Пазаруване от Aliexpress.com 55

  • 51 965
  • 728
  •   1
Отговори
# 705
  • Мнения: 36 469
Обяснете подробно (стъпка по стъпка) сега как да потвърдя получени поръчки и как да дам отзив? Къде са преместени бутоните?
Току що получих две пратки с четки и искам да ги потвърдя...

# 706
  • от Луната
  • Мнения: 1 752
Обяснете подробно (стъпка по стъпка) сега как да потвърдя получени поръчки и как да дам отзив? Къде са преместени бутоните?
Току що получих две пратки с четки и искам да ги потвърдя...
Когато отвориш поръчките на всяка в левия ъгъл има "ВИЖ ДЕТАЙЛИ". Там кликаш и излиза менюто за потвърждение. Имаше и снимка преди няколко страници. Моите така ги потвърдих, но е много смотано по този начин и никога нямаше да го открия ако не беше тази тема

# 707
  • Бургас
  • Мнения: 1 679
къде казахте че е преместен бутона, за потвърждаване при получаване на стоката

# 708
  • от Луната
  • Мнения: 1 752
къде казахте че е преместен бутона, за потвърждаване при получаване на стоката
Добре де, защо не четете поне последната страница. Да не говорим, че в предния ми пост обясних къде точно са го набутали този бутон.

# 709
  • Мнения: 91
В доставки обаче поръчката е канселирана от продавача. В този случай да очаквам ли да ми върне парите или какво се случва.
Поръчката със статус приключена ли е? Преди да изтече срока за изпращане ли е канцелирана или в момента тече времето за получаване т.н. защита, no статуса в проследяването е "... cancelled". Когато поръчката е приключена преди продавача да даде проследяващ номер (и да отбележе поръчката като изпратена ) парите се връщат автоматично (все едно не я е пратил). Когато има проследяващ номер и пратката е отбелязана като потеглила (но в раздела проследяване дава cancelled) трябва да се прави диспут.

Да, имах проследяващи номер и сега е cancelled. Но няма бутон за диспут, поне не го виждам през мобилното  приложение. Даже вече не се виждат и артикулите в магазина му. Може би не съществува?

# 710
  • Мнения: 1 050
Имам нужда от съвет, трябва ли да се свържа с някой за тази поръчка? Поръчано е на 2 февруари.

 

# 711
  • България
  • Мнения: 6 209
Обяснете подробно (стъпка по стъпка) сега как да потвърдя получени поръчки и как да дам отзив? Къде са преместени бутоните?
Току що получих две пратки с четки и искам да ги потвърдя...
къде казахте че е преместен бутона, за потвърждаване при получаване на стоката
Ето с по-голяма снимка:

И после под артикулите:

# 712
  • Мнения: 36 469
Да, разбрах - още след като ми написа съфорумката, оставих ревюта (хубави четки) Simple Smile Не знам защо им е била нужна тази промяна.

# 713
  • Бургас
  • Мнения: 1 679
вероятно някои в бързината искат да видят докъде е стигнала пратката им и по грешка е потвърждават
Забелязах нещо странно имам пратка евтина с - Cainiao Super Economy
като проверя тракинга в https://global.cainiao.com/detail.htm?mailNoList=LVS100600000006 … &lang=en&
пише че е до България
а в другия сайт пише че е до Белгия https://t.17track.net/bg#nums=LVS10060000000621103

# 714
  • Мнения: 5 248
Забелязах нещо странно имам пратка евтина с - Cainiao Super Economy
като проверя тракинга в https://global.cainiao.com/detail.htm?mailNoList=LVS100600000006 … &lang=en&
пише че е до България
а в другия сайт пише че е до Белгия https://t.17track.net/bg#nums=LVS10060000000621103
Вярното е в сайта на Cainiao.
В сайта 17track пише "От Белгия До Неизвестно". 17track и другите подобни използват данните от официалните сайтове на пощите, но в случая е грешно.

# 715
  • Мнения: 1 050
Вчера ходих до пощата и получих пратка, която по тракинг номер пише, че е още в Китай.... Супер бърза доставка, няма и 15 дни.

# 716
  • Бургас
  • Мнения: 1 679
бутона за потвърждаване пак го върнаха където си беше

# 717
  • Мнения: 1 162
При плащане има ли значение титуляря на картата?
Направих профил на майка ми ,ще пристигне на нейно име и адрес ,но искам да платя с моя карта.

# 718
  • Бургас
  • Мнения: 1 679
При плащане има ли значение титуляря на картата?
Направих профил на майка ми ,ще пристигне на нейно име и адрес ,но искам да платя с моя карта.

няма проблем

# 719
  • Мнения: 2 373
При плащане има ли значение титуляря на картата?
Направих профил на майка ми ,ще пристигне на нейно име и адрес ,но искам да платя с моя карта.
По-лесно ми е да слагам допълнителни те адреси за получаване в моя профил.

Общи условия

Активация на акаунт