Отговори
  • Мнения: 1
И аз като всеки беден  пенсионер реших да си направя нови очила за четене тъи като ми поостаряха рамките - поръчах си там на Мария Луиза 41 след преглед от техен лекар и какво се оказа - след като ги вземах не можех да виждам с тях тъи както със старите ми очила -  казах им че не виждам и те правеха какви ли не комбинации да ме уверят че с техните очила ще свикна да виждам - поисках да ми върнат парите тъи като за мен като беден пенсионер 55 лв. са мноого пари  а те ми отказаха да ми върнат парите. Обадих се в отдел рекламации и от там същото ми отговориха - аз не искам от тях очила с които не виждам а само да ми върнат парите - моля кажете ми към кого да се обърна за да  ми върнат парите - трябва ли да се обръщам към министри за да ми се реши проблема да ми върнат парите ??? Възмутена съм от тази фирма и от тези служители на Гранд Оптика на Мария Луиза 41 !!!

# 1
  • Мнения: 1
Голяма ли е разликата между диоптрите на старите Ви очила и новите изработените от Гранд? И когато Ви сложиха тяхните пробни рамки, на които сменят стъклата виждахте ли?

# 2
  • София
  • Мнения: 6 219
Това с убеждаването, че ще свикне са го правили и с майка ми в Джой Скай сити мол. След мое настояване за повторен преглед, се оказа, че докторката - руса беше с къса коса,  се оказа, че е предписан по-висок диоптер и на всичкото отгоре е объркала дясното и лявото око, а диоптерът е различен. Също я убеждаваха, че трябва да ги носи постоянно при положение, че тя нямаше оплаквания във виждането надалеч. Преживя една ужасна седмица на главоболие и гадене докато осъзнаем, че главоболието не е от стандартната за нея мигрена, а е от очилата.

След скандал и рекламация, направиха повторен преглед и си оправиха грешките, но ние за диоптрични очила там повече няма да стъпим, а всички сме с различни проблеми. Не съм засичала докторката скоро. Искрено се надявам да не се намира в някоя очна клиника на работа!

Съветът ми е да поискате преглед и да се поправят стъклата. Най-вероятно няма да искат да ви върнат парите. Вероятно има и добри професионалисти и при тях. Ако не го направят - оплакване писмено, по електронна поща, до мениджмънта с точно описание на показателите и направеното от оптиката.

# 3
  • Мнения: 2 480
Комисията за защита на потребителите?

Общи условия

Активация на акаунт