Пазаруване от Aliexpress.com 55

  • 51 954
  • 728
  •   1
Отговори
  • Ямбол
  • Мнения: 1 604

aliexpress.com


ПРЕДИ ДА ПИШЕТЕ В ТЕМАТА, МОЛЯ ОТДЕЛЕТЕ ВРЕМЕ И ПРОЧЕТЕ ТУК, НЕ СМЕ ДЛЪЖНИ САМО НИЕ ДА ВИ ОТДЕЛЯМЕ ВРЕМЕ ЗА ОТГОВОРИ, ОБЯСНЕНИ ТУК ИЛИ В ТЕМАТА МНОГОКРАТНО ! Мерси!!

Има много изгодни предложения, но си иска доста ровене да се попадне на най-евтиното. (Не винаги най-евтиното е реална оферта и често има и подводни камъни и заблуди, затова чететеи питайте преди да се нахвърлите  на уж "изгодно")
Обикновено търговците са коректни понеже заплащането не е директно към тях, а към сайта и след потвърждение от нас за получена пратка им се превеждат парите.
Не се връзвайте на нереално ниски оферти от сорта на дрехи и други за 2-3-5 $, гледайте рейтинга на продавача и кога е регистриран, ако е съвсем пресен и всички артикули са му в 1 категория others,
просто го подминете, за да нямате ядове и надежди излишно.
Заплащането не е чрез PAYPAL, но е абсолютно сигурно.
Има възможност да се пусне диспут до 60 дни след заплащането.
Срока на обработка на поръчките варира от 1-2 дни до 30 дни, това го пише от на самия артикул, под цената.
Канселиране на поръчка може да се направи след появата на бутона, до няколко дни, но това не гарантира отказа и изисква се съгласие и от страна на продавача.
Доставката е различна от 2-3 седмици до 4-5 дори.
Метод на доставка При всеки продавач е различна, някои предлагат безплатна, други не, трети предлагат избор.
Търсачката можете да избирате и слагате отметки за * безплатна доставка ;* само 1 брой ;* България ;*най-евтино... за да ви излязат най-изгодните оферти, понеже има стоки, предлагащи се в лотове по няколко бр.
Условия някои продавачи имат изисквания за минимум на поръчка (примерно 10$), за да може да поръчате от тях.
Продавачите обикновено са много отзивчиви, отговарят на всички въпроси, помагат с размери, ако им се поиска пращат и снимки допълнителни.
Несъответствие и оплакванe имате право да отворите диспут, но не потвърждавайте в случая получаването на пратката понеже губите тогава право за диспут.
Диспут може да отворите 5 дни, след като продавача е потвърдил пращането.
Появява се бутон "Open Dispute". Продължителността му е 14 дни, ако не ескалирате. В диспута имате вие и продавача дума и опит за договаряне, ако няма споразумение се преминава във  Вземане на решение от Али.
Възстановяване/връщане на пари - продавачите имат практика, ако се налага да ни връщат пари да ги върнат чрез paypal, защото предпочитат да не им се отваря диспут.
Замразена поръчка означава, че продавача се преглежда - има съмнение за измама, след решение ще получите известие и евентуално връщане на парите по сметка.
Парите се връщат в срок от 7-10 дни в сметката.
Таобао Много от продавачите имат и магазини в Таобао, съответно ще ви ги покажат и можете да се договорите за изпращане на артикул от Таобао и без посредник.
Чат Винаги може да се кореспондира и с тях онлайн като е отбелязано кога са на линия, но имайте предвид часовата разлика, не винаги отговарят.
МагазинитеМного от продавачите имат по няколко магазина, може да се направи запитване лично, при което да ви комбинират, дори и ако 1 артикул го нямат в 1 магазин, го добавят същия като от 2 магазин,така може всичко да е от 1 търговец.
Отстъпки Доста често, като им се пише са склонни да намалят цената си, но за целта предварително трябва да сте се договорили и да не сте направили все още заплащането, а само поръчката т. е. при поръчката променят цената,след което вие може да заплатите новата цена.
Договорено Намаление при съгласие на продавача да намали от цената, избирате артикула, натискате place order, след което чакате продавача да промени цената.
Получавате известие на мейла...payment adjusted, след което отново влизате в поръчката и правите плащането.
Кодове и купони Сайтът рядко  предлага универсални кодове за отстъпки, но има някои отделни търговци, които на личната им страничка пише GET COUPON, като го натиснете и после си влезете в профила My Aliexpress-My coupons -Seller Coupon и се вижда получения код, но те обикновено са за 2$ и могат да се използват при поръчки над 30 или 50$, всеки е различен, както и има давност около 3 дни.
При регистрация в сайта пишете ваш личен адрес, а не на пощата, получавате известие за получена пратка, която да вземете от пощ. клон.

