Петокласници - 2018/2019- Тема 2

  • 46 545
  • 765
  •   1
Отговори
# 600
  • София
  • Мнения: 5 184
Кати, естеството на поднасяне на загадките и решаването им прави шестия излишен. Аз бях шестия Sad
Друг се оттегляше, за да се включа активно аз - да чуя, видя, усетя части от указания, нужни нататък.
Оптималният брой е 5, максималният също Simple Smile
Не се поддавайте на аргументи,  че е голямо, съобразено и тн. Парите ще ви вземат,  ясно.

# 601
  • Голямата Мушмула ¯\_(ツ)_/¯
  • Мнения: 39 005
и на двете места изискването беше за макс 5 деца.
на РД на детето четвъртия не дойде и бяха само трима - загадката беше 1 час, почерпката и тя толкова.
разказите как са решили всичко и колко са били добри продължиха значително повече. Simple Smile Simple Smile

на другия рожден ден момичето беше поканилоповече гости, разделиха ги на групи. не съм чула някой да се е оплакал от това, че не е бил в групата на рожденичката.

на второто място (до ПЧМГ) предлагат загадки за възрастни и за деца. не мисля, че е добра идея деца да играят игри за възрастни. Wink  нямат житейския опит за да се досетят за някои отговори.

# 602
  • София
  • Мнения: 5 184
Напоследък забелязвам, че разпитват децата къде и кога са ходили в други стаи със загадки, моето веднага ми се оплака, защото това разпитване отнема част от играта. На мен пък ми кипна в отсъствието на родител да разпитват деца... Три такава случки имахме

# 603
  • Мнения: 13 782
Пробвайте с граматиката на Мърфи, до където е учил разбира се.
https://bukvara.com/essential-grammar-in-use-gramatika-na-marfi- … ast-chervena.html

Моят така изостана с немския, та за догодина се замислям за някакви уроци ли...учат по един ужасен според моято мнение учебник, смениха учител...дават им тестовете със задание на немски...опасявам се, че не разбира какво трябва да направи...отделно думите не си учи:(

Може ли да се използва без учебниците, т.е само като упражнения на база ученото до момента?
И на PONs ще взема едно помагало и започваме. Дано напредне малко лятото Cry

Ние направихме така с английския след 4клас. Беше доста изостанал макар че си пишеше думите и си правеше домашните. Госпожата ми обърна внимание и каза че 5 клас почват доста интензивно обучение. Обаче явно езикът принципно  не му върви като предмет. Намерих обикновени учебници по училищата програма  ( помолих от госпожата и ги преснех)  за 2-3-4 клас и учебните тетрадки и мина материалът за трите години през лятото. Всеки ден нов урок. В пети клас госпожата каза че има коренна промяна. Ама толкова труд лятото вложи, нямаше как. Да няма пак провали в пети клас го записахме в квартална школа за подкрепа на взетия материал . Конкретно зя моето дете се оказа печеливша формула. Обесняват - упражняват - затвърждават. Като гледам ще има отлична оценкампо англ.  в училище ,което е показател.

# 604
  • София
  • Мнения: 4 899
Здравейте, може ли да ми препоръчате помагало по английски обхващащо 5 клас- с тестове, упражнения, разяснения и др. Синът ми доста го закъса с английския и искам лятото да работи, но не мога да избера. Благодаря предварително 🙂
Уроците в уча.се са много хубави и чудесно обясняват в тях. В началните класове при нас имаше едно текучество на учителки по АЕ и го бяхме закъсали и ние. Наваксвахме само чрез сайта и с помагалата на PONS /картинен речник и граматика/, отделно преписване на текстчета.

Днес бяхме на изпит в АВО. Каза, че му било лесно и като цяло беше доволен. Има цял месец, ако не и повече, докато разберем резултата.

# 605
  • София
  • Мнения: 17 591
Напоследък забелязвам, че разпитват децата къде и кога са ходили в други стаи със загадки, моето веднага ми се оплака, защото това разпитване отнема част от играта. На мен пък ми кипна в отсъствието на родител да разпитват деца... Три такава случки имахме


О, аз най-вече питам къде е удачно за повече деца... май ще ходят все пак в бара на Капоне. Обадих им се, казаха най-най-много 8 броя... и 10 годишното може да влезе...

# 606
  • Мнения: 95
Момичета, здравейте
Включвам се във темата и  аз,  като майка на петокласник...Упорито се бях заровила да търся в нета Изходно ниво по Технологии и предприемачество. ( и по това ще имат изходно😳) или pdf. на Книгата на учителя, на посл. стр. имало примерно ниво...Така попаднах на вас...Изчетох доста назад-много полезно място, как не съм ви видяла до сега ..🤗
Някой има ли книгата или вече детенце да го е правило, че нашия е в траур, че ще започва учебника от начало.?

Последна редакция: вт, 04 юни 2019, 20:43 от stia21

# 607
  • София-Младост
  • Мнения: 23 321
Моят син каза, че утре ще правят изходно по Технологии...плюс класно по БЕЛ и нещо по ЧП.

# 608
  • Мнения: 95
Моят син каза, че утре ще правят изходно по Технологии...плюс класно по БЕЛ и нещо по ЧП.
А моят ще прави вдругиден по Технологии..., дано детето ти да позапомни въпросите поне..., едва ли ще му разрешат да снима теста, нали не разрешават телефони. Пиши след, като получиш информация от детето, моля те. Всякаква такава ще е от полза...Пожелаваме му успех!🤗

# 609
  • Мнения: 2 980
Stia21, добре дошла. Не знам дали имате ел. дневник, но ние сме с школо и там има секция Материали, като отвориш и зададеш предмета и класа има тестове, качвани от различни учители. Гледах и изходно по Технологии.
Скрит текст:
Eто пример - Самостоятелна форма на обучение – Технология и предприемачество 5. клас
Тест вариант 3
1.   Какво е чертеж?
а) рисунка, изпълнена свободно и на ръка;
б) цветен етюд;  
в) скица, показваща с много голяма точност, размера и формата на обекта.

