Египет /Тема 8/

Здравейте, и ние, както много други хора тук, ще пътуваме до Хургада.

Решихме да кацнем право там, голяма компания от хора сме.

Понеже темата е много обширна, не мога да си синтезирам някаква информация, та ще си задам въпросите тук.

Някои от групата ще пътуват до Кайро и Луксор. 600 и 400 км с автобус. След като обиколих Мароко с автобус, повече не желая да кръстосвам по такива места с автобус и лично аз ще пропусна.

Как преминават тези пътувания?

Относно интернет. Четох, че на място може да си купиш карта за интернет, но с неясно колко интернет в нея и дали ще проработи. От други пътувания по света имам SurfRoam карта. Цените за Епитет са като за мароко - 0,07 евро мб, или 0.14 стотинки мегабайта, което си е много добре (който има интерес, може да си я поръча безплатно, идва от цял свят тази карта SurfRoam). В България видях, че има подобен еквивалент: SimPatik, но цената за Египет на мб е 0.39 - демек 39 стотинки, което е по-скъпо от другия вариант. Тези карти обаче имат и възможност за обаждане към България на поносими цени. И местната карта накрая.

Всякаква друга информация ще ми е интересна и полезна: другите пътувания, като сафари с пустинята, публични тоалетни по такива места има ли изобщо, бедуински вечери и т.н.

Благодаря предварително: )

Здравейте, ние в момента сме в Хургада. Истинско българско лято. Температурата е около 28-30 градуса. Водата в морето може би около 21-22. За мен е студена, но се топнах веднъж. На мъжа ми му е екстра. Има вятър на моменти, но не е студен, даже те разхлажда от жежкото слънце. Интернер карта се купува от летището като се излезе след като си вземеш куфарите. 10 долара за 20 гигабайта.

Утре сме на сафари в пустинята, вторник Луксор, сряда шнорхелинг. Ще ви пиша за впечатления. За момента съм очарована. Най-яката ни почивка до момента Simple Smile

Може ли накой,който е бил на круиз по Нил да сподели дали вечер е необходимо официално облекло или можешнда минем по спортно.?
На кораба няма изискване за официално облекло. През октомври дори вечерта сме били по къси панталони.

Благодаря ви за сведенията:) Решихме проблема с интернета:)
Температурата и всичко останало след около 25 дни ще е още по-добре:)

Да видим другите впечатления и благодарим много!:)

• гр.Добрич

Благодаря ви за сведенията:) Решихме проблема с интернета:)
Температурата и всичко останало след около 25 дни ще е още по-добре:)

Да видим другите впечатления и благодарим много!:)

Щом сте голяма компания, най-добре е да си вземете екскурзии от хотела и местните компании. Доста по-евтини са от предлаганите от нашите агнции.

Разстоянията са много големи, когато предвижването е с автобус. Почива се на 2-3 часа.

Сафарито не е нишо особено. Нашето сафари в Хургада беше по някакви камънаци, а приятелка ми разправяше за дюни. Аз в Египет пясъчни дюни така и не видях. (Както в Мароко - камила Simple Smile). Сафарито е придвижване с джипове до опредлен бивак на местни. Там имаше каране на АТВ, Бъги, обиколка с камила, чай и разказ за местните обичаи. Накрая завърши с вечеря с кючекчийка.

На острова и шнорхелинг не съм ходила.

НИкъде няма изискуем дрескод.

Сафарито и шнорхелинга ги спазарихме общо за 200 долара за двамата. Агенцията ги предлагаше за по 50 евро на човек всяка екскурзия, т.е. 200 евро общо. А и агенцията минава по хотелите и събира всички желаещи, което си е бая губене на време и висене в бусчетата. С местната агенция си организират само за гостите на хотела и тръгваш директно от тук. За шнорхелинга лодката е "паркирана" на кея на хотела, а от агенцията тръгва чак от северната част на хургада, което си е поне на 20 км от тук. Сафарито е по същия начин.
Екскурзията до Луксор само взехме през агенцията, защото в хотела не я предлагат.

Суперполезна информация, благодаря за което.

Половината неща ги предположих.

Обикновено сафаритата наистина са само преход от точка а до точка б и не е така, както си го представяме ние.

Ако щете вярвайте, но след традиционната вечеря в Маракеш, на която ядох до пръсване от всичко, танцуваха ми всякакви и видях невиждани неща, имам чувството, че мога да пропусна всички подобни сценарии.

От културна гледна точка наистина щеше да е добре да посетя Кайро и Луксор, но е много път за мен специално.

• гр.Добрич
Честно казано вечерята в Маракеш(преди 2 години в Чез Али) беше доста по-хубава от тази в Сафарито на Абакс  - скара, ориз, салата и кола.  Laughing

Сафарито беше готино. Тръгнахме в 1 от хотела, после каране на атв и бъгита. Реално не влизаш навътре в пустинята, а си съвсем близо до пътя. После ни возиха с джипове навътре. Яко друсане и резки завои. Ако не ви става лошо и се кефите на екстремни изживявания е супер. Закараха ни до бедуинско село. Яздихме камили, коне и магарета. После ни върнаха с джиповете до сборния пункт и гледахме египетски танци, които ние бяхме виждали в хотела. Върнаха ни обратно към 7 и нещо. Струва си, различно е Simple Smile

Здравейте! Някой за круиз по Нил с отпътуване на 10.04.2019г от София? От толкова постове, които изчетох никъде не се споменава Караджъ Турс. Някой знае ли  с коя фирма са партньори?

Браво petqta! Ето така се прави. Отиваш на екскурзия, пишеш мнения и отзиви и така всички са запознати. Затова са тези форуми - ходилите да пишат, за да знаят тези, на които им предстои какво да очакват. А не питаш, питаш и после като отидеш да забравиш да споделиш.
Сега очакваме с нетърпение разказа за Луксор!

Ние отидохме на сутришно сафари, защото ни се стори че ще е по-поносимо, бяхме с местна агенция. Първо в сборния пункт ни вързаха шаловете, сложихме очилата и отпътувахме с "екстремно возене" на джип към пустинята. Като стигнахме по-навътре посетихме бедуинско селище, яздихме камили, разходихме се и се качихме по разни върхове. Беше адска жега! После карахме атв-та и бъгита, беше интересно изживяване. Накрая завършихме с чай и наргиле в сборния пункт и гледахме нещо като мини терариум, който не беше впечатляващ. Най-много ми хареса язденето на камила, бъгито и чая и наргилето. Върнаха ни в хотела може би към 13:30-14ч.

Колко струва екскурзията до луксор закупена от хотела?

• Отвъд алеята зад шкафа
Аз пътувам тази събота за Хургада. Смятам повече да почивам, но ще отида до Кайро и Луксор. Надявам се да е достатъчно топло.