ПРОБЛЕМ С ПЛАЩАНЕТО На поръчката има бутон Want To Claim. Натискате го и се отваря страница, в която трябва да се прикачат три документа:
1. Копие на личната карта. Спокойно можете да закриете ЕГН и номер на картата (или част от тях).
2. Копие на кредитната карта. Само предната страна, не съм сигурна дали можете да закриете част от номера, но името трябва да съвпада с това на личната карта.
3. Банково извлечение на транзакцията, че плащането е преминало в банката. Може и принтскрийн, ако имате онлайн банкиране

ЗА КОРЕСПОНДЕНЦИЯ - САМО ЧАТ

Заплащане чрез ВИЗА  Маестро и Master Card - всякакъв тип!
Премахване на запаметен карта/данни https://intl.alipay.com/user/queryUserBindCard.htm?locale=ru_RU
Известие след направена поръчка, получавате на мейл известие, че заплащането е минало успешно.
След няколко дни, в рамките на посочения срок за обработка на поръчката, ще получите съобщение с номер на поръчката,в което ще е посочен и номера за проследяване на пратката.


Номера за проследяване става валиден след около 7 раб. дни след получаването му.
Винаги може да си виждате номера за проследяване в самата поръчка отдолу.

!!!!!!!Не се притеснявайте излишно, ако номера не ви показва данни за местонахождение, не значи, че не е наред, изчакайте спокойно около 3 седмици, после проверявайте в БГ сайт на пощите.

##ИНСТАЛИРАЙТЕ приложение, което автоматично ще ви намира най-евтината съща стока в сайта
https://chrome.google.com/webstore/detail/aliexpress-shopping-as … dbpbilijdghoggkim
ВСЯКАКВИ ВЪПРОСИ И ТЕХНИ ОТГОВОРИ, МОЛЯ ЧЕТЕТЕ ТУК

Сайтове за проследяване
www.17track.net
1. Пействаш номера в полето Enter your postal numbers
2. Натискаш Track
3. Отдолу проверяваш Destination - да пише България
4. Най-вдясно под Operate натискаш Details
5. Отдолу излиза текст на китайски, копираш и превеждаш с google translate

http://www.hongkongpost.hk/
post-tracker.ru
trackitonline.ru
intmail.183.com.cn
sao.cn

Български пощи - тук инфо за пратката се появява едва след като е влязла в страната, не и преди това -  http://www.bgpost.bg/?cid=176

ПРОГРАМА за проследяване на пратки
Една полезна програма за проследяване на международни пратки. Трябва да се инсталира на компютъра.
http://www.trackchecker.net
Инструкция за ползване на тази програма,направена от heros e тук: http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=663504.525  № пост 539


Точки и купони - в момента coins  могат да се трупат от мобилно приложение с игрите, като се използват след това за персонални магазини, има и универсални купони в точно 10 :00 ч сутрин БГ време, но за секунда всичко се изчерпва.
Нива А0, А1, А2, А3, А4 на всеки потребител - това е ранг, който ви издига спрямо сумата на направени поръчки като съответно и спада при липса на такива. Рангът спомага Единствено за по-бързо решаване на диспути и като цяло нищо съществено.

Искате да си връщате печалба **% от стойността на всяка поръчка, може да го направите като трупате пари чрез сайта http://www.extrabux.com/, както и доста други, които при споделяне на реферален линк носи повече приходи за страните. Публикуването на рефелали тук е забранено.
Повече инфо тук в темата http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=714661.0
Може да се регистрирате и чрез покана от приятел като 2 страни автоматично печелят 5$.
При наличие на 10 $, може да си ги изтеглите и използвате.
* моля линкове за регистрация да не се разпространяват в темата, а само на лични при молба
БГ сайт, връщащ 1% от поръчки http://pesti.bg/, при поръчка, за стъпка на плащане влизате през сайта Пести.бг, за да мине от там плащането, след което пишете на сайта от "връзка с нас" номера на направената поръчка, за да ви я приемат и въведат.

Мито и ДДС Според закона в БГ, за пратки с написана стойност над 30 лв се дължи ДДС 20%, а МИТО за над 150ЕВРО, но винаги пишете молба на продавачите да пишат ниска стойност, за да се избегне разправията и разкарването по митници, ако е възможно пускайте отделни няколко поръчки, а не за големи суми. (Реалните суми обаче могат да са с над тези стойности стига продавача да бъде помолен за това)
Имайте предвид, че доста се затегнаха законите и повече пратки отиват на Митница, като има вече и такса за обработка.
Профил Може да получите ниво VIP Silver /Gold/Platinum, ако направите поръчки за над 1000 $ и нагоре растете, но не дава особени привилегии.
След получаване на пратката, не забравяйте да поставите оценка на продавача, както и вие ще получите по-късно.
Примерен текст молба към продавача за описване на по-ниска стойност от реалната:
"Please write on the value declaration price less than 15$, thanks".

