, хората си купуваха билети на място и директно влизаха. Възможно е, защото беше сряда, а ние отидохме веднага след аудиенцията към 11:00 часа, но след всичко, което бях изчела и имах като информация, направо ми се стори нереално.
На следващия ден, за Колизеума нямахме билети, защото до последно се чудех да влизаме ли вътре или да го оставим за следващия път. Отидохме в 14:00 часа, поснимахме се отпред, пообиколихме, върнахме се /да е станало 14:20/ и от касите, които са на тротоара срещу Колизеума /в пешеходната зона между него и касите за римския форум и Палатин/, срещу представяне на Roma Pass ни дадоха касова бележка с час за влизане 14:45 часа. Помотахме се още малко и влезнахме. Чекираха ни картите и само ни погледнаха касовата бележка, която си прибрах. Като го разгледахме, отидохме на входа на форума, където имаше "опашка" от около 10 човека Smirk Дадох бележката и двете карти, чекираха ги и влезнахме.
В Сант Анджело пък имах чувството, че сме само аз и мъжът ми Satisfied Усещането да вървиш сам в този замък е невероятно. Чак като се качихме на последната тераса, видяхме някакви хора.
За ди Треви вече писах - ако искате да се насладите на целия фонтан и минимално количество хора, отивате най-късно до към 8:00 сутринта.

"П.П. Вече пиша пътеписа, но съм толкова обстоятелствена, че още съм на ден първи Satisfied
[/quote]"

как комбинирахте забележителностите-ние пътуваме др.седмица и за сега имаме 1 ден Колизеум,3 ден Ватикана..нищо друго като планове..

Последна редакция: ср, 24 апр 2019, 12:57 от veronika.e

• София
Галерия Боргезе според мен е задължителна.

Здравейте! Имам един въпрос, доста търсих, но така и не намерих категоричен отговор...
Искам да спя в Трастевере, но полетът естествено е много рано, в 6 трябва да съм на Чампино. От Термини има автобуси, но от Трастевере до Термини не мога да намеря транспорт към 5 сутринта. Има ли въобще такава опция?
Благодаря предварително!

[/quote]
Ние пътуваме в понеделник и имам билети само две неща и сега правя програмата. Мога да я споделя, за да ми кажат по-опитните дали е осъществима или е прекалена.

Направих резврвация за Колизеума с Рома Пас. Получих мейл, който съдържа датата, часа и кода на резервацията, няма прикачен файл или нещо подобно на билет. Имате ли представа само това ли трябва да разпечатам и да покажа на касата + самата карта Рома пас ?

Благодаря предварително!
Транспортът тръгва в 5.30 ч. Според мен единственият вариант е такси до Термини или направо до летището.

Ами, и това не е така. Има нощни линии в Рим. А ако са с ръчен багаж, от централната част на Трастевере до спирката на автобуса за Чампино са има-няма 30 минути пеша.

Да, по гугъл мапс ми го дава 40 мин пеша, така че е вариант в краен случай. Пък и транспорт в 5.30 ме устройва също, летището предполагам не е голямо, няма да чекирам нищо, така че ще се справя. Благодаря за отговорите! ☺

Eто маршрути на някои нощни автобуси (те са с N пред името, очевидно защо), които минават през Термини.

n1 Follows the route of metro line A.

n2 Follows the route of metro line B.

n7 Piazzale Clodio, Piazza Cavour, Via Zanardelli, Corso del Rinascimento, Corso Vittorio Emanuele II, Largo di Torre Argentina, Piazza Venezia, Via Nazionale and Stazione Termini.

Но са нарядко и трябва да си проверите разписанието.

Аз не бих разчитала на нощни автобуси точно в Рим и то от Трастевере, но щом сте пътували, добре.