Аз пък съм доволна от обучението по математика в училище. Освен редовните часове имат още два часа ЗИП. Доста задачи решават и домашните са им повече тази година. Не мисля, че препускат. Друг е въпросът, че математиката си иска решаване и концентрация, а и стереомеърията, която учат в момента си иска своето пространствено мислене, което не на всеки е сила. Като цяло съм доволна от учителите му по всички важни предмети, а и той твърди, че хубаво обясняват. Показателвн е фактът, че като е отсъствал, след това напира да ходи на консултации.
За математиката обаче и аз се замислям евентуално за учител догодина. Мога да му обяснявам по-трудните задачи. Все още не ми е проблем бързо да реша задачите от група Б и В на сборника, обаче младежът не ще да решава с мен. Или иска, но възможно по-малко като брой задачи. Лигави се общо взето. Казах му, че ако така я караме, догодина ще е на уроци и ще си плаща със спестяванията.