2.   За изработване на чертежи се използват моливи с различна твърдост. С какви обозначения се бележат?
а)  H, HB, B;                             б) A, AB, C;                           в) C, V, A.

3.   Когато разглеждаме функцията на изделието, на всеки детайл и свързващ елемент, ние извършфаме:
а)  формален анализ;              б) функционален анализ;               в) конструктивен анализ.

4.   Когато не вреди на здравето на хората и на околната среда, всяка конструкция отговаря на изискванията за:
а) естетичност;                                 б) икономичност;                               в) екологичност.

5.   В зависимост от начина, по който се отчита измерената стойност, измервателните уреди и инструменти могат да се разделят на два вида:
а) аналогови и цифрови;           б) стари и нови;          в) функционални и нефункционални.

6.   Как се нарича универсалния уред в кухнята, който може да изпълнява различни функции, като се сменят различните му приспособления?
а) кухненски робот;              б) кухненска машина;              в) кухненско приспособление.

7.   Художествената обработка на дървесина се нарича:
а) декупаж;                            б) дърворезба;                             в) дърводелство.

8.   От различните текстилни влакна се произвеждат различни текстилни материали. Кои са те:
а) естетствени и изкуствени кожи;                           б) прежда, конци и тъкани;
в) фурнир и фолио.

9.   Кое от изброените е едно от правилата на здравословното хранене?
а) ограничаване на плодовете и зеленчуците;
б) разнообразие при избора на хранителни продукти;
в) всекидневна консумация на захарни изделия.
   
10.   Кои растения наричаме декоративни?
а) които можем да отглеждаме в дома ни;                  б) които растат свободно в гората;
в) които се използват за лечение.
При нас класните минаха - по Бел и Мат, отлично се е справила девойката. Изходните щели да правят другата седмица, но нямало да се вземат предвид оценки от тях. На 12-ти ще връщат учебниците, вижда му се края.

Последна редакция: вт, 04 юни 2019, 22:26 от MianaNia

# 610
  • Мнения: 95
Stia21, добре дошла. Не знам дали имате ел. дневник,.,............Материали, като отвориш и зададеш предмета и класа има тестове, казвани от различни учители. Гледах и изходно по Технологии...........На 12-ти ще връщат учебниците, вижда му се края.
Благодаря ти...Не се бях сетила...и ние сме със Школо. На нас класните ни минаха, всичко е ок, но тази седмица са Изходни нива по всичко и детето е много изморено с тези годишни преговори... След 16-ти отиват на екскурзия, направо му се отщя..

# 611
  • София
  • Мнения: 5 184
Изходното по ТъПъ е било от учебната тетрадка,  всички са си сравнили отговорите.

# 612
  • Мнения: 2 038
Технологии и предприемачество е онзи предмет, по който правят сандвичи, календари и мартеници, нали? И по него ли имат изходни нива? Не съм чула при дребната да има.
Иначе поприключват и те вече, минаха класните, останаха няколко изходни - по математика и по история. Умориха се вече, но му се вижда края Simple Smile

# 613
  • София
  • Мнения: 17 591
Eто пример - Самостоятелна форма на обучение – Технология и предприемачество 5. клас
Тест вариант 3
1.   Какво е чертеж?
а) рисунка, изпълнена свободно и на ръка;
б) цветен етюд;  
в) скица, показваща с много голяма точност, размера и формата на обекта.

2.   За изработване на чертежи се използват моливи с различна твърдост. С какви обозначения се бележат?
а)  H, HB, B;                             б) A, AB, C;                           в) C, V, A.

3.   Когато разглеждаме функцията на изделието, на всеки детайл и свързващ елемент, ние извършфаме:
а)  формален анализ;              б) функционален анализ;               в) конструктивен анализ.

4.   Когато не вреди на здравето на хората и на околната среда, всяка конструкция отговаря на изискванията за:
а) естетичност;                                 б) икономичност;                               в) екологичност.

5.   В зависимост от начина, по който се отчита измерената стойност, измервателните уреди и инструменти могат да се разделят на два вида:
а) аналогови и цифрови;           б) стари и нови;          в) функционални и нефункционални.

6.   Как се нарича универсалния уред в кухнята, който може да изпълнява различни функции, като се сменят различните му приспособления?
а) кухненски робот;              б) кухненска машина;              в) кухненско приспособление.

7.   Художествената обработка на дървесина се нарича:
а) декупаж;                            б) дърворезба;                             в) дърводелство.

8.   От различните текстилни влакна се произвеждат различни текстилни материали. Кои са те:
а) естетствени и изкуствени кожи;                           б) прежда, конци и тъкани;
в) фурнир и фолио.

9.   Кое от изброените е едно от правилата на здравословното хранене?
а) ограничаване на плодовете и зеленчуците;
б) разнообразие при избора на хранителни продукти;
в) всекидневна консумация на захарни изделия.
   
10.   Кои растения наричаме декоративни?
а) които можем да отглеждаме в дома ни;                  б) които растат свободно в гората;
в) които се използват за лечение.



Това творение съдържа една пунктуационна грешка (в-с 3), една граматична (в-с 6) и една фактическа (в-с 8 ).

# 614
  • София
  • Мнения: 8 275
Кати, кой ти търси БЕЛ-грешки в тест по ТъПъ Joy

Общи условия

Активация на акаунт