Протестите против цените на горивата и ниските заплати

  • 13 496
  • 344
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 36 468
Ясно е, че хората, които са влюбени в ББ и нямат коли, са против протестите.

# 16
  • Мнения: X
Ясно е, че хората, които са влюбени в ББ и нямат коли, са против протестите.

Аз не мога да понасям Б.Б., който е смешен, излагащ България с вида и поведението си и не защитава нашите национални интереси. Протести трябва да има, но те трябва да са за по-важните неща, а не за цената на бензина. В България има прекалено много коли. Нищо няма да им стане на половината от хората, ако се откажат от шофирането и притежаването на някоя трошка. Ограничаването на автомобилния трафик ще е от полза за всички живеещи и посещаващи България.

# 17
  • Мнения: 4 452
Цените на горивата не влияят само на трафика.

Главния удар ще е върху цените.

А и протестите не са заради горивата - тяхното поскъпване и сагите около гражданските застраховки са само повода.

# 18
  • Мнения: 3 745
Моралка, няма как да те разберат. Според българина е изконно право да има 1 автомобил, пред блока, който да ползва, ако се наложи 1 път в месеца.
Ще се извадят хиляди доводи, как няма междуградски транспорт, такситата са скъпи и т.н. и е нормално срещу 100 лв. на година да държиш нещо наречено кола пред блока.
Комшията ми има 2 коли. Не кара никоя, има служебен безплатен транспорт. Едната я държи, ако семейно, някога решат да отидат някъде. Другата е двуместна, купена за да комепсира мъжкото му самочувствие. Прашаса ли са и двете, палят се пред блока на място, всяка събота за да не умрат. Не съм виждала да се карат. Така са многоооо от хората. Да има. Защото държавата не смее, да лиши хората, от това право - евтина кола.

Сериозно ли мислите, че това е най-големия проблем, за който си струва в момента да се стачкува?

# 19
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Само че протестиращите вадят на преден план техните нужди, как им било скъпо да си карат колите. За цени не чух някой да протестира като следствие от увеличаващите се горива.

# 20
  • Мнения: 9 652
Абсолютно всички интервюирани протестиращи казаха, че бензина ИМ е скъп, визирайки ползването на лични автомобили. Никой не спомена хляб, сирене и транспорта като бизнес.

....да се намалят заплатите на депутатите ....заплата от около 2000 лв би трябвало да им е напълно достатъчна за приличен начин на живот....
Това е наивно, глупаво и тъжно. Wink
Такива лозунги могат да вървят само пред 80 годишна баба от село...

# 21
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Е, те червените б...чки толкова могат да измислят - популизъм.

# 22
  • Мнения: X
Е, те червените б...чки толкова могат да измислят - популизъм.

Червени или зелени е факт, че Б.Б. е смешка във всяко едно отношение. Протести трябва да има, но е безкрайно жалко, че се вдигат да протестират по такъв повод - че им бил скъп бензинът. Прости хора на прост протест.

# 23
  • Мнения: 855
Толкова прости хора, с липсваща елементарна грамотност, не бях срещала отдавна. Но важното е да се ходи на "прУтест".

# 24
  • Мнения: 36 468
Ползвам автомобил няколко пъти в седмицата - без него ще ми е доста трудно. И да - купен е на старо. Не ми харесва, че се говори не просто за увеличаване на данъците и застраховките, а за увеличение В ПЪТИ!
Какво правилно има в това най-богатите да се облагодетелстват, а останалите да се ограничават? Въпросът е и принципен, а в същото време някакъв тип твърди, че държавата процъфтява и никога не е била по-добре. Трябва да уточни от кога - сигурно от времето на цар Симеон Велики.
Какво тъжно и жалко има в твърдението, че депутатите ни вземат прекалено високи заплати? Каква полезна дейност извършват те и как се измерва? Как точно са заслужили заплатите си, които идват от народа (фактически те не ги изкарват, а са на хранилка)? Да не говорим, че не само заплатите им са големи, ами и те са прекалено много - не е нужно да имаме 240 депутати.

