Лидл 123 - 01/2019

  • 158 380
  • 2 235
  •   1
Отговори
# 1 005
  • София
  • Мнения: 5 547
Морена готви вълшебно. Каква рецепта за баница има, не е приказка.
Може ли рецептата за баницата?

# 1 006
  • софия
  • Мнения: 25 447
http://morrennaa.blogspot.com/2013/04/blog-post_2418.html
Преди години беше пуснала рецептата в някоя от темите. От тогава друга не правя, а на когото съм я казала - и той. Правя вечер, слагам в хладилника и сутринта само пека.

# 1 007
  • Sofia
  • Мнения: 21 618
Благодаря, Звънче, момичетаHug  Приятно ми е толкова хора да се наслаждават на баничката. Simple Smile
Брадата, все си мисля, че във всички магазини на веригата трябва да има еднаква стока, но май само си мисля така... май и от търсенето зависят нещата...

# 1 008
  • Мнения: 633
Различно е зареждането, наши близки в Разлог, казват, че много от нещата които има в кварталния ни Лидъл, ги няма при тях.

# 1 009
  • Бургас
  • Мнения: 5 679
Асортиментът е един и същ, но камионите дето зареждат не винаги носят от всичко, което е заявено и трябва да пристигне Wink Лично питах и ми се отговори че не всичко от азиатските неща е дошло и се чака доставка пак. Та ще диря тия дни отново.

# 1 010
  • Sofia
  • Мнения: 21 618
Асортиментът е един и същ, но камионите дето зареждат не винаги носят от всичко, което е заявено и трябва да пристигне Wink Лично питах и ми се отговори че не всичко от азиатските неща е дошло и се чака доставка пак. Та ще диря тия дни отново.
За заявено, но неполучено и аз съм питала и чувала. Но че "се чака пак доставка"  ми се струва просто зарибявка.  Wink 
Един път така в Куфланд като питах за пореден път за липсващ продукт (машинка за паста) от промоцията, си дигнах парцалките и им оставих останалия ми пазар. Аааа, ми то да не пасем трева, я...  Пък машинката за паста (дето липсваше, не че беше свършила, а място и етикет нямаше даже на стелажите, ама да съм проверяла пак в сряда или нещо такова, а съм отишла в понеделник сутринта) си я купих в същия тоя ден и дори по-евтино.

# 1 011
  • Мнения: 6 469
Навсякъде се зарежда един и същи асортимент. Освен в случаите на разпродажба. Тъй като тя не се прави масово във всички филиали, се разпределя стоката, където ще бъде разпродажбата.
Иначе, да, разпределените количества по филиали, понякога са много странно разпределени. Някъде са доставени повече, другаде няколко бройки от нещо си. Сега, дали е въпрос на прогнози за продажба или някаква грешка при разпределянето не ни се дава обяснение. Поне на нас, касиерите.
И да, имали сме повторна доставка на някои артикули

# 1 012
  • Мнения: 2 373
За заявено, но неполучено и аз съм питала и чувала. Но че "се чака пак доставка"  ми се струва просто зарибявка.  Wink 
Един път така в Куфланд като питах за пореден път за липсващ продукт (машинка за паста) от промоцията, си дигнах парцалките и им оставих останалия ми пазар. Аааа, ми то да не пасем трева, я...  Пък машинката за паста (дето липсваше, не че беше свършила, а място и етикет нямаше даже на стелажите, ама да съм проверяла пак в сряда или нещо такова, а съм отишла в понеделник сутринта) си я купих в същия тоя ден и дори по-евтино.
Това с количката е било излишно. Някой са мърлячи и не им се търсят стоките. Истина е, че 1-2 пъти през седмицата дожареждат. Ако ти се полагат усилия запомняй коя на информацията те е излъгала. Аз съм си набелязал вече 1-2 дето и не ги питам, защото веднъж са ми казали няма, а след няколко часа вече е презаредено. Говорим не за средата на седмицата, а още понеделник или вторник, когато със сигурност не ги дозареждат, а наличностите са в склада.

# 1 013
  • Мнения: 6 469
И аз съм казвала на клиент, че няма, а след няколко часа е било налично. При нас това се случва, когато управител филиал направи постъпка за трансфер от друг филиал за даден артикул, който е бил доставен в малко количества. След обед се доставя при нас и..вече го има. И аз излизам лъжкиня Grinning
Другия вариант да ви отговорят, че няма, е самият служител да не знае, че в склада го има.

# 1 014
  • Мадрид / София
  • Мнения: 5 987
Не знам как е в Бг, но тук където работя и не е Лидл, редовно се поръчва едно, а при пристигането има три варианта: 1 - идва, 2 - не го пращат и 3 - заменено е с друго. Та не ме изненадва и в Бг да го има вече това. Едно време май нямаше такова нещо. Проверяваше се обаче грамажа/ килограмите при доставката, че можеше да има разлика от написано и доставено. Такива са ми спомените.
А ми се е случвало да ходя до камерата да търся нещо за даден клиент, а той да вземе да си иде, хем предупреждавам, че ще се позабавя. Общо взето се знае какво има и какво няма, но всеки отговаря за даден сектор, а не за целия магазин, че е голям.

Последна редакция: ср, 16 яну 2019, 20:52 от Angela61

# 1 015
  • Мнения: 6 469
Не, няма такова нещо при нас. Има редки случаи да се обяви артикул за промоция и когато има някакъв проблем къде с доставката или нещо друго, от Централен склад изпращат извинителна табела, че поради проблем с доставката, артикула не е наличен. Не се заменя с друго или пък да пратят трето.
А относно засичането на стока- разбира се, че се прави. С всеки един артикул. Не теглим всички неща, много ясно. Но си имаме начин как да се засича бързо и точно. Вече при масова лоша инвентаризация за даден артикул, се изисква от Централен склад временно теглене на проблемния артикул при доставката сутрин.
О,да любимо..с изчезването Joy Хуквам аз да проверя...връщам се и.. никой. И не е като да съм се бавила сто часа. При нас склада не е много голям, а и си е нареден, така че, не отнема време. Ама ..

# 1 016
  • Бургас
  • Мнения: 5 679
Виж с'я, лично те натоварвам тогава да провериш дъл са зареждали поне при вас моите нудели, дето тръгна от тях дискусията! Културно замолвам де Wink Ей тези. Защото във вторник сутринта нямаше и следа от тях в нашия клон. И днес нямаше. Да знам дали наистина не са идвали изобщо и да дебна или да не си правя труда да ги вардя Simple Smile

# 1 017
  • Мнения: 6 469
Брадата, готово. Утре съм втора смяна,обаче. Ще ти пиша, ако разбера нещо.

# 1 018
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 269
При нас изчезнаха мъжките дезодоранти на Сиен- страхотно трайни и бюджетни. Говорих с приятелка, която е някакъв мениджър в един от магазините- не се продавал сигурно и затова не зареждат. Много ме е яд.

# 1 019
  • Мнения: 1 556
Ох, как кихаме с мъжа ми от тези дезодоранти на Сиен Grinning имаме алергия към полени по принцип, не знам какво има в дезодоранта, но  стана страшно първия път като се пръсна Grinning

Общи условия

Активация на акаунт