МЕТОД НА ДОСТАВКА China post, Hongkong post - тук не се заплаща такса за доставка освен, ако сумата не подлежи на ДДС/МИТО.
Singapore post - също, но обикновено е ДОСТА по-бърза доставка ДО 10 ДНИ
ТNT, DHL, EMS ... -ИДВАТ НА МИТНИЦА !!! - заплаща се

тема с въпроси и отговори за МИТНИЦИТЕ http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=933639;topicrefid=20
  http://www.bg-mamma.com/?topic=1051311
линк за повече инфо при получаване на стоки от страни извън ЕС -
ТЕМА ЗА РАЗМЯНА НА НЕУСПЕШНИ ПОКУПКИ

FACEBOOKстраницата ни за отзиви и снимки
ТЕМА свързана с проследяване на пратките ни
Тема и Блог на РУСКИ за  сайта
http://aliexpress.com.ua/
http://thedomainfo.com/go/?domain=aliexpressblog.ru

http://shophelp.ru/forum/forumdisplay.php?f=265

старата тема

 ВЪВ ФБ има няколко групи с линкове на стоки реплики в Али, показани под СКРИТ ЛИНК.
търсене на Repliki
Adidas - Adey / Adi / Addas/
Alpinestars - A STARS
Asics - ASKS
Burberry - BUR / Berry
Calvin Klein - C K
Chanel - CC
Diesel - Die / Dies / Diezel / Dsl
Ecko - Rhino
Emporio Armani - A X / E A
GAP - G A P
Hollister - H C O / Hollistes / Hollistants
Lacoste - Crocodile / Croc
Louis Vuitton - L V
Mizuno - MZ
New Balance - N shoes
Nike - NK
Oakley - O
Prada - Pra / Prad / Prd
Puma - P-U-M-A
Ralph Lauren - Horse / R L
Ray Ban - RB
Rolex - ROLE
Tommy Hilfiger - Tommis
Yves Saint Laurent - Y S L
Zara - Zar / Za
philipp plein-Philpp, philippe,Philipp

Relógios:
Armani – AR, Ea7
Citizen - AT/BR
Diesel - DZ
Hugo Boss - HB

Последна редакция: пн, 12 ное 2018, 07:26 от bubanka

# 1
  • у нас
  • Мнения: 5 710
Никид, благодаря за новата тема! Flowers Hibiscus

В любими имам много артикули, които наблюдавам от известно време - цената им скача и някои имат вече платена доставка. Напомнят ми на ларедутците, които по същия начин, преди осем години, повишиха цените и махнаха безплатната доставка до БГ. И съответно и клиентския отлив от тях не закъсня.
 Успешни и пристигащи навреме покупки на всички!

# 2
  • София
  • Мнения: 3 752
Здравейте!Направих поръчка,но не написах квартала,а само улицата.В София има две улици с еднакви имена,но в различни квартали.Мога ли по някакъв начин да коригирам адреса на доставка?

# 3
  • Мнения: 2 368
Здравейте!Направих поръчка,но не написах квартала,а само улицата.В София има две улици с еднакви имена,но в различни квартали.Мога ли по някакъв начин да коригирам адреса на доставка?
Пощенски код писахте ли? Намерете вашия на http://www.bgpost.bg/bg/17 и го коригирайте на адреса за в бъдеще да е правилен. Повечето неща пристигат с бг пощи, а системите им се оправят най-добре с код. Колко струва доставката си го пише в страницата когато избирате опциите за стоката. Срока е 60 дена освен за куриерите. Плащате допълнително за поръчка на стойност над 30 лева (без стойност на доставката) и изпратена от 1 търговец в един пакет. Дали ще засекат 30те лева е на късмет и вместо бележка/обаждане от пощите получавате такава но от митницата. Има отделни постове за митница. Когато се наложи се консултирайте там.

# 4
  • Мнения: 5 221
Единична закачалка за стена за $0.01(различни цветове, максимум 1бр. на профил) с безплатна доставка до България. Има и душ слушалка в същия линк, но тя вече е купена. https://www.aliexpress.com/item/Frap-11-11-0-01-Seckill-Sale-Fol … /32955226974.html
По принцип трябва всеки час да добавя нови, но май не е на час. Все пак проверявайте, ако са свършили. Промоцията е до 12.11 15:00ч. българско време.

Душ слушалката е налична(само 1бр.) за $0.01

# 5
  • Мнения: 6 549
Благодаря за новата тема! Flowers Hibiscus
Поръчах си от въпросния ден на намаленията едни слушалки (т.е. още на 10-ти). Вчера ги шипнаха, дано дойдат до Коледа, че са за подарък. Sunglasses

# 6
  • Мнения: 14 770
Как ги намирате тези неща за по 0.02 стотинки? 😃 Аз не мога да намеря нищо изгодно. Всичко в кошницата ми е или на същата или на по-висока цена от преди. И като сложим и забавянето,за сега нищо не съм купила.

