Протест на българските превозвачи в Брюксел

  • 4 191
  • 105
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 2 204
Отрасълът е печеливш основно за собствениците на робския бизнес.
Точно това е - робски бизнес, печеливш единствено за собствениците на камионите

Ето съобщението на БНР:
Транспортната комисия в ЕП отхвърли варианта по пакета "Мобилност", поискан от България
Транспортната комисия на Европейския парламент отхвърли поискания от България компромисен вариант по пакета "Мобилност". Евродепутатите приеха, че превозното средство трябва да се връща в отправната точка на всеки четири седмици, както и, че превозвачите не могат да спят в кабините, а трябва да нощуват в хотел, предаде БНР.

Най-сетне и българските шофьори ще могат да се почувстват хора, а не кучета.

# 16
  • Мнения: X
Има една тънка уловка, която се надявам да не присъства в този й вид - даването на сумата за нощувките предварително и шофьорът пак да си спи в кабината, за да не се охарчва за хотел.

# 17
  • Мнения: X
В Германия например няма да ги оставят да спят по паркинзите.

# 18
  • Мнения: 24 467
Както се въведоха системи за контрол за задължителна почивка и спазване изискванията за максимално допустимо време за управление на ППС на шофьорите /с тахографите/, така може спокойно да се контролира и нощуването в кабината. Нали се издават командировъчни, следва да се заверяват нощувки, може да се искат и платежни документи за реализацията на такива. Проблемът не е нерешим.

# 19
  • Мнения: X
Те на самите паркинзи ще ги хванат, да не говорим, че там има и камери. Никакъв шанс.

# 20
  • Мнения: 24 467
Така е. Но и да ги пропуснат - има си начини за контрол. Въобще не това е проблемът.  Peace

# 21
  • Мнения: X
Доколкото четох охраняемите паркинги за тирове в Европа са кът. Защото тях освен превозвачите от Източна Европа други не ги ползват. Което ще рече, че шофьорите пак ще спят в кабините. За да пазят машината и стоката.

# 22
  • Мнения: 24 467
Доколкото четох охраняемите паркинги за тирове в Европа са кът. Защото тях освен превозвачите от Източна Европа други не ги ползват. Което ще рече, че шофьорите пак ще спят в кабините. За да пазят машината и стоката.


А другите от другата Европа как и къде си оставят камионите?

# 23
  • Мнения: X
Доколкото четох охраняемите паркинги за тирове в Европа са кът. Защото тях освен превозвачите от Източна Европа други не ги ползват. Което ще рече, че шофьорите пак ще спят в кабините. За да пазят машината и стоката.


А другите от другата Европа как и къде си оставят камионите?
Не им се налага, разстоянията са близки. Или си имат фирмени паркинги, когато се налага. Не знам. Вероятно това е решение. Българските превозвачи да си наемат паркинги, на които да плащат, за да работят денонощно.

# 24
  • Мнения: X
Е как ще са кът? Те не ги охраняват с физическа охрана, просто има камери навсякъде, отделно и на самите магистрали има. В населени места не могат изобщо да паркират, така че не им остава нищо. Затова и протестират превозвачите.

# 25
  • Мнения: X
От толкова десетки хиляди шофьори, все ще има някой със съпруга, пишеща в БГ мамма. Ако има такива, нека разкажат как стоят нещата от първо лице.

# 26
  • Мнения: 24 467
Доколкото четох охраняемите паркинги за тирове в Европа са кът. Защото тях освен превозвачите от Източна Европа други не ги ползват. Което ще рече, че шофьорите пак ще спят в кабините. За да пазят машината и стоката.


А другите от другата Европа как и къде си оставят камионите?
Не им се налага, разстоянията са близки. Или си имат фирмени паркинги, когато се налага. Не знам. Вероятно това е решение. Българските превозвачи да си наемат паркинги, на които да плащат, за да работят денонощно.

Как ще са близки? Зависи от къде и закъде пътуват камионите. Че то може от Швеция да отива за Палермо.
Както нощуват шведите, така ще нощуват и българите. Защо мярата да е различна? Не всеки има "фирмен паркинг, нито такива са осеяни из цяла Европа за всеки превозвач. Оправдания са това с неохраняемите паркинги. Както останалите си оставят камионите на такива и шофьорите им спят като бели хора, така и нашите ще могат. Не пренасяме най-ценните стоки в света я.

Е как ще са кът? Те не ги охраняват с физическа охрана, просто има камери навсякъде, отделно и на самите магистрали има. В населени места не могат изобщо да паркират, така че не им остава нищо. Затова и протестират превозвачите.
Освен това и автомобилите са снабдени с джипиеси и системи за контрол. Даже и много от нашите.

# 27
  • Мнения: 4 808
Мой приятел работи като шофьор за немска фирма. Връща се вкъщи на всеки три месеца, но не съм го питала колко често се прибира там, където е базата на фирмата му. Мисля, че също спи в кабината, ще го питам като се върне.
Гледах по тв един от нашите шофьори, каза, че не иска да спи на хотел, защото щял да трепери за товара.

# 28
  • Мнения: 1 945
Имам две приятелки с такъв бизнес . Ние притежавахме ТИР преди години , но моя умник се отказа от бизнеса .
Не е проблема с кражбите, а че се качват мигранти например от Белгия за Англия...режат пломбите и се напъхват в ремаркето докато шофьора спи . Но това е рядкост . Не ги пребират собствениците на фирми до България защото губят хиляди . Нафтата е скъпа и с новите правила ще загубят около 2000 лв на месец на тир. За два месеца -грубо 4000. Те са длъжни да изплащат на шофьора на километър ..колко е навъртял и ако го приберат губи "бизнесмена". Ако седи и чака товар това си е за сметка на шофьора , той си плаща храната . Може да седи и седмица в очакване . Работодателя не губ при престой , но губи ако го прибере заради разстоянията . Печелят доста добре тези бизнесмени -сумите за два тира ако имаш и редовни товари е доста сериозна . Онзи ден ме черпи едната за новия mercedes .За тези с десетки тирове да не говорим .

# 29
  • Мнения: X
Освен това и автомобилите са снабдени с джипиеси и системи за контрол. Даже и много от нашите.

Откакто сме в ЕС би следвало всички да имат тахограф. Наскоро гледах по тукашни новини как полицаите им ги проверяват, даже шофьорите бяха някакви източноевропейци.

http://tahografi.bg/bg/Тахографи/c5.html 

Общи условия

Активация на акаунт