Бъдещи петокласници 2019/2020 г

  • 45 893
  • 788
  •   1
Отговори
# 555
  • Пловдив
  • Мнения: 3 624
Това с проектите и стихотворенията не работи при моето дете.И в старото училище беше така и тя винаги е отказвала.Според нея е подмазване и няма сила на земята ,която да я накара да го направи.
Аз подкрепям нейното мнение и няма да я насилвам ,заради една оценка.Едва ли това работи в 5 клас-ако е така още по-жалко.
Нямам против петиците-просто няма критерии за тези оценки.Според мен трябва да има  за кой въпрос колко точки се дават или отнемат.

# 556
  • Мнения: 8 519
И при нас по БЕЛ яко е минала секирата. Най- високия резултат в класа е 5,50 т.е. 17 точки. Моята щерка е объркала въпроса с прозорливата лисица и има 5.

# 557
  • Варна
  • Мнения: 3 245
В контролните по всички предмети учителките пишат колко точки се дават на въпроса и колко точки има детето. Накрая има общ сбор точки и оценка с точност до .25 или 0.5. Ако за една грешка се отнема цяла единица, значи, че задачите са много малко.

vita Кое имаш предвид - НВО по БЕЛ ли?

renydent - тези запетайки на диктовка ли са сгрешени?

# 558
  • Мнения: 8 519


vita Кое имаш предвид - НВО по БЕЛ ли?




Да, конкретно НВО по БЕЛ.
И последните страници коментираме само НВО-то.

# 559
  • Мнения: 922
Моето дете се разболя миналата сряда и не знаем резултатите от НВО. В сряда ходи на училище само до трети час, за да направи НВО по ЧП и си го прибрахме, че беше с 38 Т.
Резултатите госпожата ли ги казва или са публикувани някъде?

# 560
  • Мнения: 2 418
При нас се съобщават от г-жата.
А дали може да се прегледат работите на децата по НВО?

# 561
  • гр.София
  • Мнения: 380
Макар привидно да изглежда обективна и справедлива, системата на оценяване при тестовете не ми харесва, защото не се отчитат индивидуалните особености при всяко дете. Според мен, познавайки добре учениците си и знаейки на какво са способни по принцип, следва учителят да забелязва и да оценява и най-малкия напредък, да им "даде едно рамо", да ги окуражи. Например, моята дъщеря много дълго имаше проблеми при решаването на задачи с условие. В един момент започнаха да й "просветват", от решението личи, че разбира какво се иска от нея и е на правилен път, но при пресмятането е допуснала глупава техническа грешка - например вместо 2401 е получила 2411. Аз бих отчела като напредък факта, че детето е започнало да разбира какво се иска от него и бих поощрила с половин точка примерно така решената задача, макар и да не е получен правилният отговор. Важно е за децата да им се покаже, че са забелязани положените усилия и макар и минималният постигнат напредък. Разбира се, ако говорим за състезание, където децата са конкуренти, трябва да се оценяват справедливо, но при контролни и самостоятелни работи е хубаво да се поощри малко детето.

# 562
  • Мнения: 8 519
При нас се съобщават от г-жата.
А дали може да се прегледат работите на децата по НВО?
По принцип нямат право да ти откажат. Те седмокласниците имат право да си гледат работите, а какво остава за малките...

# 563
  • София
  • Мнения: 4 560
Класната е викала всяко дете и е казвала лично на детето резултатите. Явно такива са им инструкциите отгоре.
Не знам доколко има смисъл от цялото това упражнение. Девойката знаеше на почти всички деца точките - след това са коментирали помежду си.

# 564
  • Мнения: 922
Днес на обяд ходих до училище, да занеса парите за "тържеството" на 31.05, и госпожата ми каза, че все още няма резултати от НВО.
Какво ще се случва на 31.05 също е голяма тайна. Знаем само, че във физкултурния салон ще са всички четвъртокласници.

Цитат
Класната е викала всяко дете и е казвала лично на детето резултатите.
При нас е така на всички тестове. Но имаме едни момиченца, дето къде чрез питане, къде чрез други техники, са наясно с всички оценки в класа.

# 565
  • Мнения: 110
Класната преди малко на месинджър ми изпрати точките от матурите. Предполагам, че по същия начин е процедирала и с другите родители. Сега няколко деца играят на форт нещо си и ги слушам как коментират кой колко има.

# 566
  • Mars Hotel
  • Мнения: 4 864
Сутринта дежурната учителка във фоайето задържала дъщеря ми и едно друго момиче от класа ѝ. Заплашила ги, че няма да ги пусне в клас. Причината - дъщеря ми била с шарен, а не едноцветен клин, а другото дете - с твърде светлосини дънки. Накрая ги пуснала да се качат последни, след като всички останали минали. Побеснях и обмислям да направя нещо - да се оплача например. ММ твърди че сигурно просто е луда и освен да кажем на детето да я игнорора в бъдеще, няма нужда да се паля и да правим нещо. Какво мислите вие?

Училището няма политика за облеклото освен униформени тениски и суитчери. Или поне не сме запознати с такава.

# 567
  • Мнения: 4 393
Трябва да са тъмен панталон/дънки.
И моята се е случвало да я спрат за червени дънки. Добре, че тя е непукист, че едно по-чувствително дете може да го приеме по-дълбоко.

# 568
  • Mars Hotel
  • Мнения: 4 864
Мерси. В правилника за вътрешния ред ли го пише? Ако е така, моя грешка.
Моята е такава чувствителна, сега ще го мисли с дни.

# 569
  • Варна
  • Мнения: 3 245
vita при това положение се учудвам, че за 1 грешка пишат 5. Има си скала за оценяване от МОН, не е по преценка на учителя.

Точките от НВО в нашето училище са разлепени във фоайето, каза дъщеря ми.

Светлица в правилника на училището трябва да пише какво е разрешеното облекло. В нашето училище униформена е само горната част - риза, жилетка, тениска по физическо, но е записано, че надолу трябва да са с панталон/пола с тъмносин или черен цвят, без емблеми, кръпки и тем подобни. Ако във вашия правилник не е уточнен цветът на панталона, тогава може да се оплачете.

Общи условия

Активация на акаунт