# 7
  • Ispania
  • Мнения: 4 483
Добро утро.
За първи път от толкова години купувайки от Алиекспрес , накупих всякакви “джаджи” вчера.
Само да уточня, че аз важни и скъпи неща от там не купувам, но за това пък Китай скоро ще остане без балони и шноли от мен 🤣.
Вчера купих играчка еднорог за 13 евро(предишната и цена беше 18 евро), детска лампа с 4 евро намаление, балони (🤣те са задължителни), украса за рожден ден (всичко беше по-евтино, но с малко намаление. Но така или иначе тези неща не са скъпи), “водни” книжки(3 евро намаление на всяка една), светещи  плюшени играчки(всяка една с по 2 евро намалена).
Съмнявам се че ще стигнат за Коледа 🤔, но пък една година си спомням че купих балони на този ден, и стигнаха преди Коледа, така че може пък да имам късмет 😅.

# 8
  • Мнения: 344
Аз искам да попитам как да процедирам с един диспут. Минали са повече от 60 дни. Аз 2 или 3 пъти исках удължаване на срока, и продавача го удължавеше с 2-3 дни всеки път, въпреки че аз молих за поне 10. Изчаках Али да се включат в диспута и ти ми пратиха следното писмо:
Скрит текст:
Thank you for contacting AliExpress. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order 94284307844195.

Please pay more attention to the tracking information. If the package arrive at the delivery office, please contact post office to pick up in time. Buyer should be responsible for any consequences of failure to collect items in time.

According to the shipping information, the package has been shipped out by the seller and it is in transit currently. Since your package is still in protection time, please be patience waiting for the package. Any new update of your package, we will keep you updated timely or you can simply track it by go to "My orders"-"All Orders" and click "Track order".

Complaints from buyerJudgement from AEInvalid Reason
Purchase Protection is running out, but package is still in transitInvalidAfter checking the tracking information, this order is still within purchase protection time, please be patience waiting for the international package
Package Information
China Post Ordinary Small Packet Plus   UN109218586CN   In Transit
Solutions:
  Option 1: Please continue to wait for 10 days

Response time: 10 days

Please wait in patience and confirm with us whether you have received the goods when purchase protection time ends.

Note: You can resolve the issue by clicking 'Add a New Proposal', 'Accept' (to accept the seller or AliExpress' proposal), 'Upload Evidence' or 'Edit' (to modify comments on the proposal). If we don't receive any feedback about the product problems after the goods are delivered, we will release the payment to your seller based on the delivery information.

Your understanding and cooperation will be appreciated.
Best regards,
AliExpress Case Management Team
Въпроса ми е да канселирам ли диспута или да си чакам 10 дена без да го затварям? И ако го затворя ще мога ли след 10 дена да повдигна отново диспут?

# 9
  • София
  • Мнения: 2 970
Недей да канселираш. Да си стои отворен, но внивай да не свършат 10 дни, контактни ги на 9тия ако още не си го получила.

# 10
  • Мнения: 14 770
А защо удължавате сроковете? За мен е ясно,че ако го няма до 60 дни,едва ли ще си получа пакетчето и директно си искам парите. Едно единствено нещо дойде след 5 месеца. 😳😂 Друго всичко е загубено някъде по трасето.

# 11
  • Мнения: 344
Аз попринцип удължавам, защото на няколко пъти ми пращат пратка до клон в Пловдив, въпреки че пощенският код е за Първомай. Та предполагам, че някои непроследими си залежават там и след известно време, като решат да ги върнат до разпределителния център си идват.

# 12
  • До сърцето...
  • Мнения: 5 201
На мен една пратка, поръчана февруари, ми пристигна в пощата август месец, даже май края на месеца.
Бях си вече получила парите от търговеца обратно, та се занимавах пак да го издирвам и да му ги пращам наново.

Така че има надежда и по-късно пристигане.

# 13
  • Мнения: 2 368
Въпроса ми е да канселирам ли диспута или да си чакам 10 дена без да го затварям? И ако го затворя ще мога ли след 10 дена да повдигна отново диспут?
Чакате 10 дена. След като минат али трябва да разгледат отново искането Ви.

# 14
  • Мнения: X
Аз удължавам, ако не поискам Алиекспрес стандард шипинг сама съм си виновна за забавянето. Последно поисках трето удължаване (не знам защо ми отпускат само по 10тина дни, бях поискала месец), но търговецът ме накара да отворя диспут, пакетът пристигна и го канселирах.

Общи условия

Активация на акаунт