От Великобритания до България – Превоз и закупуване на поръчките ни – 18

  • 45 920
  • 741
  •   1
Отговори
# 435
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
Някой има ли информация за настоящия курс на GGBG? Утре ли ще пристигне камионът?

# 436
  • Мнения: 3 608
Така казаха.

# 437
  • Мнения: 489
Здравейте!
Влизам и аз не знам с какви намерения, да се похваля, споделя или попитам, но се надявам да е подобрение в услугите на Ggbg и да не е инцидентно. По същество: английския куриер Hermes ми праща имейл в 12 часа или около, за доставена пратка на мое име на адреса на GgBg. До тук нищо странно. Час по- късно получавам имейл от посредника за приета същата пратка, придружена с файл със снимка на кутията и получателя- моя милост. 🤷🏼♀🤔 Не съм регистрирала VIP абонамент или нещо подобно. Какво мислите? Експеримент ли е или налагат подобна практика? Пу-пу ако е второто 🤞. Толкова експедитивни не са били абсолютно никога, дори когато имаха шестима клиента на кръст и аз бях един от тях 😉🤣.
Така работят. Аз работя с тях от 2 месеца.

# 438
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
Ми, аз за пръв път пък чувам за подобно нещо. На мен не са ми пращали снимки.

# 439
  • Мнения: 1 429
Здравейте,не ми е точно за тук въпроса,но нямам много време да ровя:някой,който поръчва от сайта на адидас,може ли да ми каже,все още ли не приемат бг карти,че имат много добро намаление в момента,но нз дали ще мога да поръчам.Благодаря!

# 440
  • Мнения: 7 565
И на мен ГГБГ са ми прикачили снимка, но на пратката от Германия. Рядко пазарувам от там и останах изненадана. Досега не са ми пращали снимка на пратка от Англия, а почти всяка седмица имам такива.

# 441
  • Мнения: 1 378
Здравейте,не ми е точно за тук въпроса,но нямам много време да ровя:някой,който поръчва от сайта на адидас,може ли да ми каже,все още ли не приемат бг карти,че имат много добро намаление в момента,но нз дали ще мога да поръчам.Благодаря!
Аз често пазарувам и не е имало проблем, но май последните пъти плащах с пейпал, та нз дали няма някаква промяна, но с пейпал става със сигурност.

# 442
  • Пловдив
  • Мнения: 3 736
Ми, аз за пръв път пък чувам за подобно нещо. На мен не са ми пращали снимки.
И на мен за пръв път ми пращат. Имах пратка с предния курс и нямаше такава, а и въобще мейлите закъсняваха с два дена, а сега буквално час след получаване на пратката ме уведомиха, затова се учудих.

Lubimec-13, аз работя с тях от 2015-та година, но такова нещо не ми се е случвало.

# 443
  • Мнения: 2 298
Вероятно след въвеждането на снимките при UKtoBG преди няколко месеца, сега и други доставчици ще ги последват. Няма лошо, нека се развиват услугите им. Simple Smile

# 444
  • гр. София
  • Мнения: 12 305
Здравейте!
Влизам и аз не знам с какви намерения, да се похваля, споделя или попитам, но се надявам да е подобрение в услугите на Ggbg и да не е инцидентно. По същество: английския куриер Hermes ми праща имейл в 12 часа или около, за доставена пратка на мое име на адреса на GgBg. До тук нищо странно. Час по- късно получавам имейл от посредника за приета същата пратка, придружена с файл със снимка на кутията и получателя- моя милост. 🤷🏼♀🤔 Не съм регистрирала VIP абонамент или нещо подобно. Какво мислите? Експеримент ли е или налагат подобна практика? Пу-пу ако е второто 🤞. Толкова експедитивни не са били абсолютно никога, дори когато имаха шестима клиента на кръст и аз бях един от тях 😉🤣.

В немския им офис това е практика от края на миналата година и може наистина да го налагат и в Uk. Тази седмица нямам пратки от Англия, за да докладвам за снимков материал, но имах от Германия и си имах снимчица.

# 445
  • София
  • Мнения: 9 850
За Германия знам за практиката за снимки, и аз получих снимка от последната пратка от DE. Питах ги за UK кога и ми казаха, че "скоро", но това беше преди повече от 4 месеца. При последната ми пратка миналата седмица нямаше снимка, но другата седмица очаквам няколко пратки и ще видим дали и при мен ще е така.

# 446
  • Мнения: 1 457
Няма голям смисъл да качват снимки, по-важното е да отразяват приемането на пратката в профила веднага или в рамките на деня, а не чак като натоварят камиона след дни или седмица..

# 447
  • Пловдив
  • Мнения: 3 736
О, да, разбира се. Снимката не ми е важна, а своевременното отразяване на пратката. Нали в UK има практика пратките да се “мятат” буквално пред вратата и това винаги много ме е притеснявало. По този начин поне това мислене отпада.
Моята последна пратка от Германия е от преди Нова година, затова не знаех за отразяването им по този начин.
Всички тези нововъведения, независимо причините, могат само да ни радват. Адмирации! 👏🏻

# 448
  • София
  • Мнения: 23 165
доста удобно е това със снимките все пак.
особено като има човек повечко накуп.
иначе забравям коя кога е тръгнала и къде е стигнала.
на снимките се вижда откъде са.
габиели ги и теглят веднага.

# 449
  • София
  • Мнения: 9 850
Пратката ми от DE със снимката беше и претеглена веднага... Много удобно, наистина, защото не трябва да си знаеш коя пратка ти е пристигнала, за да прецениш с кола ли да идеш, с ГТ, или поискаш доставка.
М/у другото, не съм споделяла тук, но наскоро имах пратка 12кг, доста тежичко за да си я прибера сама с ГТ. Да не говорим, че и разбита на по-малки пакетчета, беше супер неудобна за взимане. Отидох на място, видях за какво иде реч и поисках доставка. Предплатих и доставката до вкъщи, и си платих пратката, както и предната, че не я бях платила, и си заминах. Обещаха ми доставка м/у 8 и 10 вечерта същия ден, защото момчето живее в същия квартал и ще ми я докара след работа. Чаках, чаках, никой не се появи. На следващия ден след работа минах да питам какво се случва, защото проверих и предната пратка - седеше си все още с надпис НЕПЛАТЕНА в сайта им. Една от девойките беше там и предния ден, и на следващия, та си ме спомняше и вика: ама как така не е доставена? Доста се постресна, оправи ми веднага статуса на предната пратка и ми се извини 100 пъти. Дойде един от мъжете и ми върна 50% от сумата, която платих предния ден, и ми докара пратката след час вкъщи, защото ние заминавахме същата вечер. Похвалвам ги и за това отношение. Може да са се "провалили" предния ден, но на следващия ме компенсираха.

Общи условия

Активация на акаунт