# 25
  • Мнения: 2 039
Без съмнение в държавата има много неща за оправяне.но протестите са глупави,безсмислени и намирисват отново на платени.Като спрат движението по магистралата,това как ще помогне?Как ще накара работодателя ти да ти повиши заплатата?
Горивата не ги произвеждаме в България и много малко можем да повлияем на цените.

# 26
  • Мнения: 36 468
Най-належащото в момента е да се откажат от идиотската идея Бонус Малус. Другите искания са допълнителни. А, да - и да изгонят Симеонов - това е човек, който няма място в политиката.
Колкото повече упорстват, толкова по-зле ще става.

# 27
  • Мнения: X
Ползвам автомобил няколко пъти в седмицата - без него ще ми е доста трудно. И да - купен е на старо. Не ми харесва, че се говори не просто за увеличаване на данъците и застраховките, а за увеличение В ПЪТИ!
Какво правилно има в това най-богатите да се облагодетелстват, а останалите да се ограничават? Въпросът е и принципен, а в същото време някакъв тип твърди, че държавата процъфтява и никога не е била по-добре. Трябва да уточни от кога - сигурно от времето на цар Симеон Велики.
Какво тъжно и жалко има в твърдението, че депутатите ни вземат прекалено високи заплати? Каква полезна дейност извършват те и как се измерва? Как точно са заслужили заплатите си, които идват от народа (фактически те не ги изкарват, а са на хранилка)? Да не говорим, че не само заплатите им са големи, ами и те са прекалено много - не е нужно да имаме 240 депутати.

Петя, богатите винаги могат да си позволят повече от бедните. Не виждам как това да не важи и за придвижването с автомобил? Кой казва, че личният автомобил трябва да е достъпен за всички - и бедни, и богати? Притежаването на личен автомобил НЕ Е гарантирано човешко право. Толкова катастрофи по пътищата, толкова мръсен въздух, толкова шумни и мръсни коли, за всички ще е от полза да се намали броят им. Не може всеки да притежава и кара мърсяща трошка, просто не е редно спрямо хората и природата.

# 28
  • Русе
  • Мнения: 11 918
Не може всеки да притежава и кара мърсяща трошка, просто не е редно спрямо хората и природата.
 Стига да има алтернативен начин на придвижване. Ама то няма. А и за старите трошки е доста спорен въпросът и може да се регулира с норми и санкции при показатели. Щот има нови коли, които и да ми ги подаряват, няма да ги карам, за сметка на някои стари модели. А по опазването на околната среда, може да пиша стотина страници преди да стигна до старите коли в България.

# 29
  • Мнения: X
Не може всеки да притежава и кара мърсяща трошка, просто не е редно спрямо хората и природата.
 Стига да има алтернативен начин на придвижване. Ама то няма. А и за старите трошки е доста спорен въпросът и може да се регулира с норми и санкции при показатели. Щот има нови коли, които и да ми ги подаряват, няма да ги карам, за сметка на някои стари модели.

Аз не познавам цяла България. Възможно е наистина да има и места без адекватна алтернатива на личния автомобил. Но има достатъчно места с алтернатива, и въпреки това прекалено задръстени улици и тротоари и прекалено мръсен въздух. София е такова място, градът се мъчи да си поеме въздух от прекомерния трафик, но не успява и вече се задушава. Прекалено много българи са с нагласата, че каквото и да става трябва да им се гарантира възможността да шофират. Ами не е така, няма такова нещо като гарантирана възможност за личен автомобил. Който не може да си позволи да плаща застраховки, такси, гараж, гориво, сравнително чиста, безшумна и екологична кола просто не бива да кара! И без това колите наистина на прекалено много. Не се диша вече, освен че на места не се и върви от коли.

Общи условия

Активация на акаунт