Пазаруване онлайн от www.blackbetty.bg ?

  • 10 398
  • 52
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 4
Получих днес поръчката , която чаках вече месец . Доволна съм от това, което получих . Ще опитам да кача снимки от това което поръчах и това ,което получих. Марките, които ми се паднаха са Sensei & Reserved . Нещата изглеждат като на снимките, отговарят на размерите и са с етикети. Явно си е чист късмет с този сайт . Blush




# 16
  • Мнения: 6 301
Палтото е хубаво, как съм го изтървала ooooh!

# 17
  • София
  • Мнения: 1 621
И моята поръчка беше от 7.12, трябваше да пристигне преди празниците Simple Smile но не успя. Дойде на 3.01., но пък съм доволна. Всичко си беше наред с качеството. Шалът е на Reserved плътен и хубав. Даже днес си поръчах една лятна рокля, този път не е за подарък , така че и да се забави не е страшно. До лятото все ще дойде. Simple Smile

П.П. FBID10214091245328079 много хубави неща! Палтото е супер! Simple Smile

# 18
  • Мнения: 25
Не се лъжете, собствениците купуват стока явно на конвейр  за жълти стотинки, без да знаят какво имат  не се знае какво е състоянието обикновено са колекции от преди 5-6 години  със следи от аларми, скъсани намачкани и др. дори рекламират че не се знае какво ще получите - хахаха. Сайта не е в България. Собственикът преди това е фалирал един друг сайт. Чака се повече от необходимото и накрая може да не ви дойде поръчката ако решите да връщате се разправяте с месеци. Обратна връзка никаква.

# 19
  • Мнения: 6 301
Ами и да не дойде, нали не съм я платила предварително newsm78 И аз имам 2 поръчки, които не дойдоха, даже ги бях забравила, но щом не са платени - не ме бърка.

# 20
  • Мнения: 280
На който му се чете и иска да разбере как работи сайта им https://www.crowdcube.com/companies/blackbetty-1/pitches/ZpLV7Z? … kIjogIk5kanhaeCJ9

Имам вече 5 поръчки от него и всичко е дошло до сега. С изключение на 2 тениски, които бяха омотани като салам в стреч фолио, всичко друго е било в оригиналните си опаковки, неразпечатано. Разбира се, след като са се търкаляли по складове и рафтове няма да са както ти да си ги избереш от магазина, но пак са си с етикети и след пране - завинаги твои:)

Дали ще фалират или не, дори те не знаят. В момента разширяват бизнеса си. Пускат нова италианска марка в асортимента си. А за текстила на Ризървд, мисля, че е повече от добра цената. И не на последно място плащаш, когато получиш. След 2-3 седмици. Бавно е. Явно имат курсове до България веднъж на 2 седмици, тук разпределят и разпращат после (примерно).

# 21
  • Хасково
  • Мнения: 40
Само за целите на информацията да се отчета - след 2 месеца ми върнаха парите.Никога повече няма да съм техен клиент.Добрият търговец е такъв до края и във всичко.А не само когато взема парите.По-жалък сайт с по-некъдърно обслужване не съм виждала.Късметлии са тези,които не им се налага да връщат дрехи и да чакат пари от blackbetty.За съжаление в онлайн пазаруването често се налага връщане на стоки.Повече тук няма да рискувам.
Същият случай и при мен. Поръчах ботуши, наложи се да ги върна, защото се оказаха малки. Вече повече от месец чакам да ми възстановят сумата. Изписах им поне десетина писма, отговориха ми едва след петото - имали проблем с международното онлайн банкиране и не знаят кога ще могат да оправят проблема и възстановят парите. Предлагат да ми дадат ваучер, ако не искам да чакам.
Възмутена съм, изключително некоретни що се отнася до връщане на пари. Смятам и аз другата седмица да пиша до КЗП.
Bellа-li ти как успя да справиш с проблема? Аз телефон техен никъде не откривам, само мейл, и пиша ли пиша, а те когато решат отговарят или не.

