Промоции на книги - тема 5

  • 71 672
  • 772
  •   1
Отговори
# 720
  • Мнения: 1 307
Аз да се оплача.Поръчах си някои неща от Озон. Има една неточност в поръчката, винаги оправям грешки чрез чата, за нула време. Сега са пуснали някакъв чат-бот, обяснява ми, че не разбирал, Е,как ще разбира. Та сега с телефони трябва да се разправям. Дали отговорят на дадения телефон с 0700 в събота и неделя или да чакам до понеделник? Някой звънял ли е в празнични дни?

Супер сложно е наистина с този чат-бот. И мен не ме разбира 🙄
На мен не ми прие плащането с карта и сега пише, че поръчката е постъпила. Обаче ако ще плащам на куриера , трябва да сменя адреса за доставка. Ала няма с кой да го коментирам. Само ме връща бот-а и не се разбираме

# 721
  • Мнения: 48 031
Снощи на чат бот дадох други въпроси, и ме свърза с човек. Там написах каквото ми трябва, макар че не ми отговори, след това беше отразено

# 722
  • Мнения: 11 828
Serendipity*, при мен когато не мине плащането с карта, задължително звънят и се разбираме дали да анулират и пробваме наново, или да пуснат с наложен. Така че, ще ти звъннат и ще се разбереш.

# 723
  • Мнения: 3 054
супер, поръчах от Озон, даже и "отгоре" Simple Smile Все пак остана и за панаира ("физическия")))
Май Озон най-добри оферти засега имат.

# 724
  • София
  • Мнения: 2 317
HAPPY, как точно му зададе въпроса на чат-бота, за да те прехвърли на човек? И аз да се разприказвам на "ботовски", може да ми се уреди въпроса.

# 725
  • Мнения: 48 031
Мисля, че други въпроси, или проблем с поръчката написах, и след няколко избора ми изписа, че чата е с някой си човек, не помня името Simple Smile

# 726
  • София
  • Мнения: 2 317
Благодаря. Преборих го. Свърза ме с един симпатично изглеждаш на картинката момък Grinning Писах му, не ми отговаря, а преди така хубаво си бъбрехме LaughingЩе изчакам да видя ще отразят ли промяна в поръчката.
ПП. Отговори ми момчето,щели да направят корекция.И хубава вечер си пожелахме. Така де,с ботове ще се разправям аз Grinning

Последна редакция: сб, 23 ное 2019, 19:48 от sali

# 727
  • София
  • Мнения: 9 850
Пуснали са автоматично да си говориш с бот ли? Ужас... Аз винаги през чата си оправям проблемите, сега ако трябва през бот....
Поръчах още книги, дадоха ми заявка и се наложи пак да поръчвам Simple Smile
Някой да знае какви са тези групи в Озон - Бронз, Сребро, Злато? Бях бронз, сега съм сребро, но не виждам някакъв кяр?

# 728
  • гр. София
  • Мнения: 1 588
Има намаление, но само на продукти, които не са в промоция.
https://www.ozone.bg/help/article-23/

# 729
  • Somewhere in Spacetime
  • Мнения: 1 424
Някой да знае какви са тези групи в Озон - Бронз, Сребро, Злато? Бях бронз, сега съм сребро, но не виждам някакъв кяр?
Тук е обяснено. На ниво Платина вече има някаква изгода.

# 730
  • Мнения: 1 756
Поръчах от колибри като гост и нямам потвърждение за поръчка. Нормално ли е?

# 731
  • Мнения: 10 911
Поръчах от колибри като гост и нямам потвърждение за поръчка. Нормално ли е?
Обади се и питай. Аз така 1 ноември поръчах от Ера като гост и нямах потвърждение. Оказа се, че няма такава поръчка при тях.

# 732
  • Варна
  • Мнения: 2 338
За първи път чувам за групите в озон. Погледнах и се оказа, че съм сребро, което значи, че съм изхарчила доста пари в тоя сайт  #Crazy

# 733
  • София
  • Мнения: 9 850
Благодаря, уж търсих информация за тея групи, но не намерих нищо.
И аз съм сребро, за 3 години и половина са заминали 1500лв сигурно Simple Smile

# 734
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 8 766
А начислява ли ви автоматично отстъпка в кошницата, както пише.

Общи условия

Активация на акаунт