На повечето ми познати децата се ориентираха след 10-11 клас с какво да продължат, така че време има достатъчно.
Аз, в гимназията имах пълно 6 по математика, но никога не съм си и мислела да кандидатствам с нещо свързано с това....сега го отчитам като пропуск. Разбирах нещата, определено нямам "математическо мислене", но по същия начин помня фотографски. Като пазарувам си спомням как изглежда етикета и после се сещам за името на марката. Помня цените, на които съм купила нещо, помня формули и схеми на решаване на задачи. Много лесно навлизам в разни програми, лесно помня стъпките и иконките и хващам връзките.
По БЕЛ също бях добра, но не чак толкова.
Елфи, няма шанс да успееш да прецениш/оцениш работата От личен опит говоря.
Скоро ми обясняваше младежа къде му би пропуските при някакъв череп....ми 2/3 от нещата за които ми говори аз не ги видях, докато не ми ги посочи. После сложи една до друга две рисунки на череп и каза "а, сега видях защо на първия череп имам 4, а на другия 5"....ама преди това беснееше как бил недооценен и се наложи малко да му резна самочувствието, че учителя все пак е по-наясно от него.
Пък как падала светлината, пък не знам си кое сивеело....за мен цялата рисунка си е в сив нюанс, ама нейсе