# 22
  • Мнения: 828
Това с пробутването на ваучери е отвратително и некоректно от тяхна страна. di-di подавай сигнал в КЗП, няма смисъл да чакаш. Какво значи проблем с разплащанията? Аз като отидох да си взема поръчката дали някой ме пита имам ли "проблем с разплащанията"? Това с разплащанията го пробваха и при мен с обяснението, че банката ми не позволява входящи преводи във валута (!!!) или IBAN номера не бил валиден. Което си беше абсолютна лъжа и печелене на време. В крайна сметка подадох сигнал в КЗП, като срокът им за проверка е 1 месец. Затова не отлагай. Колкото по-навреме и повече хора сигнализират за тази пародия на онлайн магазин, толкова по-бързо ще се задвижат институциите. Ясно ми е, че самият магазин може да е нормално функциониращ (в чужбина), но самата им практика да увъртат, лъжат и отлагат връщането на парите е ненормална,некоректна и обидна за клиентите. Да си напишат официално на сайта, че имат проблем с разплащанията и сроковете за връщане на пари са 2 месеца ... дали някой ще пазарува от тях???
Ако не ми бяха върнали парите следващата стъпка щеше да е да сигнал в НАП защото това е укриване на приходи - парите са при тях, стоката е при тях. Даже още се чудя дали да не подам сигнала и като гледам колко пострадали има, може би е крайно време да го направя.За едно нарушение да им отидат на проверка, кой знае още какво ще открият.
И не е вярно,че фирмата няма седалище и адрес в България - регистрирана е тук, има представителство и офис - достатъчно основание да ги гонят институциите. di-di ако искаш ми пиши на ЛС да ти дам данните им. Затова който е пострадал - не оставайте безучастни!

# 23
  • София
  • Мнения: 1 621
Много неприятно се е получило при вас. Некоректно е.
На мен роклята ми дойде този път за 6 дена и пак съм много доволна.

# 24
  • Мнения: 8
Здравейте!

Тъй като и аз съм една от потърпевшите на този сайт, моля да напишете данните на фирмата, за да мога да пусна жалба в КЗП.

Предварително Ви благодаря!

# 25
  • Мнения: 134
Здравейте! И аз си патя от поръчка в този сайт. На 10.02. са получили върнато от мен яке, но още си чакам парите. Оправданието е също проблем с онлайн банкирането. Написах им имейл, че желая да ми възстановят сумата с наложен платеж, но ни вест, ни кост. Решена съм да подам сигнали в КЗП и НАП. bella-li ще ти пиша на лично, за да ми дадеш данните им, ако нямаш нищо против.

# 26
  • Мнения: 3
Аз върнах поръчка на 22.01. ,....... До момента още си чакам парите . И на мен ми отговориха,че имат проблем с онлайн банкирането. Това много дразни ! Предлагат ми ваучер или да приспаднат парите от друга поръчка . Вече един път част от поръчка връщах и имах приспадане от следваща поръчка , но сега си държа на парите. Вече чакам 3 седмици 😡 Това е крайно некоректно ! Ще им дам шанс още една седмица и ако не си видя парите в сметката , ще алармирам агенцията на потребителите .

# 27
  • Мнения: 1
От доста време пазарувам от този сайт и нямам проблеми относно дрехите, всичко  е ок. С доставките някой път закъсняват, но инъче съм доволна!

# 28
  • Мнения: 992
Аз също от доста време пазарувам от сайта и съм доволна от всичко, което съм получила.
Средата на януари за пръв път върнах нещо и естествено не си получих парите. Чаках, чаках, питах и ми отговаряха същото като и на вас. Накрая реших да си поръчам нещо..само и само да не си загубя парите. При мен много бавно идват нещата. Сега чакам поръчката вече повече от 20 дни ...
Напоследък по-рядко поръчвам нещо, най-вече заради чакането. А и нищо хубаво не виждам от доста време.

# 29
  • Мнения: 280
Последните няколко дни не само, че не качват, ами доста от нещата ги свалят, според мен. Като, че ли се готвят да спускат кепенците. Ще видим. Жалко, че House, Reserved и някои от другите марки предлагани на страницата им нямат официални онлайн магазини в България, а продават през блекбетито.

Общи условия

Активация на акаунт